We hebben 6 feb de termijnecho en dat is met 10 weken, bij Tim hadden we toen ook van die superfoto's. Ach het ging er nu om dat we een mooi hartje zouden zien en dat hebben we zeker!!
Nee daar links ervan zit het hoofdje toch??? ik zie er toch echt een garnaal in..... eerste foto die ik van mn zoontje heb... is echt niets uit te halen... terwijl de echo zelf super duidelijk was....!!! och de foto's worden vanzelf duidelijker... en het belangrijkste dat gewoon alles goed is..... dus gefeliciteerd!!!!!
@ Citroentje: ik vind 't ook echt een mooie duidelijke foto hoor, veel duidelijker als bij mijn vorige zwangerschap, was met 6 weken en 2 dagen. @ Seth: je staat erbij! Jammer dat ik geen meisjestweeling neer kon zetten .
Haha, wel zonde van 't dubbele werk. Mij lukte 't eerst ook niet, dus heb 't nu in Word gedaan en dan kopiëren - plakken. Dan gaat 't goed!
Bedankt..... ennuhhh misschien kun je die nog wel neerzetten..... maar dan bij de "uitslag" ipv het voorgevoel..... Als ik "dubbele" heb kan ik die dan ruilen hier met iemand???!!! (uiteraard een geintje hoor...... als het zo is, is het zo...)
ik wou het ook in word doen, was al bezig maar mooi werd het niet... maar hoe kan ik er nu bv mezelf tussen zetten... kan je niet alvast meer kolommen doen of rijen... pfff je moet ook zo na denken... na ja wij denken beide meisje en de chinese kalender ook meisje
@ Seth: zou wel leuk zijn idd, bij de uitslag! Dan gaan we daar maar voor, er moet toch minstens één tweeling komen bij de september-mama's! @ Mamavan4: je staat erbij hoor!
hahahaha en dan maar bij Seth.....??!! Mag het dan bij de dames die voor hun eerste gaan. ??!!.. moet zeggen dat we bij januari 2009 mama's geen tweelingen hadden.....
Doen jullie ook van die rare/domme dingen trouwens? Wij hebben de turquoise trip trap, maar die gaat eruit. De prenatal had hem nog dus heb ik hem alvast besteld. Ik vind 2 dezelfde mooier en ik vind deze mooi van kleur. Dus van de week besteld en betaald. Tot daar ging het nog goed, alleen net werd het afgeleverd en kreeg ik 2! trip traps! Is me niet opgevallen met betalen, ik heb het ook niet gezien. Kijk ik het na blijk ik er toch 2 besteld te hebben. Morgen maar naar de winkel en kijken of er eentje terug mag. En anders kan ik 134 euro besteden aan babykleding en hopen we maar op een jongetje
yolanthe.. hier ook zwaar dement, vergeetachtig en verstrooid..... ik herinner me bepaalde dingen ook echt niet meer..... ben alles kwijt... ik "hoor" niets..... etc. etc. etc.
o trouwens nog een leuke.... hadden we van de week schoonma toch maar ingelicht op aandringen van mn vriend.... Zegt ie.. dat hij zn chef ook in gellicht heeft ivm makkelijker om vrij te vragen voor echo's enzo... ok dan, alleen de chef, want wil het verder stil houden... Is mn vriend gisteren tegen me aan t vertellen dat hij een VROUW van een collega tegen kwam... die zei: Gefeliciteerd met de derde... en wanneer gaat er een knoop in?? dus ik zeg gelijk: alleen je chef weet t toch???? Nee mn vriend heeft het gelijk maar iedereen verteld op zn werk....:x Ja want hij is zo trots....... maarja... waarom maak je dan afspraken..?
Yolanthe, sorry, maar ik zat echt heel hard te lachen. Hier wel domme acties, maar die van jou is enigsinds overtreffend. @linda, thnx! @citroentje, mooie echo, je kunt het idd duidelijk zien! Hoe doen jullie dat met vitamines? Ik was enkel aan de foliumzuur, maar omdat ik zo veel moet overgeven, leek het me dat extra vitamines geen kwaad konden, dus ik heb die vandaag gehaald. Nu heb ik eigen merk van DA meegenomen, deze waren veel goedkoper dan alle dure merken. Zit hier nog verschil in?