PPff ben misselijk......ach ja.. Wendy en Esiie gefeliciteerd, en er was nog iemand volgens mij? Fijn zo`n mooie echo!!!! Nu genieten maar!!! Voor de dames die vandaag gaan veel succes... En idd dat van Noukje klopt ze moest gister voor een echo en er klopte een hartje!!!! Alleen kon de berekening niet volgens haar maar het hartje klopt!!
Hii, ik heb hier ook last van, vorige week begon het. Omdat ik me een beetje zorgen maakte, vk gebeld. Ze gaf aan dat het groeipijn van de baarmoeder is. Ik dacht, nou dat klinkt iig positief! Geniet van je zwangerschap!
ja hoor... maar ze zei dat ze volgende week een sterk kloppend hartje moest zien... hoop gewoon dat ze minder ver zwanger is dat ze zelf denkt.. hoe raar het ook klinkt met die ovu testen
Jippieeeee, wat fijn meis. gefeliciteerd!!! Wat fijn dat je bloeddruk ook beter is nu. nu lekker gaan genieten!
oow bah meid, het blijft toch iets wat niet bij je zwangerschap hoort he dus dan schrik je toch. hoop dat je een echo kan krijgen.
ik hoop het ook, ik ga gewoon weer vragen...en ik vraag het niet voor niks, anders zou ik moeten wachten tot 18 weken zwangerschap, nou dan word ik gek..
Vandaag gelukkig nog geen rood of bruin gezien. dat geeft weer goeie moed. Wel wat last van mn buik maar zit weer s verstopt dus das ook verklaarbaar. Nu aftellen naar mrogen 2 uur
Sann, fijn joh dat je vandaag niks geen rare afscheiding hebt... ik wilde dat het bij mij eens voorgoed stopte. Ik blijf nl. gewoon steeds die bruine afscheiding houden, kleine beetjes, dat wel, maar wel steeds wat en dat maakt me er niet zekerder op. Ik wil me ook niet te druk maken, kan er toch niks aan veranderen als het niet goed zou gaan. Gisteren besefte ik echt even duidelijk, dat ik mijn kindje nooit zou kunnen beschermen, hoewel ik dat graag zou willen, lukt me dat niet en weet ik dat God alleen dat kan..... We wachten het gewoon maar ff af.
Ik kom ff spieken, zit nu alleen op kantoor en kan even kijken. Zijn er nog goede echo's geweest vandaag?
Meiden met goede echo's: gefeliciteerd!! Fijn!! Meiden met een afspraak vandaag: succes!! Meiden met bloedverlies: ik hoop dat alles goed zit/komt!! Houd moed. Ego: Heb net mijn baas verteld dat ik zwanger ben. Ik hoorde hem namelijk bellen naar iemand naar aanleiding van een sollicitatiebrief, en hij heeft een afspraak met dat meisje gemaakt. Dus ik dacht, voordat hij dan dat gesprek heeft, kan hij beter weten hoe en wat. Dan weet hij gewoon alles wat betreft mijn uren en verlof enzo. Gelukkig reageerde hij wel positief. Heeft me gefeliciteerd en gevraagd wanneer ik uitgerekend ben en hoeveel dagen ik dan daarna wil werken en dat we overal wel uitkomen. Hij zei ook dat hij er wel een beetje chagerijnig van werd, maar dat dat zijn probleem was. En ik was het daarmee eens Toch weer een opluchting
Tel met je mee Sann, ik mag morgen om half 2! Begin nu wel zenuwachtig te worden moet ik zeggen!!! Balen voor de meiden die onzeker zijn! Het zal er wel gewoon bij horen, maar kan me voorstellen dat je er van schrikt! @seks, in principe gaan wij ook gewoon door maar nu ik me zo misselijk voel even niet...Omdat de misselijkheid zo erg is dat het een probleem wordt op me werk en gewoon maar niet ophoudt vanmorgen even de dr gebeld. Ze gaan overleggen en hoor vanmiddag of ik er zetpillen voor krijg.
Fijn dat je het verteld heb! Kan me voorstellen dat het een opluchting is! Ik heb het mijn 2 directe collega's vandaag en gister moeten vertellen. Ik ben zo beroerd en zitten samen op kantoor dus vond het fijner dat ze het weten! Ze reageerde ook leuk gelukkig. Met mijn manager wacht ik nog heel even maar denk dat ik dat ook wel rond 10 weken zal doen.
Heee Sann! Whahahaha ik was hier ff aan het snuffelen zie ik inene een bekende naam! Zal me ff voorstellen aan de andere ladies is wel zo netjes. Ik ben Silla, 32 jaar en zwanger van de 2e. Ik ken Sann van de Juli 2008 forum want op 01/07/08 heb ik een gezonde zoon mogen krijgen. Dit is echter mijn 7e zwangerschap. Vanwege een translocatie van de chromosomen mijn vriend (heel ingewikkeld verhaal) stootte mijn lichaam de "ongezonde" bevruchtingen af. Wel hebben we door zijn afwijking kans op een gehandicapt (wat gelijk staat aan niet levensvatbar) kindje dus zullen wij t.z.t. een vruchtwaterpunctie laten doen. Maar goed, we zijn nu onze MK grens voorbij (je kon er nl. de klok op gelijk zetten) en ik ben gister voor een 3e echo geweest en het groeit goed! Groetjes en succes aan iedereen! Silla
Silla Wat een verhaal zeg.....!!!! en is nog wel spannend (understatement, maar kan geen ander woord vinden) nu..... ga voor je duimen dat jullie in september een gezond kindje hebben... en nu een voorspoedige zwangerschap natuurlijk... gefeliciteerd nog... en welkom
Zag nog een mooie foto van een echo, maar weet ff niet meer wie (sorry) iig gefeliciteerd... en linda 86 succes vandaag....... @mezelf vanochtend ff op zoek geweest naar mn baarmoederrand.... net nog ff gechecked... en volgens mij ligt hij dus ongeveer 3 vingers onder mn navel nu..... ben benieuwd volgende keer bij vk....