September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hadassa, succes meid en anders aan de bel trekken he

2. alien

alien Niet meer actief

Hej meiden,

Echo was goed en het hartje klopte! Ben 7w4d zwanger. 2 dagen verder dan ik dacht. Over twee weken naar het ziekenhuis want ga toch daar onder controle!

Liefs!

3. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    alien fijn dat het goed was meid...

4. Alita

Alita Niet meer actief

fijn alien!!!:D

5. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hier laatste keer ook heel voorzichtig en toch had ik bloed, wat ik vooraf al dacht...
    maar voor mij dus even niet meer.

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Alien wat fijn dat alles goed was.

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @Sex tja hier gewoon sex. Maar ik heb er ook geen last van en gelukkig nog nooit bloedverlies gehad. Aan het einde van de zwangerschap gaat het ook al niet meer zo makkelijk ;) Dus nu maar lekker doorgaan whahahaha :D

8. Alita

Alita Niet meer actief

@mamavan4 nee dan was het hier ook einde verhaal....

Kijk in princpe moet je gewoon lekker genieten van je zwschap en niet te bang zijn voor alles maar dat snap ik wel hoor!!
    Sommige doen de hele zwschap niks dat vindt ik zelf overdreven maar snap het wel ergens....
    Maar eigenlijk is het niks ernstigs als je een beetje bleod verliest na de sex maar het is gewoon schrikken natuurlijk...

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Bedankt meiden voor jullie lieve steun!!!! Doet me goed!

Haha, gemeenschap hebben en zwangere vrouwen! Volgens mij zijn we allemaal hetzelfde haha! Ik zei vanaf het begin, ik wil nu ff niet hoor, durf echt niet. Wacht tot dat de echo goed is en dan zien we wel weer... ben veel te bang voor een bloeding na gemeenschap en ik wil die onzekerheid niet.... maar ja, het is toch gebeurd, hahaha, mannen en hormonen zijn net zo erg als vrouwen en zw. hormonen denk ik haha!

Helaas, nu deze vloeiing, niet leuk en precies waarvoor ik bang was. mannetje zei, ik doe het de hele zwangerschap niet meer hoor, hij zag mijn angst en onzekerheid en voelde zich erg rot... lekker ding haha! Wel erg lief!

is dat een soort beschermings drang bij ons?

10. Alita

Alita Niet meer actief

pff en dan te bednken dat het na de bevalling hier wel een paar maanden heeft geduurd tot we weer sex hadden het was te pijnlijk door de vele hechtingen en daarbij toen mijn kraambloed over was kreeg ik gelijk mijn ongi erachteraan en toen echt wel een paar maanden rustig aan gedaan met de sex want fijn was het niet!!!

Dus genieten nu het nog kan hahaha

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Alien, enorm gefeliciteerd meid, geweldig!!!! Geniet ervan als dat lukt!

Dikke knuffel!

12. Seth

Seth Niet meer actief

Super!!!!!!! Gefeliciteerd...!!!

13. Seth

Seth Niet meer actief

logisch......

En ach... er zijn meer wegen die naar Rome leiden....:p

14. Seth

Seth Niet meer actief

hadassa
    Heel veel sterkte en succes...!

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik zag een goed bericht voor bij komen van een echo...gefeliciteerd...

gemeenschap...tja hier durven wij het niet..manlief kan het niet met de gedachte dat er een baby in mijn buik zit...dat was net zoals bij mijn vorige zwangerschap. we deden het pas weer na de bevallingbloeding over was...misschien overdreven...maar we zijn bang en we gaan ons schuldig voelen als er wat zou gebeuren

16. Amle

Amle Niet meer actief

Alien: super, gefeliciteerd met de goede echo!

Sex.... wat is dat??? :) Hier ff niet hoor. Voel me te beroerd. Als ik me weer wat fitter voel dan wel gewoon hoor, maar ervaar het toch anders. En ook na de bevalling heeft het hier ff geduurd voordat het weer ging zoals gewend.

17. Seth

Seth Niet meer actief

@gemeenschap...
    wij hebben gewoon door 'gehopt'.... wel wat minder als eerst, maar dat heeft met me niet lekker voelen te maken......

Enige nadeel is dat ik al buikpijnen heb na het "hoppen".... bandenpijn... en samentrekken baarmoeder.... auw, auw, auw.....

Met eerste had ik een extra verhoogd libido... met tweede minder.....
    met eerste hebben we het zelfs gedaan toen ik "overtijd" was... meteen daarna voelde ik woelen in mn buik.. (heel vreemd) en daarna begon het te rommelen en ben ik bevallen..... (toeval??!!) bij dochter hielp het iig niet... mevrouw maakte bijna de 42 weken vol......

18. Seth

Seth Niet meer actief

@Sex na de bevaling...
    bij eerste na 14 dagen......
    bij tweede na 10 dagen.....

heb ook geluk dat ik maar een weekje bloedde na de bevalling....

19. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Hoi meiden,

Gefeliciteerd met jullie goede echo's!

@ Cindy: wat een wonder zeg! Lekker genieten nu.

@ Sex: de eerste paar weken weinig sex gehad, de laatste 3 weken komt het weer. Ik had tijdens mijn vorige zw.schap continue zin, ben benieuwd hoe het deze keer is.

Hier gaat het goed. Wel misselijk 's avonds en enorm moe. Gisteren voor het eerst last van maagzuur, bah! Ik denk dat ik iets te zwaar gegeten had.

Succes met de echo's vandaag meiden!

Liefs Michelle

20. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hier geen issues met sex gelukkig :D

Na de bevalling van mn zoon ging er wel wat tijd overheen.
    Ik vloeide 6 weken, toen bleek bij controle dat ze een stukje weefsel hadden laten zitten na de spoedKS. Toen heb ik nog een nacurretage gehad en volgens mij vloeide ik toen nog 2 weken.
    Daarna nog last van de snee (het litteken) wat ze extra groot hebben gemaakt, dus al met al heeft dat geloof ik wel 3 maanden geduurt ofzo.

Deel Deze Pagina