Hoi meiden, Ik heb niet alles bijgelezen, heb weer wat meegemaakt hoor....; Zondagavond ineens mega buikpijn, in rechter lies en straalde uit naar mn rug en been. Uiteindelijk naar de eerste hulp gegaan. Die arts heeft me onderzocht en urine getest, maar kon niks vinden. Dus weer naar huis met als advies een paracetamol. Hele nacht wakker gelegen van de pijn. Maandag gelijk naar mn eigen huisarts gegaan, en die stuurde me weer naar het zh voor bloedonderzoek, hij dacht mss een blindedarm ontsteking. Dat was het gelukkig ook niet. Daarna werd de pijn gelukkig al snel minder, en nu bijna helemaal weg. Is waarschijnlijk een spier of zenuw geweest die klem zat. Beetje rustig aan doen nog maar. ff wat ik onthouden heb; Jane, gecondoleert met het overlijden van je oom. Michelle, gefeliciteerd met je rijbewijs! Lekker hoor als je zelf ook mobiel bent (zeker met kids...) Gewicht, ik ben vorige zwangerschap 7 kilo aangekomen, en een week na de bevalling was ik er 13 kwijt . Ik weeg nu minder dan toen na de bevalling, en zie wel waar het schip strandt . Oh, en laatst las ik over nog bij andere topics meeschrijven... Ik ben ook actief bij de december 2006 mama's. Daar ga ik me nu ook weer even melden... groetjes Setje Ohja, zijn hier ook dames uit het midden van het land trouwens?
hi meiden, ff een weekje of zo niet geweest; ben vooral errug moe en heb veel koppijn, dus niet echt de puf om actief te kletsen op zp. En dan nog 4 dagen in de week werken natuurlijk.... Maar ik kom af en toe nog wel ff om t hoekje kijken hoor
Bij deze nog even m'n echofoto Heb er een foto van gemaakt dus wel een beetje onduidelijk, maar had geen zin om naar boven te lopen om hem in te scannen...
O ja MvM is net geweest, ga vanaf morgen meedoen... hopen dat de buren niet zien als de flessen voor de deur staan, en als ze het wel zien dat ze nog even de monden dicht houden (betwijfel het ). Gewicht... m'n normale gewicht is rond de 61 kg. Weeg nu wel iets meer 65,5 kg. Hoop dat het niet te gek wordt, kom wel makkelijk aan normaal gesproken al, en dat in combinatie met het niet echt leuk vinden om te sporten is dat niet handig Maar we zien wel... als het lukt probeer ik het wel een beetje in de gaten te houden, ik bedoel dat ik niet teveel chocolaatjes en chipjes etc ga eten 'omdat ik toch dik word'. Maar ja bedenken en ook doen dat zijn wel twee verschillende dingen maar ik ga m'n best doen In elk geval heb ik er nu helemaal geen trek in dus dat komt best uit!
ohw meiden wat zijn jullie lekker licht haha. ik weeg wel iets meer, maar goed er hebben ook al 4 kindjes in gezeten, ik ga er zeker iets aan doen als deze kleine geboren is. @mvm ik mag nog niet beginnen omdat ik nu medicijnen heb... @drinken, ik moet me er zelf ook toe dwiingen om te drinken hoor... wie had het hier over donkere urine, houd het in de gaten, want het kan ook blaasontsteking zijn. ik let meestal op mijn urine... hier was ik vandaag erg moe, vanmiddag lekker liggen slapen, en ik had het gevoel dat ik niet helemaal lekker was, nou ja hoort erbij... nu gaat het alweer wat beter, net ff wat filmpjes van youtube gedownload en daar maak ik een leuke dvd van
Hier 18 kg aangekomen tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik heb 6 maanden volledig bv gegeven, en was na een half jaar eigenlijk alles kwijt. Kon toen ik weer moest gaan werken, na 13 weken weer in de meeste kleding. Sommige getailleerde dingen liet ik liever even hangen, of alleen aan met een jasje erover ofzo. Nu ben ik weer 63/64, zelfde begingewicht. Ik neem nu wel bewust veel fruit mee naar mijn werk. Overdag heb ik er ook niet zo'n problemen mee om niet te snoepen, maar de avonden ... bbbrrr, de zijn zoooooo lastig. MvM heb ik eerste zwangerschap niet aan meegedaan, niet bewust, maar gewoon niet over nagedacht. Zal eens even beetje gaan rondneuzen nu, kijken hoe ik er tegenover sta.
Hey Allemaal!! Tjonge, wat een berichten allemaal. Leuk om te lezen maar het geeft ook wel weer wat onzekerheid Vandaag ben ik bij de HA geweest en ik heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ik ga naar een verloskundige in mijn nieuwe woonplaats omdat wij in mei hopen te verhuizen...Ik ga liever nu alvast daarheen, anders moet ik straks weer wennen aan iemand anders. Ik had eerst een verloskundige praktijk gebeld maar daar kon ik pas eind februari terecht, dat vond ik nogal laat! Nu een praktijk (2 verloskundigen) gevonden waar ik binnen 2-3 weken al terecht kan, ook 's avonds en zelfs op vrijdagavonden.... Verder vroeg ik me af of iemand me kan vertellen wanneer een inwendige en wanneer een uitwendige echo wordt gedaan. En of iemand ervaring heeft met een de bloedgroep A negatief... Enne...Dominique, volgens mij lopen wij precies gelijk...
happy een onwendige echo kan al vrij snel alleen kunnen ze niet altijd al wat zien. ik heb geen ervaring met A negatief, wat houd dat precies in dan als je zwanger bent?? werkt het zelfde als mij misschien ik heb zelf O negatief, moet in de 32e week weer bloed prikken en na de bevallin g weer een prik als de kleine positief heeft mmuisje ik heb je echo foto op de site gezet... als er nog meiden zijn die hun gegevens erop willen ff een pb sturen naar Ktje Linda86 of naar mij. de link van de site is Voor alle september 2010 mama's van ZP en dan je naam, leeftijd ,hoeveelste kindje, fles of borst, zkh of thuis door geven , ook kan je de afspraken door geven via een pb
Heb zojuist te horen gekregen dat mijn Oom pas in de middag wordt begraven/gecremeerd. Mijn afspraak voor MVM heb ik gelukkig kunnen vervroegen naar 11.45-12.00 uur. 16.00 uur ging ik niet redden helaas maar gelukkig kon het eerder. mamavan4 dan heb je een zeldzame bloedgroep, de bloedbank heeft deze het liefst. Ik heb zelf 0+
Zo daar ben ik ook nog eventjes. Drukke dag vandaag en 2 loge`s. En nu ga ik zelf maar eens slapen. Morgen zal ik even terug lezen en uitgebreider reageren.
Bedankt voor je snelle reactie mamavan4! Nou, ik denk dat het dan hetzelfde is met jouw bloedgroep. Ik heb het wel alvast doorgegeven aan de verloskundigepraktijk telefonisch omdat ik daar allerlei rare verhalen over had gehoord maar als ik dat van jou zo lees valt dat wel mee... Maar wanneer kiezen ze voor inwendige echo en waarneer voor uitwendig? En wat bedoel je met de gegevens 'erop' zetten? waarop?
inwendig vaak als het nog niet duidelijk is met uitwendig. Deze keer met 7w3d deed ze het meteen inwendig. Bij dochter met 9w1d ook inwendig omdat uitwendig niet duidelijk genoeg was. Gegevens op de site: Voor alle september 2010 mama's van ZP is onze eigen site.
O!! haha, BLOND!! Leuk hoor, 'n eigen site!! Nog een (domme) vraag...ik heb net volgens mij een plaatje bij mijn profielfoto gedownload maar ik zie 'em zelf niet, jullie wel? Trusten!!
joehoe hij doet het weer..... (al heb ik hier niet veel tijd... met de verbouwing hier van de keuken......) heb iig vanaochtend even op de weegschaal gestaan... en de eerste kilo;.... (precies....) zit er al aan....... Mn buik is trouwens minder dik als met de tweede..... en gezien de andere (lees:weinig tot geen) klachtjes..... gok ik op een knul..... Wellicht leuk om op de site in de lijst onze voorspellingen erbij te zetten...??? Andere twee keren had ik het iig goed....
@ Jane: gecondoleerd! Ik doe mee met gokken... Ik denk bij ons een meid! We hebben een jongen, en ik wilde altijd het liefst 2 jongens, maar toch heb ik het gevoel van een meisje... We zullen zien. Liefs Michelle
ja fijn dat hij het weer doet! Seth voorspellingen zijn wel grappig om straks te kijken of het klopt. Ik gok nu op zusje, maar dacht van de week broertje. Hihi heb geen idee eigenlijk. Dochter gisteren op straat; ze zag en jongetje lopen naast de kinderwagen met z`n zusje erin. Zegt dochter dat zij ook zo gaat lopen met zusje in de wagen. Citroentje had jij geen echo vandaag of ben ik abuis?
ik gok ook op een jongen, had dit voorgevoel al voor ik zwanger was dat het een jongen zou worden; mss omdat ik echt heel graag een meisje wil dat ik me probeer voor te bereiden op een jongen....
Ken je Lola dan ook? Zij is dacht ik ook een dec 2006 mama (en tevens sep 2008) Ik woon in het midden vh land, tussen Utrecht en Leiden