vind dat dan ook wel weer akelig als mijn onderbroek zo strak zit. Misschien te gek hahaha, maar je gaat je nu over de gekste dingen druk maken
Noou dat gaat snel allemaal. Zou het heerlijk vinden dat ik weer met mijn buik kan showen. Bij mijn dochtertje duurde het vrij lang voor je iets zag. Maar bij een 2e zeggen ze dat je het sneller ziet.
Bh's trouwens geen verschil hoor hahahah. Borsten zijn niet gezwollen of wat dan ook, een symptoom wat ik wel van mijn ongi ken.
Bereke lieverd daar ben je! Nou jij hebt last van je borsten en ik voel niks Hoe voel je je vandaag? Nog getest
had een cup C, maar kreeg van die mevrouw van de hunkemoller een 90E mee om te passen, met de mededeling dat ik er nog wel in ging groeien hahaha
bij mij ook Elif ja die test is er. de uitslagen van bloedtest en nekplooimeting, in combinatie met de leeftijd van de moeder en de precieze duur van de zwangerschap bepalen hoe hoog de kans is op een kind met Downsyndroom. Het is een kansberekening dus zekerheid heb je niet. Mocht er een verhoogde kans zijn dan kun je verdere onderzoeken laten doen..maar ja of je, als het zo is, je kind ervoor weg laat halen..
Ja het gaat wel. Het enige wat ik merk is dat mijn borsten gevoelig zijn en heel klein beetje gezwollen, af en toe een vaag misselijk gevoel en een zeurderig gevoel in liezen (maar dat voel ik vandaag precies wat minder). En dan ben ik bang dat ik zo weinig merk. Ga morgenvroeg nog eens testje doen. En morgenavond weer bloed zodat ik dinsdagnamiddag uitslag krijg.
Ja dat zei ik mijn man ook al dat ze dat hadden. Maar in sommige delen van turkije doen / hebben ze dat nog niet dus hij kende het niet. Hij is wel al aan het vragen, we gaan 5 april op vakantie, als het goed gaat hoever ben je dan. En trouwens Bereke manlief wil me naar genk sturen, hij is bang dat ze in tongeren frans spreken
haha (fijn dat ze meedenkt )! bij mijn eerste ben ik geen cupmaat gegroeid dus ben benieuwd nu met de tweede!
Elif, stel je voor: op hetzelfde moment liggen we in Genk met ons beebje. Kunnen we komen kletsen bij elkaar !
Ja maar voel dat ook niet altijd hoor. En is eerder vaag, niet overduidelijk. Vaste gyn is dr. Sieprath maar ben vorige week bij dr Huysman geweest en ga daar ook terug donderdag. Omdat Sieprath er niet was blijkbaar.
we vragen wel dezelfde kamer hahahahah Tja ik was er niet mee eens , maar ombelet doet geen bevallingen dus dat is een geruststelling