September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hey meiden!

@Dames met bruinverlies: volhouden, waarschijnlijk betekent het helemaal niets!

@hadassa: gelukkig een goede hCG uitslag :) Knuffel!

@meiden met goede echo's: gefeliciteerd!

@sex tijdens de zwangerschap: mijn man en ik laten ons niet tegenhouden, maar eigenlijk trek ik het alleen in het weekend, als ik niet al te moe en misselijk ben :)

@Ego: Jeuj! 6w1d zwanger! :D

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    ONGELOFELIJK... ik heb de twee foto,s ff naast elkaar gehouden, dit is niet normaal meer! Ik zie bij mezelf echt nog helemaal niks.... zu het zoooo graag willen.... Als je zo doorgaat hahaha, dan wil ik neit weten waar je eindigt qua grote van je buik! Ben je ook al veel aangekomen....

Verder moet je je niet druk maken over al die mensen die jou dik vinden worden laat ze lekker kletsen, je leeft toch niet voor hen....

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

haha ja hé.... gaat echt zo hard....
    en normaal ben ik helemaal niet onzeker ofzo over mezelf,
    heb altijd iets een flubberbuikje overgehouden van de zwangerschap van zoonlief maar dat vond ik prima,
    tot nu al 3 mensen hebben gezegd dat ik wel een beetje dik word...

maar indd ik leef niet voor hun :D uiteindelijk gaat het erop dat mijn buik gewoon zijn werk doet en dat is babylief groot en sterk maken tot hij/zij klaar is om eruit te komen ;)

ik zag dat jou hcg bloedwaarden goed waren !! heel fijn, hoef je je gelukkig geen zorgen te maken :D

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik ga trouwens heerlijk in mijn bedje liggen
    moet morgen er weer vroeg uit voor zoonlief
    hij is afgelopen nacht de hele nacht wakker geweest,

vandaag heef hij moeten spugen en heeft iets verhoging,
    ik denk dat hij niet zo lekker in orde is, dus ik pak alle rust die ik pakken kan.

meiden een hele fijne avond, en alvast weltrusten.

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hee meiden, wie herkent dit... pijn onderin mijn buik, euhh, niet echt pijn, maar meer een spierpijn gevoel. ergens bij de liezen denk ik. Ik heb het vooral als ik overeind kom van de bank of bed. Rare bewegingen, uitrekken etc. Ik had het volgens mij al voor mijn NOD.

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Klinkt als bandenpijn?

7. Seth

Seth Niet meer actief

ja is bandenpijn.....!!

komt voor bij onverwachtse of snelle bewegingen....
    ook bijvoorbeeld als je niest....

Bij een tweede/volgende... heb je daar vaak eerder en meer last van, omdat alles wat gevoeliger is geworden door het al eerder oprekken... en je baarmoeder groeit over het algemeen sneller....

8. Seth

Seth Niet meer actief

uit de auto stappen... is ook zo'n leuk....
    "ai"...

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eerder gaf ik aan geen combinatietest te willen doen maar ik heb net toch nog even met vriendlief goed over gehad en hij wil het toch graag doen ondanks dat we weten dat het geen garantie is.

Hij wil ook geen spijt krijgen achteraf als we het niet hebben laten doen. Ons besluit staat vast en we zien wel wat de uitslag is, wat mij betreft laat ik het gewoon zitten maar daar moeten we het dan toch samen over hebben.

Ik lees ook dat mensen met verhoogde kans een heel gezond kindje kunnen krijgen. Maar voor ons gevoel moeten we het toch doen

10. Seth

Seth Niet meer actief

als dat julie gevoel is..,..=====> gewoon doen!!!!:D

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

JEEEEJ ALLES GOED, HET HARTJE KLOPT!!! :D
    Morgen komt de foto ;)

Sorry dat ik zo laat reageer maar Jesse is weer ziekjes. Die huilde aan 1 stuk door. nu slaapt hij, dus dat gaan wij ook maar doen en hopen op een goede nacht

12. Seth

Seth Niet meer actief

:) gefeliciteerd......

enuuhh beterschap.... met je ventje....

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wendy wat super zeg, beterschap voor je kleine ventje

ik ga lekker plat welterusten allemaal

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Er is vast helemaal niemand meer aanwezig, maar ik wilde jullie dit prachtige nieuws niet onthouden!
    We hebben vanavond een prachtig hartje gezien en het klopte ook nog :) .
    Bij meting kwam ze uit op een grote van 2,3 cm en dat staat voor een zwangerschap van 8 weken en 6 dagen. Klopt dus op de dag :D . Ben zo blij! Dit is zo'n opluchting!
    Was erg leuk om de VK weer te zien. Ze was ook erg geïnteresseerd in Merel. Erg leuk.
    Wat ook wel fijn was, is dat mijn bloeddruk lager was als de 1e meting in de zwangerschap met Merel. Nu was die 120/80 en toen bij de 1e meting 140/85. Was voor mij natuurlijk weer een stress puntje omdat die vorige zwangerschap tegen het randje aan zat steeds.

Hopelijk was voor de rest van de dames die een echo had, deze ook goed.

Verder heb ik dus niet terug gelezen en dat ga ik ook niet doen :) . Ik ga nu lekker slapen.

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hee Wendy, gefeliciteerd joh! Geniet ervan!

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En hier dan nog de foto. Bij het streepje zit ukkie. En dan zit links het hoofdje. Een beetje onduidelijk nog, maar toch:

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Jane, wat houdt die test precies in? Ik heb er nog niet over gehoord, maar zal nog wel komen denk ik! Succes ermee!

Maar bandenpijn, zo vroeg al.... hmmm. heel apart! Idd. bij rare bewegingen... dacht daar zelf ook al aan, maar kon het me niet voorstellen omdat het nog zo vroeg in de zwangerschap is.... en dit is idd mijn tweede zwangerschap, eerste is al 8 jaar geleden... zou nu denken dat baarmoeder weer als nieuw is toch haha!

Niesen voel ik het idd ook bij... zijn er meer hier die dit al hebben...?

Meiden, ik ga nu lekker mijn bedje in! Slaap lekker allemaal en tot morgen!

groetjes

Hadassa

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @wendy en nessie: Gefeliciteerd met jullie echo's! :D

19. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Wendy& Essie, wat goed, gefeliciteerd meiden!!!

Ik mag morgen...hoop ook op zulk goed nieuws :D Spannend!
    Ben nog steeds 24/7 misselijk bleehhhhh. Vandaag nog werken en dan gelukkig een paar dagen vrij!!!

Linda86 2e echo + intake VK
    Marieke3 intake Vk

Succes en veel plezier vandaag!

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal,

Essie proficiat met je mooie echo!

Hadassa dat is een echo waar ze de nekplooi van de baby meten en als de nekplooi groter is dan (ik weet niet meer de cijfers) maar dan kunnen ze zien of je een verhoogde kans hebt op een kindje met down syndroom.

Deel Deze Pagina