Hier heb ik ook het voorgevoel voor een jongen. Vroeger altijd graag een meid gewild maar nu maakt het me niet zoveel meer uit . Wanneer inwendig/uitwenig ligt volgensmij aan de echo apparatuur. Bij diegene waar ik een pretecho heb laten maken kon dat al vanaf 6 weken uitwendig. Maar ik ken er ook waarbij ze tot 9/10 weken inwendig deden standaard. Heb zelf nooit inwendig gehad maar alle verhalen die ik overover lees vallen 100% mee dus als het zo is zou ik me er niet te druk over maken..
jongen/meid...... Tis ECHT allebei leuk hoor.....!!!! en voor jongens heb je tegenwoordig ook echt hele leuke stoere kleertjes...
Goedemorgen Wendy!! Alles goed? Hoe voel je je vandaag? Ik een beetje raar, heb wel trek maar eigenlijk ook weer niet en voel me een beetje misselijk maar niet 'genoeg' om over te geven. Mijn borsten lijken wel minder pijnlijk te zijn. Ik zit nu echt in zo'n fase van: tja, ik ben zwanger maar ik merk er nog zo weinig van. Ik zou graag al snel een echo willen maar kan je dan ook zien of het 'leeft' ....Ik ben echt zo'n leek op dit gebied!! Liefs!
Zit hier nog steeds "in die fase"...... Zou bijna WEER gaan testen met CB indicator...... maarja... eigenlijk onzin toch??!! Kan toch moeilijk elke week gaan testen.... en zelfs dat zou nog niet eens wat zeggen..... Gewoon maar hopen dat de weken een beetje snel gaan.... en vervolgens weer niet te snel..... want dit is ECHT mn laatste zwangerschap....
het alle belanrijkste is dat je kind gezond is...ik heb toch een voorgevoel dat deze baby een meisje, misschien omdat ik het zo voel of omdat ik heel graag een meisje wil...
Nou, gelukkig ben ik niet de enige en ik hoop aan de ene kant ook dat de tijd wat sneller gaat... Ik heb hier de zwangerschapstesten allebei op tafel liggen en dat is tot nu toe het enige bewijs...Ik voel wel eens wat maar ja ik denk ook dat ik nu alles WIL voelen! Snel duizelig en vaak plassen maar ja, ik drink ook veel dusssss Haha, wat een onzekerheid he? En verder hoop ik dat het kindje gezond is. Het is voor ons de eerste dus ons maakt het niet uit of het een jongetje is of een meisje. Maar het zou bijzonder zijn als het een jongen wordt. Mijn broers hebben alleen maar meisjes en aan de kant van mijn vriend worden ook alleen maar meisje geboren. Terwijl mijn vriend de enige 'stamhouder' is... Is mijn profielfoto eigenlijk te zien? nou ja, het is eigenlijk een plaatje En wat was ook alweer onze september2010 site?
Goedemorgen! Hoefde nu gelukkig niet zo heel veel bij te lezen, omdat ie er vanochtend alweer uitlag . @ mmuisje: gefeliciteerd met je goede echo!! @ jane: gecondoleeerd! @ nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom hier! @ eten: ik heb veel behoefte aan zout eten ineens, had ik bij Milan ook, naturel chips en gekookte eieren met veel zout erop zijn momenteel favoriet, en drop natuurlijk. Verder totaal geen zin in koffie (wel fijn, want ik ben echt verslaafd) en vaak ineens zin in iets van de friettent, dus vriendlief moet er vaak op uit . Bij Milan heb ik geloof ook elke dag wel iets van de friettent op, haha. @ gewicht: ik woog 49 kilo en nu nog maar 48 (ben nogal misselijk ), echt vervelend, want ik had dus al ondergewicht. Hoop dat ik niet nog meer afval. Ik eet dus wel gewoon heel veel (altijd al), maar ik kan niet zo heel veel binnenhouden en ik kom sowieso nooit makkelijk aan. @ michelle: gefeliciteerd met je rijbewijs zeg! Wat goed! Je bent er zeker wel heel blij mee? Zeker met een kindje is t toch wel makkelijk om auto te mogen rijden. @ positiekleding: hier ook een ramp. Vorige keer helemaal niks kunnen vinden, mijn maat hebben ze nergens. Hoop dus dat dat nu of veranderd of ik het weer niet echt nodig heb. @ geslacht: ik denk dat wij weer een jongen krijgen en vriendlief denkt een meisje. Ben benieuwd! Wij willen het iig wel weten. Sorry als ik nog wat vergeten ben, heb even alles globaal doorgelezen.
@ urine, donkere urine betekend vaak dat je te weinig drinkt, @uitwendig of inwendig, bij mijn gyn gingen de echo's van zoonlief tot de 15 weken inwendig, niet eens uitwendig geprobeerd, ik denk dat het dit keer weer zo gaat. @ voorgevoel, tja ik weet het eigenlijk nog niet wat mijn gevoel zegt, bij de geboorte van zoonlief voelde ik mij opeens een echte jongens mama en had echt het idee dat de eerste 2 een jongetje zouden zijn,nu twijfel ik... ik weet het echt niet , maar ik denk dat mijn gevoel neigt naar een meisje @kwaaltjes, vannacht niet kunnen slapen van de misselijkheid voel me echt zooo beroerd, heb zelfs nog moeten spugen vannacht, en ook vandaag is de bak mijn beste vriend zoonlief doet niets anders als normaal, hij is heel vrolijk en heel lief, maar ik merk wel dat ik zoiets heb van: je mag wel heeeeeel eventjes stil wezen.... maarja hij kan er natuurlijk ook niets aan doen dus ik probeer het gewoon van me af te zetten,
ja het gaat mij gewoon over de super moeder dochter relatie die ik zo graag wil... maar mss kan je dit ook met je zoon hebben????
O ja! ik weeg nu 65 kilo en ben 173 lang. Ik was juist erg fanatiek aan het sporten en op m'n voeding aan het letten omdat ik vond dat m'n kleding iets te strak ging zitten
Ik vind dat ook wel een beetje een linke uitspraak hoor! Er zijn zat moeders-dochters die die band ook niet hebben. Als kind had ik voornamelijk ruzie met mijn moeder, en echt om de stomste dingen (achteraf). Onze karakters botste ook met elkaar. Nu kunnen we het goed vinden, maar we zijn geen hartsvriendinnen ofzo. Met mijn schoonmoeder doe ik ook best vaak iets. Mijn moeder kon het altijd al beter vinden met mijn broer en zij doen ook regelmatig iets samen (houden van dezelfde dingen).
hallo meiden, Ik wil me aansluiten bij julie, ben vandaag bij de dokter geweest en ben ook zwanger!! groetjes
@ voorgevoel: ik hoop hier stiekem op een meisje, maar ik denk op de een of andere manier dat het toch weer een jongetje is @ kwaaltjes: ben vandaag dagje thuisgebleven: echt koppijn en misselijk gisteren en hondsmoe. Dus ik breng deze dag voornamelijk slapend door
@ Hitcke: ik heb een superrelatie met mijn zoontje hoor! Wij zijn echt twee handen op één buik, waar ik ben, is hij ook. Kan natuurlijk nog helemaal omslaan, hij is pas 1,5. Ik kon mezelf voordat ik wist dat wij een jongen kregen ook niet echt voorstellen met een zoon, maar het is écht heeeel leuk! Kan me nu juist weer moeilijk voorstellen dat ik misschien ooit nog wel een dochter krijg. Volgens mij is het vaak juist zo dat meisjes meer aan hun vader hangen en jongens meer aan hun moeder (dat weet ik niet zeker hoor, maar dat zie ik in mijn omgeving). Milan is trouwens echt grappig, ik was vanochtend aan 't k*tsen in de wc en hij wil altijd mee naar de wc (zoals ik al zei, hij volgt mij overal). Komt 'ie ernaast staan, met z'n handjes op z'n rug, gaat 'ie superoverdreven mee staan hoesten met z'n hoofd boven de wc en daarna had 'ie natuurlijk dikke schik. Hij doet me echt met alles na, zo leuk!
Hier alles goed. Ik heb ook weinig kwaaltje en ben ook aan het aftellen naar de eerste echo 17 feb is het zover Gisteren veel last van mijn tepels en mijn borsten die jeukten. Gisteren alvast wat positie kleding gescoord in de uitverkoop echt leuk! Al heb ik het natuurlijk nog lang niet nodig haha...
dat had ik ook heel erg, en ook hoopte ik stiekem op een dochter omdat je alleen maar slechte verhalen hoort over schoonmoeders ( moeders van zonen ) maar op het moment dat ik zwanger was wist ik gewoon dat ik een zoon zou krijgen,en dat vond ik helemaal niet erg en heb me zelf voor genomen dat ik een leuke schoonmams word
Gefeliciteerd vleermuisje!! Wanneer is de datum ongeveer? @wendy: positiekleding...daar ben ik nog niet aan toe. Misschien dat ik er nu wel meer op ga letten als ik ergens ben en als ik iets leuks zie dat ik het wel koop. Ja, dat komt er ook allemaal bij natuurlijk!
dat is mij ook altijd gezegt, jongens zijn mama's kindjes en meisjes papa's kindjes..... hier verdeeld zoonlief het.... maar hij is wel echt 2 handen op 1 buik met zijn papa, maar daar geniet ik dan juist weer heel erg van, voor troost of niet lekker voelen etc, komt hij bij mij, en voor spelen bij ons beide maar toch net iets meer naar mannen