September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

oooooooo ik kan slapen vanacht....!!!
    Fijn mamavan4......oef.... heeft al ons duimen geholpen!!!!!

2. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    al een half uur aan het doorlezen en eindelijk aan het einde... meiden allemaal gefeliciteerd met de goede echo's !!! ik duim voor de rest deze maand !!!

ikzelf begin me toch zorgen te maken over het feit dat ik geen symptomen heb buiten pijnlijke borsten... zo is zwanger zijn niet leuk hoor...

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Yes! Toch alles goed!!! Super hoor!

4. immetje

immetje Lid

6 mei 2008
    60
    0
    0
    Iedereen proficiat.
    Ik ben ook 16 sept uitgeteld.
    Vind het verschrikkelijk om zo lang te wachten op de echo ( 17 febr) Ben verschrikkelijk bang dat t niet goed zit ( maar in n ander forum las ik al dat ik niet de enige was).

Een hele onbelangrijke vraag: zijn er meer meiden die ( met 5 weken) ook een opgezette buik hebben??
    Dit is mn tweede zwangerschap en ik herken dit helemaal niet. Kan me niet voorstellen dat dit door mn vruchtje van 2 mm komt??
    Opgezette darmen??? Herkent iemand dit?

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ immetje: ja hier ook een opgezette buik hoor, zijn idd je darmen! ;)

6. Seth

Seth Niet meer actief

welkom.....
    ennuhhh join de club met "dikke" buikjes.....
    is "normaal" voor een tweede/volgende zwangerschap..... allemaal darmen..... maar wel veroorzaakt door de zwangerschap... dus toch een "zwanger-buikje"... :)

7. Seth

Seth Niet meer actief

het zal best aan mij liggen..... en dat ik er opeens oplet....
    maaruhhhh zag gisteren een stukje gtst.... (kijk ik nooit) en iemand zwanger...
    nu serie two guys en a girl..... en gaat weer over zwangerschappen.....

opeens weer overal zwangerschappen...:D

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden kom me voorzichtig aanmelden hier.
    Mejojo volgens mij heb je goed geduimt voor me.
    gisteren en vandaag een licht 2e streepje op dag 9 en 10 na tp.
    Zondag heb ik nog een bloedtest op het ziekenhuis, maar we hopen dat het allemaal goed zal zijn.
    Als dit zo is, ben ik rond 22 september uitgerekend.

Alle andere zwanger proficiat!!

9. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Mamavan4, super dat alles goed is.

Heerlijk om te horen dat de echo's van vandaag allemaal goed waren, hopelijk horen we vanaf nu allemaal nog maar positief nieuws want in deze paar weken hebben we toch al van veel meiden afscheid genomen.

Fijne avond nog allemaal, weltrusten voor straks

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

jeeeeej wat goed !!!! dan zal ik nu duimen dat het hummeltje blijft zitten !!!

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook veel zwangeren :p

Weet het zo al van een kennis uit de straat, onze kapster en mijn nichtje, allemaal onder de 12 weken haha! Wordt nog spannend met de namen! :p

12. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    HI meiden!

Kom me hier ook melden! Al hangt het er nog een beetje om of ik eind augustus of begin september uitgerekend ben! Ga zelf maar uit van begin september!:D

Zal alles even een beetje terug lezen hier! Ben ik een beetje op de hoogte!;)

x

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    He daar hebben wij de pret echo van mika laten maken! Echt een leuke man die dat doet, heel rustig en ontspannen enzo.

14. Sikkie

Sikkie Lid

11 jan 2010
    60
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heej kletskousen!

Ben ik een dagje werken, kletsen jullie 20 pagina's vol. Is een goeie smoes om elke avond bij te lezen, want als ik dit even niet bijhoudt ...

@ Mamavan4: wat een spannende dag moet dit voor jou geweest zijn, gelukkig met goede afloop. Geniet van het goede nieuws!

@ Mounia: jij veel sterkte gewenst. Wel apart dat het geluk en verdriet hier zo dicht bij elkaar kunnen liggen.

@ Seth: gefeliciteerd met je dochter. Time flies ...

@ Elif82: welkom en gefeliciteerd natuurlijk.

@ echo: ik krijg nu met 8 weken een echo. Bij de zwangerschap van mijn zoontje (die nu 10 maanden is, dus is nog niet zo gek lang geleden) kreeg ik de eerste echo bij 11-12 weken. Van de week de VK gebeld: de hadden veel reacties gekregen bij de praktijk dat meiden het vervelend vonden de echo pas bij 12 weken te krijgen. Mocht het mis gaan dan gebeurd dat vaak bij 6-8 weken en dat zie je dan pas 4-6 weken later. Vandaar nu een vrijwillige echo bij 8 weken. Ik maak er ook gebruik van, iedereen is toch benieuwd naar de bevestiging. Er werd wel gezegd dat het evt een inwendige echo is, als er uitwendig niks te zien is. Daarna gewoon weer bij 12 weken en 20 weken echo's.

@ kamertje: hier krijg de frummel het kamertje van mijn zoontje, hij verhuist dan helemaal naar boven. Eens even kijken of hij al in een meegroei bed kan. Ben daarom wel benieuwd naar jullie reacties op dit onderwerp, heb me er nog niet echt in verdiept. Aan het babykamertje ga ik waarschijnlijk niet veel doen: het is een neutrale kamer dus zou voor zowel jongen als meidje kunnen, en ik ben er nog steeds happy mee. Willen jullie eigenlijk weten of je een zoon of dochter krijgt?

Zo, ff tv kijken nog en dan oogjes dicht en snaveltje toe.

Welterusten.

Lfs,

Sikkie

15. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    meiden bedankt voor jullie duimen en reacties...

nieuwe zwangeren, gefeliciteerd...

ik zal ff naar de site...
    als er nog iemand gegevens wil toegevoegd hebben ff een pb sturen maar mij, ktje of linda86

16. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Nou, beetje terug gelezen en iedereen is eigenlijk hetzelfde he?! lekker onzeker!
    Hier even mijn verhaal!

Zoals je onder mn banner ziet heb ik al 3 echo's gehad! Heel fijn!
    In mn album staan de foto''s voor degene die 't leuk vindt om te zien!
    Verder...weinig klachtjes eigenlijk! Amper misselijk...alleen af en toe in de winkel..blegh al dat eten en al die geuren..brrrrrr....
    Maar goed, heb dus geen innige relatie met de wc pot hier!
    Mn (.)(.) doen wel mega pijn...ik zweer 't ze zijn gebroken!!!! AUW OMG slapen is geen pretje!
    Mijn buik is tegen de avond flink opgezwollen..Van mn leven nog nooit een dikke buik gehad en bed dus reuze trots! Dus ik aai elke avond liefkozend over mijn opgezwollen darmen ! :D
    Af en toe een krampje en een steekje en een soort menstruatiepijn waar ik natuurlijk meteen van in de stress raak! pfff wat een zenuwengedoe is dat zwanger zijn he!;)
    O enne....ben ik behoorlijk snel geirriteerd! Wat kunnen mensen (in mijn ogen) ongelofelijk zeiken zeg..grrrrrr rot op echt!:$

Nou meiden...dit was het zo ongeveer!

x

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    @wendy1983 dat is helaas te ver voor ons, dus het is niet anders om af te wachten tot 10 februari onze intake en 1ste echo

18. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
  19. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    jane, duurt lang he dat wachten...? ik krijg volgende week weer een echo, zal mij benieuwen weer

anna, ook al 3 echo gehad, was er een reden voor?
    ik krijg volgende week de 3e, vandaag 2 gehad...
    heb verder ook weinig klachten, alleen dat mijn borsten wat groter zijn maar echt pijn niet,...last van mijn rug maar dat komt
    door mijn blaasontsteking.... ik heb er al een kuur voor zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor het werkt....

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    mamavan4. Hoelaat was je in ZKH ?? Maybe heb ik je gezien of nou ja had een vaag gevoel bij iemand die voorbij liep wahahahaha ..

Deel Deze Pagina