September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he silla, wat leuk jou nu ook hier te zien.
    Ik wist je verhaal nog. toch weer spannend zeg. gelukkig zijn jullie nu de mk grens wel voorbij, das al een heel goed begin meid!

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    pff silla wat een verhaal
    Dat is niet niks.
    Ik duim voor je dat alles goed gaat!

Mijn mannetje heeft ook een erfelijke afwijking, dus voor ons is de 20 weken echo ook erg spannend..

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Silla: goh wat een verhaal zeg. wat moet het een spannende tijd voor jullie (geweest) zijn! is het nu toeval dat dit wel een 'gezonde' bevruchting was, of heeft je vriend medicijnen genomen ofzo? (als je het wilt vertellen natuurlijk!)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    das wel erg hoog voor deze zwangerschapsduur

5. Seth

Seth Niet meer actief

ja weet t..... heb daarom drie keer gechecked.....;)
    zat natuurlijk al hoog twee weken gelee bij vk, 3 vingers boven schaambot....

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0

er zijn geen medicijnen voor een chromosoomafwijking, dat zit in je DNA:)

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
  8. Seth

Seth Niet meer actief

kan wel kloppen trouwens... zie ik nu....
    gemiddeld groeit het 2 vingers per week........ al is het wel ontzettend hoog...

(Denk plaats hier even het plaatje wat ik gevonden heb, wellicht ook handig voor anderen...)

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hier ook onzekerheid....sinds vanmorgen af en toe een beetje roze bij het afvegen...weet dat het niks hoeft te zijn maar maak me toch wat zorgen. had de vk al gebeld en kan niks anders doen als afwachten tot de echo zaterdag en als het erger wordt moet ik weer bellen

10. Seth

Seth Niet meer actief

och meissie..... wat klote zeg....!!!
    en dan duurt zaterdag lang.....;)

sterkte ....

(zijn eigenlijk best veel dames met bruin/roze verlies.... heb er laatst een stuk over zitten lezen.... dat het bij 20% voorkomt en meestal onschuldig.... zal het ff plaatsen hier..
    Bloedverlies eerste helft - Babyopkomst.nl)

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Seth wat voel je nou precies als je je bmrand voelt? Ik weer dat het een soortje ribbeltje is maar zit zelf ook al weleens te voelen maar ik kan er niks van maken....

Ik heb trouwens het echoburo gebeld en ingesproken op het antwoordapparaat of ik misschien nog heel snel langs kon komen...afwachten dus. Verder heb ik m'n schoonzus gebeld die heeft een angelsound als ik nou niet terecht kan bij het echoburo gaat ze regelen dat ik die kan proberen (ALS ik dan het hartje kan vinden ben ik misschien ook al wat geruster)

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb een beetje een zeurende pijn in mijn buik bij me schaambotje...ik denk een beetje te veel gedaan vandaag...zou het bandenpijn zijn?

13. Seth

Seth Niet meer actief

je voelt idd een "harde"rand zitten.....(bovenkant baarmoeder) als je van boven naar benee in je buik gaat zitten porren....
    Je voelt het ook echt....

Mijn vk's hebben het me beiden uitgelegd en lieten mezelf ook regelmatig voelen...
    moet je anders maar eens vragen volgende keer als je bij vk bent...

hoop dat je terecht kan hoor....
    en wellicht dat angelsound in dit geval misschien alleen maar paniek veroorzaakt als je niets vind.....
    ik vond trouwens gisteren niets.... maarja ruimte zat om zich te verstoppen...
    succes... !! en knuffel.....

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ silla, jeetje best heftig, het is dan nog best spannend !!

gelukkig heb je nu 3 goede echo's gehad :D ( oh en gefeliciteerd natuurlijk met je zwangerschap ;) )

@citroentje... hopelijk word je gauw terug gebeld door de mensen van het echobureau, snap dat roze verlies je onzeker maakt,
    nog best veel meiden eigenlijk met roze verlies bij afvegen !
    oh enne.. eerlijk gezegt denk ik dat als je opzoek gaat naar het hartje... dat je misschien wel meer onzeker maakt, omdat de kans er is dat je hem nog niet kunt vinden..

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ik denk niet dat het me onzekerder maakt als ik het hartje niet kan vinden, ik heb nu echt het idee vind ik niks ben ik net zo ver als ik nu ben en vind ik het wel is dat misschien wel voldoende om m'n grootste ongerustheid weg te halen.

Seth zal idd eens aan de vk vragen...ik denk trouwens wel dat ik het gevonden heb maar durf nu ook niet te hard in m'n buik te drukken eigenlijk.

En nog niks gehoord van het echoburo...wacht nog tot 3 uur dan bel ik zelf nog een keer.

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Om 18.15 kunnen we terecht voor een echo!

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

helemaal goed..!!

18. Seth

Seth Niet meer actief

dat is mooi.....!!

succes.... en ik duim voor jullie!

19. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ik duim ook voor je!

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    bedankt dames!!
    Ik laat jullie zo snel mogelijk wat weten!

Deel Deze Pagina