Ik ga vandaag de trip trap terug brengen naar de winkel . Dus ik zal er pas vanavond weer zijn denk ik. Welkom aan alle nieuwe trouwens, vergeet ik steeds te zeggen! Is dus niet dat jullie niet welkom zijn
Hallo Dames, Mag ik ook met jullie meedoen? Ik heb 3 dagen voor mijn nod positief getest en vandaag weer. Beide keren een vette streep dus ik ga ervan uit dat t raak is. Als alles goed mag gaan, ben ik uitgerekend op 24 september. Zelf ben ik 29 september jarig dus dat wordt nog leuk. Mijn vriend en ik zijn alweer 7 jaar samen en we hebben een zoontje van bijna 9 maanden. We zijn er dus redelijk snel bij met dit tweede wondertje. Iedereen hier gefeliciteerd met jullie zwangerschap en dat het allemaal goed mag blijven gaan.
He Fontana grappig bijna hetzelfde uitgeteld als je moeder toenderttijd!!! Ik ben van mijn dochter dus echt op mijn verjaardag bevallen, een uurtje eerder dan ikzelf precies 25 jaar geleden!!! Nu ben ik weer in september uitgerekend....
Jeetje meiden wat word er toch veel geschreven. Ben helaas pas vanavond in staat om alles terug te lezen en te reageren. Zo nu lekker douchen en dan even naar het tuincentrum, de poes vond het grappig om de plant met pot van de vensterbank af te gooien. Joepie, vandaag alweer 6 weken. Hopelijk is alles goed daarbinnen.
Bedankt Ik zal maandag even gaan bellen! Wanneer mag je dan langskomen ongeveer? (sorry weet dat allemaal nog niet ) @Fontana ook gefeliciteerd!!! @Amle, nee ik denk dat ik het niet goed heb gedaan! Ik ben voor het laatst ongesteld geworden op 17 dec en mijn vorige cyclussen waren 33 dagen dus heb dat bij deze ook maar zo uitgerekend...Maar kon dat bij de banner niet invullen volgens mij Jij had gister ook posi getest 4 dagen voor je NOD zag ik! Leuk hoor!
Hier noemen wij het ook "de kleine" misschien dat we straks nog anders gaan noemen. Vanmorgen eindelijk weer geklust, gelukkig kwam m'n mannetje er zelf mee. Had al bijna afkickverschijnselen.
Hallo meiden, mag ik me bij jullie aansluiten ? ik ben nu 7 weken en 1 dag zwanger van de 2e onze Dochter is 8 jan 3 jaar geworden. Zelf ben ik 23 jaar en ik mag 8 feb voor de 1e echo, helemaal spannend
hey meiden! Hier alles goed hoor, alleen ONWIJS misselijk sinds 2 dagen en steeds een hele nare smaak in mijn mond... Ach ja, dan wordt er iig genoeg hcg aangemaakt he! Donderdag mogen wij eindeijk spieken, nog 5 nachtjes slapen! @ Linda: top dat je me in de lijst heb gezet, ik had je ook een foto van de zw test gestuurd. Kun je die er ook op zetten. (oeps sorry dat ik hier om vraag hoor)
thx dat ik ook mee mag doen. Leuk! Ik mag 8 feb op intake. Dan ben ik idd rond de 8 weken ongeveer. Daarna wordt de afspraak voor de eerste echo gemaakt. Spannend, vind t eigenlijk nog enger dan bij de eerste...weet niet waarom. Verder geen kwaaltjes die pijnlijk of vervelend zijn gelukkig. Maar wat niet is kan nog komen.. Zal zo de kleine uit bedje halen. Jullie kletsen hier zo snel, zal straks genoeg te lezen hebben denk ik.
hey meiden... @nieuwe meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap...en veel klets plezier... @citroentje, mooie echo meis... @ klachten, de ene klacht dat ik het meeste heb is misselijkheid, overdag heb ik nergens trek in alleen in de avond, ik was gisteren om 22.00 uur klaar met werken en heb toen parar met mayo en pindasaus gegeten. ik ben zelfs wat afgevallen omdat ik zo weinig eet. Gelukkig geef ik neit over, dat moet er nog is bij komen... duurt nog zo lang voor mijn echo...ben zo bang dat het niet goed zit. Ik denk er veel aan, ik kan pas gerust zijn als ik over de 12 weken zit en me baby voel...
Hoi meiden, Hier is de koosnaam Spruitje... Hopen dat het niet groen is als het eruit komt Ik heb veel gelezen maar ben alles vergeten. Ik heb veel meer "last" van de hormonen dit keer. Bij mijn zoontje heel weinig gehad. Nu bij elke emo moment op tv, huilen! En dat terwijl ik zo nuchter ben. Allemaal een fijn weekend. Liefs Michelle
Kennen jullie de film "BIG".....?? met tom hanks.... dat ie klein gaat slapen en groot wakker wordt??!!! Dit is zo'n beetje met mn buik gebeurd..... Schrijf ik gisteren hier nog dat mn buik kleiner is als met de tweede.... en vanochtend moest het toch echt positiebroek aan.... De echt ruime spijkerbroeken (2maten groter dan ik heb), waren opeens niet meer ruim genoeg.... Echt vreemd......
Goedemorgen dames, @Alle nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd! Sporten: Sinds ik weet dat ik zwanger ben, ben ik zo goed als gestopt, vind het zelf een beetje eng, maar ga het denk ik volgende week in een rustig tempo weer is proberen. Geslacht: We denken allebei een meisje. @Hier:Ik ben nog erg moe, maar ik kan moeilijk in slaap vallen. Ik sta ook 's nachts op voor een paar slokken water en om een plasje te doen (en dit ritueel herhaald zich zeker 4 x).
Good Morning! @zvdh, ik heb ook nog even voor je zitten rekenen, ik kom erop uit dat je vandaag precies 5 weken 0 dagen bent, hetzelfde als je banner dus... @fruit, ik weet niet meer wie dat heeft gezegd van max 2 stuks fruit Hoop niet dat dat waar is want ik eet wel meer... was eigenlijk niet van plan om dat te minderen, alleen als ik weet dat het echt kwaad kan natuurlijk wel. @Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! @klachten, misselijk, moe, last van m'n borsten uhm dat was het wel @vitaminenpillen, ik slik van davitamon mama compleet plus (dus met visolie) 1 op een dag dus dat gaat wel. Wanneer nemen jullie die pillen in? Met een maaltijd? Ik doe het namelijk meestal 's avonds maar schijnt weer beter te zijn als je het met eten inneemt, weet iemand dat? Fijn weekend allemaal!
ik gebruik vsm mama al meer dan een jaar...ik slik ze in de ochtend bij het ontbijt...ik heb van mijn gyn gehoord dat de viscapsules neit goed waren omdat het neit bewezen is dat je het moet gebruiken tijdens de zwangerschap, beter lekker vette vis eten is veel beter zei ze...
Ja alleen eten wij nooit vis eigenlijk (snap wel dat dat beter zou zijn) ben er niet zo weg van.... Hoe vaak eten jullie vis dan en wat voor?
@Zijvandehoek: ik had ook mijn eisprong op 26 december en dat is vandaag precies 3 weken geleden..Maar die eerste 2 weken reken je er toch gewoon bij?? Dus eigenlijk zitten we dan op 5 weken vandaag!! En ik had vandaag een week geleden ong. moeten worden
@ mmuisje, ik hou ook helemaal niet van vis!! en ik weet gewoon als ik het probeer te eten ga ik over m'n nek, vooral nu alles toch al zo gevoelig ligt! Daarom neem ik vitamine van centrum voor mama. Dat zijn 2 tabletten, 1 met vitamine en foliumzuur en de ander is een visoliecapsule.. Vanmorgen trouwens over m'n nek van de koffie terwijl ik een écht koffieleut ben...pff..dat had ik niet verwacht hoor. Ik ben al heel erg aan het minderen: van 8 koppen naar maximaal 3 per dag dus ik verheug me steeds op koffie en nu kan ik dat niet meer hebben....