Zit hier maar weer aan de vsm-mama. vitamines.... Weet niet of er echt verschil in zit.... heb ooit wel eens gehoord dat het kan zijn dat er verschil zit in "opname".... dus de een is beter door je lichaam op te nemen is dan de andere..... maar of dit echt zo is.... had vorige zwangerschap ook vitamines van vsm... en WIJ deden het er goed op..... ook al had ik beiden zwangerschappen ijzertekort..... maar ach.. floradix erbij..en opgelost...
hihi yolanthe, wat een stunt zeg... ik heb ook wel van die gekke dingen, vergeet ook dingen enzo. zo straks bij de huisarts geweest en mocht bloed laten prikken op bepaalde dingen, heb namelijk jeuk op armen en benen en plekjes. al een hele poos maar ben het nu wel eens zat, ook hoge bloeddruk dus misschien heeft het er mee te maken.. hij dacht van niet maar toch even bloed prikken.. ik heb hem ook gezegd van mijn vinding op het internet over een verstoorde leverfunctie... woensdag is de uitslag er als het goed is, dus die kan dan ook mooi mee naar de gyn zei ie...
ik zie de lijst er nu bij staan op onze site! Leuk! wel opvallend: de as papa`s denken allemaal een meisje! Als de papa`s gelijk hebben komen er heel wat meisjes bij in augustus/september. We hadden toen in november 10 meiden 8 jongens en maar 2 meisjes.
Jep! die ken ik ook, het is niet zo'n grote groep meer na 3 jaar. Maar nog steeds gezellig! Aha... Utrecht en Leiden ligt toch nog wel een aardig eind uit elkaar? ik woon naast Amersfoort groetjes Setje
Marsab: je staat erbij hoor! Ik slik trouwens de Dagravit Mama en Baby dingetjes, had ik bij Milan ook gedaan (weliswaar pas na 7 weken mee begonnen, omdat ik er toen pas achter kwam dat ik zwanger was) en bij de 2e zwangerschap ook. Had nog bijna een vol pakje liggen (nog goed tot volgend jaar), dus ben daar maar gewoon mee verder gegaan. @ MamaVan4: voor jou ook een spannende dag woensdag! Hoop op een goede uitslag. Voor als ik dit weekend niet meer online kom (je weet 't nooit natuurlijk ) wil ik vosje en loekie alvast veel succes en plezier wensen voor maandag, met hun echo! Ik zal duimen!
ja indd linda, ook heb ik dan weer een echo bij de gyn... en vrijdag naar de dermatoloog, mag wel een abbo hebben in het ziekenhuis
Citroentje wat een mooie foto zeg!! Wat leuk dat jullie en jullie man al denken over het geslacht. Ik kan me niks aantrekken van de chinese kalender e.d want de laborant heeft het bepaald We weten nu natuurlijk ook nog niet of het er 1 is of 2. Maar heb wel een gevoel dat het een jongen is of erbij zit Waarom??? Ik zou het niet weten. En mijn man die is daar nog niet over aan het nadenken, die wil alleen goed nieuws van het ziekenhuis horen van de bloedtest Karagöz zie dat je ook zwanger bent!Proficiat!
Citroentje, gefeliciteerd met je mooie echo Vk, hier had ik geen keus. Er is er maar een voor ons dorp, dus daar zijn we nu bij aangemeld. Verder alles oke, misselijkheid lijkt af te nemen al is hij er nog steeds. Hopelijk heeft dit niks te betekenen. Verder nog steeds moe en zere borsten. Meiden, fijne avond.
mamavan4, zondag is de bloedtest, maar onderhand al 5 positieve testen gehad het zal toch niet ineens slecht zijn zondag. Hoop dat we ook krijgen te horen wanneer we de eerste echo hebben. Het is allemaal zo spannend, maar heb nu ook nog niks van symptomen eerlijk gezegd.
Ik heb ook dagravit pilletjes Compleet Mamma met visolie heten ze geloof ik. Ik ben ook niet zo'n geweldige eter dus een beetje extra is nooit weg...
Nog een toevoeging voor de site: Pappa denkt: Jongen ("Échte mannen maken mannen!" ) Chinese Kalender: Meisje
Zo loki de eerste papa die denkt dat het een zoontje is! Haha!! Elif zal dan toch ook wel goed zitten met de bloedtest ! Wel spannend of het er 1 of 2 zijn.
zo meiden, ik kwam ook nog even aanwaaien. Allemaal een andere vitamine dus. Ach, ik slik deze gewoon, het zal vast wel goed zijn. Zometeen een borrel, oppas is onderweg. Daarna als surprise een tafeltje gereserveerd in ons favo restaurant. Hoop maar dat het allemaal qua planning een beetje lukt, maar het zou wel erg leuk zijn.
Hey allemaal, Nou, ik ging vanmiddag samen met mijn vriend shoppen voor eetkamerstoelen enz.enz. (We gaan verhuizen in mei) maar ik ben BEKAF!! Pff...ik kon gewoon niet meer helder denken. We moesten een paar keer een trap op maar ik zag het gewoon niet zitten Vitamines: ik slik Centrum ook met visolie en foliumzuur. Maar ik kreeg vandaag een mail van de vk die mailde wat tips door en daar stond: maximaal 2 stuks fruit per dag...daar zit ik meestal al overheen maar groenten eet ik weer niet zoveel...nu twijfel ik of ik niet teveel vitamine binnen krijg op deze manier. Enne...de intake staat gepland op 1 februari!!!!
@ happy28: zei de vk ook waarom max 2 stukken fruit per dag? ik zit mezelf maar te dwingen om fruit te eten.. maar ik moet dus niet overdrijven zo te horen? ik neem volgende vitaminen (Etos): Mama compleet van Davitamon (met extra foliumzuur en vit D) verder vandaag weer een dag met weinig kwaaltjes.. maakt me zo onzeker!! zou liever elke ochtend de pot omhelzen, dan "wist" ik tenminste dat het goed zat? 26 januari 1e echo - lijkt nog een eeeeuwigheid! maar zoals iemand al eerder zei: geen bloed geeft moed?
@ Lola: nee, dat stond er niet bij maar die vraag heb ik wel teruggemaild dus zodra ik antwoord heb zal ik het hier melden!!