September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

ben net wakker van een uurtje slapen, was zo moe...

hier is de misselijkheid minder geworden, hopelijk niets ernstigs...

verder heb ik niet echt klachten voel me eigenlijk wel goed...

@echo...veel succes morgen en hopen dat jullieeen kloppend hartje zien/horen...

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Meiden,

Als ik een paar blz's terug blader en daar op wil reageren, kom ik telkens op de verhalen van deze blz terecht.
    Onthouden is niet mijn sterkste kant, dus :p

Bevallen: = een makkie :p;), nou zo gezegd zo gedaan ahum.
    Wel een fijne instelling van het zusje van .... (weet niet meer),
    hoe rustiger je de bevalling in gaat, hoe beter.
    Zijvandehoek kreeg gewoon totaal geen ontsluiting. Er is vanalles geprobeerd, gel, strippen, wee opwekkers, infuus etc.
    Niets hielp. Én ik hield ONWIJS veel vocht vast, dus echt fijn .. Neej :D
    Het werd dus een keizersnee.

Ik weet nog niet of ik liever een 'normale' bevalling heb of een keizersnee. Het laatste is mij zwaar tegen gevallen.

BEG: Laat je niet bang maken hoor. Je weet nooit hoe het verlopen gaat. Eerst maar eens genieten van het pril zwanger zijn en idd, die 13e week bereiken.

Testen: Zijn jullie nog steeds aan het testen :p, zwaar verslaafden hihi. Neej, hoor ik begrijp jullie volkomen. Ik heb inmiddels een vette vette streep, dus ik ga niet meer testen.
    En die CB digitaal is wel geinig idd, om te weten hoe lang je ongeveer zwanger bent, maar deze test kan je niet bewaren en dat vind ik wel jammer. Die van mijn zoon heb ik nog liggen ;)

Welkom Silkie, gefeliciteerd hoor.

Dara: Oef ik snap je hoor. En groot gelijk heb je.
    Wat kan je ineens goed ruiken he. Zooooo, echt wel.
    En ik herken wel in wat jij zegt, het ene moment heb je onwijze trek en het ander moment kan je geen eten zien.

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Heb je je telefoontje inmiddels al ontvangen?

Echo's voor morgen: Ik toast op het kloppend hartje (toas wel met water, maar het gaat om het idee :p).

p.s. Seth gesignaleerd?

4. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Hey, ben er ook weer even...

Nou misselijkheid blijft hier ook wel behoorlijk aanwezig hoor, bleh. Eten lukt wel en het komt er niet uit. Als ik niets eet word ik helemaal trillerig dus ondanks misselijkheid blijf ik maar eten.

Dames met echo morgen, succes, zal duimen dat je het hartje kan zien!

5. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    O ja waar ik wel steeds trek in heb is salami pizza, heb hem nog niet genomen :)
    Wel boterhammetje met salami! En blokjes kaas daar heb ik ook trek in... Maar zoetigheid helemaal niet.

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    wij hebben net een grote bestelling geplaatst bij de plaatselijke pizzaman :D

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hey, hier vanmiddag augurken met salami erom heen gegeten
    en een babybelkaasje erbij!

daarvoor ook nog wat koekjes, maar die augurken met salami gingen er wel goed in :D

8. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Nieuwe mama's gefeliciteerd en welkom!

Karagoz, hier is de misselijkheid op sommige dagen ook minder aan het worden. Ik maak me dan ook meteen ongerust. Ik lees en hoor overal dat kwaaltjes komen en gaan dus daar houd ik me maar aan vast.

Meiden, hebben jullie soms ook last van maagzuur???? Hier brand het soms echt, ik dacht dat dit altijd pas later in de zwangerschap was.

Wij eten vanavond frietjes, op zondag eten we meestal makkelijk. Frietjes is ook het enige wat ik op het moment lekker vind van het vette eten, aan de rest moet ik niet denken.

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Oeps vergeten,

Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!

Hier nog geen last van maagzuur.
    En kan echt geen vette lucht verdragen, word er zo misselijk van!!! Van de week een saucijzenbroodje gehad van iemand, wel met smaak opgegeten, maar zodra hij op was, moest ik gelijk een kauwgommetje, want die vette lucht maakte me weer misselijk hahah.

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Vosje en Loeki heel veel succes morgen met de echo, ik hoop dat jullie een mooie hartje zien en horen kloppen.

Silkie proficiat! Geniet ervan

11. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wij eten, gebakken aardappelschijfjes, sla en gekruide worstjes. Ik bedenk me nu dat ik de eitjes nog even op moet zetten voor de sla.

Ow het lijkt wel alsof je altijd de gruwel bevallingen krijgt te horen he. Ik wilde ook niks horen tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik zou het vanzelf wel merken. Hier een prima bevalling overigens. Ik blijf zeggen, liever 10 keer bevallen dan nog 1 keer zo'n horror zwangerschap als van mijn dochter hahaha.

Vandaag een lui dagje, vanmorgen flink in huis bezig geweest en vanmiddag met tijdschriften op de bank.

Oh mijn dochter roept, ze is eindelijk klaar om te douchen

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    vandaag eten wij rijst met aardappel salade en een lekker stuk lamsdij uit de oven...ruikt zo lekker...

ik heb vanmiddag een uurtje geslapen maar ben zo moe. als of ik zwaar werk heb gedaan. ik heb alleen 3 wasjes opgehangen op zolder en verder niets. mijn armen voelen ook zo zwaar...bah

13. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0

O ja, ksnap het helemaal. Ik heb ook een tijd meegekletst (of proberen te kletsen) met de januari 2007 mama's met de geboorte van Marcje, maar ik geloof dat die meiden elkaar al heel lang kenden of zo. Op een gegeven moment was plotseling iedereen weg en bleek dat ze ergens op een eigen site waren gaan kletsen :(. Jammer was dat. Ik kwam er ook hee laat bij, dus het lukte niet meer om bij het clubje te komen, zeg maar.

Laten wij maar proberen dat met niemand te doen. Iedereen welkom, ook al zijn ze 10 oktober of 14 augustus uitgerekend, toch?

14. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    En in dat kader: welkom nieuwe meiden en een goede reis gewenst!

Zag ik ergens het woord maagzuur vallen? Nou, ik heb de vorige keer vanaf de 4e maand last van maagzuur gehad. Het was echt erg. Ik hoop dat dat mij bespaard blijft deze keer - wat een beproeving.

Het stopte trouwens zodra de bevalling begon. Heeeerlijk. Het was bijna de weeen waard (bijna, maar uiteindelijk toch niet :p).

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Maagzuur: Hier helemaal geen last van tot nu toe gelukkig. Nu moet ik zeggen dat ik dat bij mijn zoontje ook helemaal niet heb gehad.

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb bij mijn vorige zwangerschap heel erg veel last van maagzuur gehad...vooral als ik ging liggen...

17. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb bij mijn dochter ook heel erg veel last van maagzuur gehad, moest hier s`nachts voor opstaan om een rennie te pakken of antagel. Hoop het nu niet weer te krijgen...

Ik ben nu sinds gister misselijk de hele dag!! Ook heb ik honger maar voel me altijd een beetje misselijk. Nou ik wilde kwaaltjes en nu heb ik ze hahahaha

18. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    @Maagzuur: van de week een keer toen ik in bed lag. Ik heb dat nooit dus het zou van de zwangerschap kunnen komen!

@Eten: wij hebben pasta gemaakt met veel verse groenten. Van de week een keer friet gegeten maar daarnaast wel een megabak met salade..

Hoe doen jullie het met koffie drinken? gewoon niet? of minder?

8)

19. Alita

Alita Niet meer actief

Ik drink geen koffie meer, had ik bij mijn dochter toen ook geen zin meer in en nu dus ook niet...

20. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ eten... ik heb net heerlijk een pizza op :D
    had er echt even zin in :p

ben wel nog steeds super misselijk, zo even lekker onder de warme douche,

oh trouwens... mijn zoontje vond het altijd leuk in (grote) bad
    (niet het babybadje dat vond hij nooit leuk)
    en zwemmen is hij ook heel gek op....
    maar nu de laatste 2 keer in bad..... hij gilde het gewoon uit !! hij begon helemaal te trillen en raakte echt overstuur toen we hem in het water zette.... enig idee of dit gewoon een fase is ? of extra moeilijk doen... of zou hij opeens echt bang zijn voor het bad ?

Deel Deze Pagina