hey tante mars, ik was er vanmorgen en vanmiddag vanmorgen om kwart over 10 moest ik er zijn en vanmiddag om 10 over 3...
m nee dan heb ik je niet gezien haha.. Ik zag iemand lopen met dreads, en dacht dat zal ze zijn. Had zo;n vreemd gevoel whahah.. Maar nee dus lol
Moest er erg om lachen... bedankt voor jullie reacties en ook ik ga door met liefkozend over mn darmpjes aaien...haha.. Ik zie er nu al uit zoals 22 weken bij mn 1e zwangerschap... Hopelijk gaan de darmen ook weer zakken Een stomme vraag waarschijnlijk: maar hoe krijg ik de banner toegevoegd??? Zie nergens toevoegen ofzo??
2x een vroege MK dit jaar.Dus vandaar...Geen leuke aanleiding maar wel leuk om elke week een echo te krijgen! x
Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd zoals we gezegd hadden, we hebben een plekje voor je vrij gehouden
anna, oh op die manier, ja dan kan je beter wat vaker een echo hebben.. maar konden ze bij de 1e echo al wat zien dan... was nog zo vroeg?? ik vond het maar spannend vandaag
anna, oh op die manier, ja dan maar beter in de gaten houden, konden ze bij de eerste echo al wat zien dan....?? ik vond het zo spannend vandaag.
anna, oh op die manier, ja dan kan je beter wat vaker een echo hebben.. maar konden ze bij de 1e echo al wat zien dan... was nog zo vroeg?? ik vond het maar spannend vandaag
@mmuisje heel veel succes (en plezier) vandaag! hoe laat moet je? @ nieuwe zwangeren welkom en van harte! @ Mamavan4 fijn dat alles goed is @ echo's leuk om te zien en fijn dat alles goed is! Super echo's! @kwaaltjes ik heb me toch een pijnlijke (.)(.) echt niet normaal..en ze groeien ook flink (bij mijn zoontje zo op gehoopt en toen geen cupmaat gegroeid haha) Hebben jullie al meer zin in bepaald eten en/of drinken? Ik drink heeeeel veeeel appelsap voorheen nooit (niet zo lekker) maar nu heerlijk! en ik heb steeds heel veel zin in een patatje mayo (tussen de misselijkheid door) maar dat heb ik nog maar niet gedaan
goedemorgen...vannacht gelukkig goed geslapen... ben weer lekker misselijk...mijn (.)(.) zijn niet echt pijnlijk zo af en toe doen ze wel pijn maar verder niet. vandaag om 10.15 uur komt de mvm...ben benieuwd hoe donker de test wordt...zal er een foto bij zetten... fijne dag iedereen
oh jee zie nu dat mijn bericht 3 keer geplaatst is.. zo lief mijn zusje kwam hier gister met cadeautjes... een rompertje, flesje, zwitsal shampoo en slofjes... ik zal ff naar de site zoeken want er moest iemand om een echo vandaag
mmuisje, succes vandaag, hoe laat moet je voor de echo.. en hadden we het hier trouwens over die meid die zwanger was van een 3ling?? wat erg zeg dat ze dit heeft verzonnen... zo zijn er elke keer wel mensen die dit doen. ik weet nog dat het bij mijn vorige zwangerschap ook zo was.. was ook iemand (hier op het forum) die alles verzon...
goedemorgen dames. mag ik mij hier ook aanmelden. Kwam er vanmorgen achter dat ik zwanger ben. Veel liefs Senna
meiden (mejojo, miranke en Ktje) ik heb de 3 echo foto die hier geplaatst waren op de site gezet, hoop niet dat jullie het erg vinden, anders moeten jullie het zeggen. volgens mij waren er niet meer foto's
Goede morgen Mamavan4 gefeliciteerd met de goede echo en wat een lief zusje heb jij zeg. Nieuwe dames welkom eb gefeliciteerd. Wat lief darmpjes aaien ik heb het met vlagen dat ik wat opgezet ben. Sedese ik heb tot nu toe vooral constant zin om iets te eten niet echt honger maar je voelt je maag buik en dan wil ik geoon iets hebben. probeer gezond te blijven eten want de vorige keer ben ik bijna 30 kilo aangekomen dat mag niet nog een keer gebeuren. Ik heb vanmorgen nog een test gedaan had pas 1 kruitvat test gedaan en vanmorgen een cb hij gaf een 3+ gaf me toch een zekerder gevoel
Nieuwe dames, gefeliciteerd en welkom. Mmuisje, succes vandaag. Hopelijk is alles oké. Hier weer misselijk met vlagen en gisteren veel moe. Heb zowat de gehele dag op de bank gelegen en geslapen. Kun je doen op je vrije dag. Vannacht voor het eerst pijn als ik ging liggen op mijn borsten, dus vanaf nu alleen nog maar op de zij en rug slapen. Fijne dag vandaag, ga nog wat strijken want ik moet strakjes weer werken.