September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ben er al 2 keer geopereerd en 1 keer gehospitaliseerd zonder operatie en ben telkens héél goed behandeld geweest! Echt waar! Dus geen zorgen maken!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat zijn we blij als we over de 12 weken zijn:D allemaal

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ah oke gelukkig.
    het is dat jette te ver is, anders ging ik echt daarheen hihihi.
    Maar ja kan hem niet 1,5 uur laten rijden dan :D

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    zo echt wel hihi

5. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Dat zou fijn zijn ja :D

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heeft er iemand een tijdmachine?

7. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    *even gezocht* nee niet in huis helaas ;)

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mmmm hier ook nergens te vinden.
    Zitten we zo te wachten om zwanger te zijn, en nu weer wachten tot we in de zekerdere tijd zitten.
    Altijd maar wachten ;)

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ach ja, nu weten we tenminste hoelang we moeten wachten haha

10. bereke

bereke Niet meer actief

Als er iemand die tijdsmachine vindt: ik heb er veel geld voor over!

11. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Dames, ik zie jullie vanmiddag misschien weer, ga mijn zoontje een broodje geven, fijne dag! :)

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    daar heb je gelijk in beg:D

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    doeiiiiiiiiiiii

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hihi gelukkig wel
    anders is het een olifantendracht hahah

15. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik wil niet de vervelende pedagoog uithangen maar als je geen jaloezie wil opwekken tussen je oudste en zijn brusje wil ik je echt afraden om hem zijn speen af te laten staan aan het brusje.
    Koop liever een ballon en knoop hem daaraan vast om hem naar de spenen engeltjes te laten gaan of leg hem onder zijn kunnen voor de spenen fee oid. Een goede manier om een speen af te leren is hem ook alleen maar in bed te gebruiken en niet elders.
    Ik denk dat je je met afstaan een hoop problemen op de hals gaat halen.

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeetje ff een avond niet geweest en moet weer tig pagina's bijlezen.

De ouders van mijn vader leven nog, opa is 80 en oma is 77 jaar.

Verder gaat alles goed, maak me soms wel onzeker want voel me niet echt zwanger. Voel me eigenlijk heel goed, alleen wat sneller moe.

17. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    @ Linda86, Hier ook nog een overgrootouder. Mijn oma is zeer trots dat ze al overgrootoma is dus ze zal straks wel een gat in de lucht springen dat er nog 1 komt. 't is bijna een unikum tegenwoordig geloof ik al zie ik op dit forum een hoop jonge moeders en op mijn werk zie ik ook de jongere moeders weer terug komen.
    Zelf heb ik ook tot mijn 19de een overgrootoma gehad, zo'n lief mens. Ze was 96 toen ze overleed.

Over trek. Ik had gisteren zowaar een snak naar eten dag.. Ik had 3 broodjes kroket gegeten... oeps.. Daar in tegen had ik al een paar weken amper kunnen eten overdag.

Oh wat een vroege vogels op het forum zeg... Hier gelukkig een uitslapende dochter. Ook toen ze klein was legde ik haar na haar 6 uur voeding weer terug op bed.. Ik vind dat geen schappelijke tijd om op te staan. Nu mag ze ook niet eerder haar bed uit als 8 uur maar vaak wordt ze na 9 uur pas wakker.

Hier ook gek van het wachten hoor fontana. Ik mag pas 3 febr. en daarna pas een afspraak voor een echo maken... Maarja.. ik bekijk het zo.. ik krijg nu tenminste een echo.. dat was bij mijn vorige zwangerschap niet zo. Maar ondertussen.. gek van het wachten hoor hahha.

@ Blackeyed girl. Ik werk in de kinderopvang. Je moet rekening houden met wendagen. Vul z'n 2 weken voordat je moet gaan werken in als startdatum kinderopvang dan heeft je kindje (en jij) nog de tijd om te wennen. Wij hebben 2 wendagen voor de startdatum en 3 dgn vanaf de startdatum. Die uren worden per keer uitgebreidt. De eerste keer is bv voor 1,5 uur terwijl de laatste keer voor 8 uur is.
    @ Fontana, bij ons (tinteltuin) kun je je ook op een stille wachtlijst plaatsen. Je belt dan op tegen die tijd dat je weet wanneer je een plek nodig hebt en dan wordt je van de stille afgehaald om op de active te worden gezet. Je kan je situatie uitleggen. Ik denk dat ze die manieren wel bij meerdere stichtingen hebben.

Sedese, als ik geen antistoffen tegen de 5de ziekte blijk te hebben dan moet ik voor de combinatie en de vlokkentest gaan. Heb ik wel antistoffen dan doen we het niet.
    Hier al een beginnend buikje.

Ik was vrijdag wezen kijken voor een meegroeibh. Omdat ik nogal een grote cub heb (75G/80F) val ik onder de dure prijsklasse. 59 euro voor een bh!! Idioot gewoon.

Bereke bij mijn eerste kreeg ik pas met 7 mnd een zichtbare buik. Da's normaal hoor. Mijn moeder heeft 9 mnd lang geen zichtbare buik gehad van mij, iedereen vroeg of ze eennichtje had gekregen.

De misselijkheid begint hier steeds meer toe te nemen... blg...

18. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Hier nog een september mama! Heb nog weinig klachten, alleen wat darmkrampen gehad in de eerste weken. Zit eigelijk te wachten op de misselijkheid maar die komt niet! Je wilt graag dat er meer symptomen zijn (ter bevestiging) maar misschien moet ik ook gewoon blij zijn dat ik er nog weinig last van heb:)

19. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    hey aggy, welkom en gefeliciteerd!!
    wat leuk we zijn even ver :D

Deel Deze Pagina