September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik kan niet tegen vis, als ik het ga eten dan word ik er echt ziek van, ook als ik niet zwanger ben, maar tijdens de zwangerschap wrodt het wel erger. ik had daarom gerookte zalm op me brood maar dat mag nu ook niet meer...zo af en toe eet ik wel een broodje lekkerbek maar als ik merk dat ik missleijk wordt dan moet ik het al niet meer...

2. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi dames,

Allereerst een hele dikke proficiat voor jullie allemaal!!!

En ten tweede zou ik mij hier ook willen aanmelden als er nog plaats is voor eentje meer. Wij zijn zwanger van onze eerste ICSI. Heb wel sinds vorige zondag bloedverlies (soms wat meer, soms wat minder, soms rood en soms bruin). Heb al tweemaal bloed laten nemen en hcg is goed. Maar het is natuurlijk afwachten ivm bloedverlies... Toch wil ik er gewoon van gaan genieten! Dus daar hoort toch ook bij dat je je aansluit bij het juiste groepje "mama's van ... ";) !

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey Bereke!
    Zat al op je te wachten hihi

4. bereke

bereke Niet meer actief

Ja was eerst nog te bang. Nu nog wel hoor maar zoals ik al zei "moet er maar eens echt van gaan genieten"!

Is er ook een lijstje? Zal wel even duren eer ik hier ingelezen ben ;) !

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gefeliciteerd met je zwangerschap bereke

6. bereke

bereke Niet meer actief

7. Alita

Alita Niet meer actief

Gefeliciteerd bereke!!

Ik eet eigenlijk dus nooit vis maar nu zal ik wel moeten. Niet dat ik het vies vindt maar koop het gewoon bijna nooit...

Over die 2 stuks fruit wat is dat allemaal? Is toch gezond?

8. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Gefeliciteerd Bereke!! Inderdaag: genieten :D

2 stuks fruit: komt door mijn vk die mij wat tips mailde dat ik maximaal 2 stuks fruit per dag mocht. Dat vond ik vreemd dus ik heb de vraag teruggemaild waarom maar nog geen antwoord i.v.m. weekend..Zodra ik meer weet zet ik het hier op de site!
    Ik was zelf ook al verbaasd maar ik dacht: ik neem vitamine pillen en 2 stuks fruit én probeer met groente veel vitamine binnen te krijgen; wordt dat misschien teveel?

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Proficiat Bereke! Geniet ervan

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Happy nou dan ben ik benieuwd!
    Ik slik mijn garavitamon netjes en probeer zo gezond mogelijk te eten...

11. bereke

bereke Niet meer actief

12. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe

Zelf wil ik het wel graag maar gisteren deed het (na het klussen) erg veel pijn, een soort samentrekken of kramp; heb ik nog nooit gehad!!

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier durven we allebei nog niet te klussen hihi

14. bereke

bereke Niet meer actief

Wij ook niet...

15. Alita

Alita Niet meer actief

wij ook niet hoor wachten tot ik de echo heb gehad hahaha

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    wij ook niet..bij me vorige zwangerschap na de bevalling pas weer...we wilde het allebei niet en omdat we bang waren

17. Alita

Alita Niet meer actief

oeh nee zolang hou ik het niet vol maar nu vindt ik het nog te eng even wachten tot we een echo hebben gehad!!!

18. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Bereke, gefeliciteerd!

@klussen, ik durf niet zo goed moet ik zeggen, manlief wil wel... ik had ook gezegd wachten even tot na de eerste echo... die zag er goed uit, maar toch vind ik het wel een eng idee, vorige keer geen probleem mee gehad eigenlijk, maar misschien juist daarom nu wel.
    Maar tot het einde van de zwangerschap wachten pff dat ga ik denk ik zelf ook niet uithouden hehe..

19. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Het is ook wel een vreemd idee maar ik heb overal gelezen dat het écht geen kwaad kan voor het kindje...
    En als het daardoor mis zou gaan dan gaat het toch wel mis of is dat te makkelijk gedacht? ;)

20. Alita

Alita Niet meer actief

@Happy je kunt gewoon sex hebben hoor!! Het is alleen voor mij dat ik denk nog even niet...

Deel Deze Pagina