nou na de berichten hier ging ik naar de wc, en had bloed bij het afvegen...., ik schrok me weer dood, terwijl ik hier nog dacht meiden niet druk maken,koomt goed... zelf weer in paniek... maar later de avond was het bruinig en vanmorgen was dat weer lichter, er zit wel wat in. lag ook om 8 uur al op bed gister, bedacht me nog wat heb ik nou voor geks gedaan dan, maar ik had het tuinpad schoongeschept...van ijs en sneeuw... en een beetje druk bij het plassen....dus wie weet komt het daarvan. ik eis woensdag ook gewoon een echo bij de gyn.
gelukkig valt het mee dan, maar als ik dit zo zie dan ben je al 20 weken zwanger...oh was het maar zover... zag gister een foto van mij toen ik 16 weken zwanger was van de 1e...mijn buik is nu dikker maar dat is meer over gebleven vand e zwangerschappen...
@ meiden met een mooie echo, van harte gefeliciteerd, ik zag trouwens dat de miskraam van noukje misschien ook geen miskraam was, maar ook minder ver, ze heeft nu een echo gehad en het hartje klopte @ mamavan4, indd gewoon eisen !! snap dat je er onzeker van word. @jane, meid als het voor jullie goed voelt moet je het gewoon doen,
@ mamavan4, haha dat buikje op pagina 2 is ook van de zwangerschap van zoonlief ! heb altijd iets een flubberbuikje overgehouden deze buik die ik nu heb had ik met 15/16 weken zwangerschap bij zoonlief. ik zou niet weten waar deze buik van komt, hoop niet van die ene keer per week vette hap
oh super voor haar zeg.... en ik ga het ook vragen, want heb elke week wel wat bloedverlies, het is dat 1 keer en de volgende keer bij het plassen (afvegen) al minder of bruin.
nou er is toch duidelijk verschil hoor... maar ik denk ook dat de darmen een rol spelen... las ik van de week ergens...
@meiden die nog in onzekerheid zitten: Sterkte, hopelijk is er nix aan de hand! @mooie echo's: Super!! @Sex: Als ik me lekker voel gewoon wel hoor! Al is dat niet zo heel veel de laatste tijd... Fijne dag weer dames!
goedemorgen.... @mamav4...misschien te veeel hooi op je vork genomen meis...sterkte... @echo meiden...veel succes vandaag... gisteren alleen wat in de ochtend misselijk en 'savonds had ik trek in ijs, komt manlief met ijs word ik misselijk...had maar heel weinig gegeten...fijn nu ook een beetje missleijk maar wat minder dan ik gewent ben...maak dan weer zorgen of dat goed zit... morgen heb ik weer een echoo...spannend
ja denk ik ook, ik was aan het eten koken en zei tegen mijn vriend, jij maakt het maar af haha, heb niks meer gedaan, alleen rusten..... ook wel eens lekker om zo vroeg op bed te liggen
Goedemorgen allemaal, Hier weer een berichtje van mij. Iedereen met een mooie echo: Proficiat, geniet er lekker van! Iedereen die vandaag een afspraak/onderzoek/echo/intake/uitslag heeft: Succes! Hier: Mijn maagzuur en maagpijn zijn gelukkig afgenomen, ik ben sinds eind vorige week weer aan het werk, ik mag in de ochtend wat later beginnen, want 's morgens heb ik er nog wel wat last van. Ik heb 2 zwangerschapsbeha's gekocht, ik kon mijn eigen beugelbeha's niet meer aan, het knelde teveel en deed me pijn en mijn boobs waren al gevoelig. De zwangerschapsbeha's zitten echt super. Dragen jullie die ook al????
Essie GEFELICITEERD met je goede echo! Hier was de nacht redelijk goed. 4 keer eruit om zijn speentje terug te geven. Ach arm ventje hij is benauwd en kan daardoor zijn speentje niet steeds inhouden.
Ja ik heb het sinds gisteren heel erg...ben zelfs vroeger naar bed gegaan daardoor.....had het in m'n vorige zwangerschap ook al vroeg want toen heb ik het al besproken bij de intake bij de vk maar nu is het wel pijnlijker. Zag weer een aantal mooie echo's!!! Wauw! enne beterschap voor jesse (haha die naam heb ik onthouden uit het berichtje maar bij wie die kleine nu hoort niet )