September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laico

laico Actief lid

22 okt 2009
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sann: dat moet wel even schrikken zijn geweest meid :(. Maar zoals al gezegd, het kan dus voorkomen. Ik hoop voor je dat je snel wat meer zekerheid hebt.

@Hadassa: Wat erg voor je lieverd dat je weer zo geschrokken bent. Gelukkig wees je teste uit dat je nog voldoende HCG had en dus ook de bloedtest.

@Alien: gefeliciteerd meid!!! :D

@Karagoz: :$, dus 9 maanden geen sex? Oeh dat zou ik niet uithouden en vriendlief ook niet denk ik:). Maar als dat voor jullie goed te doen is en je voelt je er beter bij, dan moet je het zeker niet doen.

@seks: haha, ik had meteen na de bevalling al zin, maar ja, mocht natuurlijk nog niet en ik was gehecht, hihi.

@Zijvandehoek: bah, jij ook al bruinverlies. Waarom kan je lichaam niet gewoon 'normaal' doen tijdens een zwangerschap!

@trishka: gefeliciteerd meid! mooie echo!

Zo ik ga afnokken en zoonlief van de KDV afhalen :D (zit op mijn werk, en moet dus eigenlijk werken ipv forummen ;))

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

#1842 Popkoorn, 2 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2010
    meiden die nog in onzekerheid zitten : heel veel sterkte met wachten, ik hoop dat jullie een hele mooie echo krijgen.

thriska: mooie echo hoor !! gefeliciteerd.

@ zwangerschap, zoonlief is een klein maandje tevroeg geboren, hij woog 5 pond,

pff voel me opgeblazen, sinds die ene meid heeft gezegt dat ik bijna ga bevallen aan mijn buik te zien(met 6,5 week).... schoonmoeder heeft me ook al gezegt dat ik dik word ( het leek alsof ze niet doelde op de zwangerschap)
    en nu voel ik me elke dag steeds dikker... had hier nooit last van, vond het allemaal wel prima en meevallen.`( uiteraard besef ik zelf ook wel dat ik indd een grotere buik heb gekregen, maar wie gelooft me nou als ik zeg dat het een zwangerschapsbuik is... hallo ik ben 10 weken zwanger, oke het tweede kindje, maar toch... )

nu heb ik gister een foto van mijn buik gemaakt, op pagina 2 van dit topic is mijn buik te zien met 6,5 week... hierbij mijn buik van gister..

3. Seth

Seth Niet meer actief

Trishka....
    hier ook nogmaals gefeliciteerd...

ennuhh Mejojo... minder snoepen hoor ;)
    nee je groeit goed!! :D

4. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ja bij mijn vorige heb ik dit ook gehad, maar bij de andere 3 niet...
    bij mijn vorige bloedverlies gehad tot ruim 18 weken :(

5. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hier een tijd terug ook een kindje van bijna 12 pond geloof ik, moet er niet aan denken

6. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    jeetje meid wat een buik heb je al, waar moet dat heen met jou :)

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    sterkte voor de mamas die het nodig hebben...heb niet alles gelezen zsorry...

ik heb vandaag veel gegeten..ik zit echt vol maar heb nog steeds honger...heb 500 ml rijste pap op, 2 borden warm eten 1 bordje gepofte rijst korrels met melk, 1 kaas tosti, chocolade snoepjes en dan nog limonade en melk gedronken...heb nog honger...help

8. Popkoorn

haha misschien indd maar eens minder snoepen :p

nee snoepen doe ik eigenlijk maar weinig, vette hap hou ik dan weer wel van :p
    maar ook dat eten we eigenlijk maar ( wat je maar noemt :p) 1 keer in de week.

bij zoonlief kon ik niet wachten tot ik een dikke ronde buik had, en nu heb ik zoiets van: nog ff niet...anders denken mensen alleen maar dat ik dik ben :p

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    snoepen doe ik ook bijna niet omdat ik niet wil aan komen door het snoepen...maar eet gewoon als altidj alleen veel meer...

10. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    **ego bericht**

mijn afspraak is niet door gegaan. ik had 14.10 op mijn kaartje en zij had mij om 10 uur verwacht... fijn dus..

nou kan ik vrijdag om 9.15

dus balen dat ik niet kon

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat super. gefeliciteerd!!!!

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Laico, heftig zeg, maar fijn dat jullie allemaal wel helemaal heppy de peppy zijn

@meiden met echo vandaag, hoop dat alles goed was!

@alien, fijn dat alles goed is!

@Sann, hoop dat het bloeden niet meer terug komt!

@Jizzy, heb ook dat het af en toen minder is al die symptomen,
    vandaag ook echt goed kunnen eten en gewoon kunnen werken

@vosje, bloedprikken valt reuze mee, gewoon de andere kant opkijken!

@Zijvdhoek, hoop dat bij jou bruinverlies snel stopt!

@hadassa, fijn dat je hcg waarde goed is!

Trishka, mooie echo!!!

@Mejojo, wat een buik!!!

@Prulleke, balen :( nou weer wachten tot vrijdag...

@hier, schoonouders stonden op de voicemail, ze willen praten over gisteren,
    maar we hebben nog geen zin om terug te bellen
    hier trouwens ook niet meer geklust sinds we weten dat ik zwanger ben...
    nog maar 16 dagen tot de volgende echooooooooo

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    had je toevallig ook dan dat na het bloedverlies er vellerige bruinzwarte rommel nog uit kwam. Het lijkt me gestold bloed maar omdat het vellerig is vind ik het ineens toch weer een beetje eng

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ooow wat balen meid zo'n miscommunicatie. gelukkig is vrijdag neit zo heel ver weg maar toch...niet leuk!

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden met onzekerheid ik hoop dat jullie gauw gerustgesteld mogen zijn en dat het niks ernstigs is.

Meiden met mooie echo's super!

Ik had het vandaag met mijn collega over de combinatietest, zij was 34 toen ze die test deed en ze hadden haar gezegd om de rekening toch de declareren bij de zorgverzekeraar en zij kreeg toch 90 euro vergoed. Ik zit nu toch te twijfelen want de zorgverzekeraar vergoed deze test toch niet of hebben anderen van jullie dit ook geprobeerd?

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
  17. Popkoorn

#1857 Popkoorn, 2 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2010
    @prulleke, jeetje wat jammer zeg, verheug je je zo op die echo,
    bij ons is zulk miscommunicatie ook wel eens geweest ( niet door ons maar door iemand anders) toen vroeg de gyn of wij het erg vonden om 5 min te wachten zodat ze de vrouw voor ons even gauw een echo ging geven en de intake gewoon een andere keer,
    vond het zelf op dat moment jammer dat ik niet aan de beurt was :p maarja wat is 5 minuten... en eigenlijk ook gewoon heel aardig van de gyn dat ze dat deed,
    maar gelukkig kun je nu vrijdag !!

oh op de foto in het klein ( kan hem niet groter downloaden) lijkt de buik dikker dan wanneer ik de foto in het groot heb :p
    enne... op de foto kun je zien hoe mijn buik verder steekt als mijn borsten om het zo maar te zeggen ( kan het niet beter zeggen :p)
    maar ik heb maar hele kleine tietjes :p

als ik nu grotere borsten had gehad zou de buik ook weer kleiner lijken denk ik :p maarja weten doen we natuurlijk nooit ;)

@ ( volgens mij mamavan 4 ) ik heb geen idee waar het heen moet met mij :p haha, bij zoonlief had ik trouwens ook echt een hele dikke buik,

18. Alita

Alita Niet meer actief

@Triska geweldig meid!!!!!!
    @mejojo jeetje!!!!! hihi

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Mejojo: jeetje meid, wat een buik al!!!

20. Popkoorn

pff ik snoep bijna niet, vet eten 1keer in de week
    (sporten doe ik niet aan :p ) en toch zo'n buik,
    moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet echt happy mee ben,
    wie gelooft nou dat het een buikje is van 10 weken zwangerschap :(

daarbij moet ik ook zeggen dat ik de laatste tijd extra prednison heb moeten innemen en daar wel wat van aangekomen ben maar dat komt meestal in mijn gezicht :(

voor de gein eens op pagina 2 kijken, daar staat mijn buikje van 6,5 week.

( ooh hoezo ff egobericht :p)

Deel Deze Pagina