@ Miracle: Mijn haar is ineens heeel snel vet. Het ziet er niet uit hahah en mijn voorhoofd zit ineens vol met puistjes. Normaal nooit last van (gehad) @ Black eyed Girl: Mag ik vragen waar je ongeveer woont in Zuid-Holland?
Aha je haar vet. Neej, dat heb ik net weer niet. Mijn huid wordt weer heel erg droog, dus ik moet een vetter smeerseltje kopen . Wat werkt het lichaam bij iedereen toch weer verschillend he
Verschillende soorten Zonnatura thee's zijn ook erg lekker en licht. Vergeet ook de brandnetel bramen thee niet. Dat is om het vocht wat je vast houd wat tegen te houden. Dus geen gewone brandnetel thee, want dat vind ik niet om te drinken.
@ZijvandeHoek: Ben ik niet de enige haha, vind het echt niet lekker! Ik ben altijd van de thee En dat kan ik gelukkig gewoon drinken @Peace: Vet haar is ook niet echt fijn nee...Hopelijk een tijdelijk kwaaltje En puistjes wisselen bij mij. De afgelopen dagen had ik niks meer (daarvoor best wel last van gehad na het stoppen met de pil) Nu begon het weer een klein beetje dus ben benieuwd! Nou, we moeten er wat voor over hebben he hihi Ik kom trouwens ook uit ZH, Rdam, en jij?
Jazeker, ik heb morgenavond mijn laatste examen. Vorige week heb ik er ook een gehad. Dan moet ik eigenlijk nog 2 modules voordat ik mijn diploma kan halen. Maar ik neem lekker een break, wil genieten van het zwanger zijn. Gelukkig is er geen tijd aan verbonden bij mijn studie. Wat doe jij voor studie?
@ Zijvandehoek: jaa echt zo vreemd dat het lichaam bij iedereen zo verschillend werkt! @ Miracle: Ja ik hoop ook echt dat het vette haar snel weg gaat. Vind het er zo vies uitzien.. Maar teveel wassen is ook weer niet goed.. pff haha Ik ben natuurlijk nog een beetje anoniem hier hihi, maar ik woon tussen Rotterdam en Den Haag!
@Peace: ik kom ook uit Zuid-Holland, uit de buurt van Alphen a/d Rijn WELKOM ALLE NIEUWE ZWANGEREN EN GEFELICITEERD!! Veel succes morgen echo-dames!
Nieuwe meiden: dikke proficiat en welkom! Meiden met echo morgen: ik duim! Koffie: ik drink al een aantal maanden geen koffie meer maar enkel nog rooibosthee. Heb ergens gelezen dat dit sterk werd aangeraden als je ivf/icsi behandeling ondergaat. Eten: ben vandaag misselijk geweest en ook wat zure oprispingen. Maar heb toch probleemloos wat chips en een pizza weggewerkt .
JEEEJ spannend meid! En wat goed van je Zusje. Lijkt me heel bijzonder als je kleine zusje mama wordt. Hou je ons op de hoogte? Succes met de taart!
Jeetje meiden, wat gaat het snel hier. Ben bang dat ik dat lang niet allemaal kan bijhouden.... Mejojo: spannend hoor! 1e keer tante? Vraagje: wanneer bel je met de vk? Oke, dit is de 2e keer voor mij, maar vind het nu nog zo vroeg om te bellen? Bij mijn 1e zwangerschap hadden we nog geen vk en ging ik dus gewoon naar de ha. Dit al wel vrij snel, omdat ik toen niet precies wist hoever ik was. Mocht toen ook al snel voor een echo (was toen bleek 7w1d). Hoe zit dat normaal gesproken? Krijg je dan pas de 1e echo bij 12 weken? (gek hé, al die vragen/onzekerheid, terwijl ik het toch ook allemaal heb meegemaakt)
Thnx voor de succeswensen allemaal meiden! Kijk r zo naar uit! Pas om 16uur, dus zal wel dinsdag worden dat ik m kom showen! Vosje : Jij ook plezier Welkom aan alle nieuwe meiden. Proficiat! Hier weer super misselijk, net mn heerlijke loempia uitgekotst onder de douche - nou zag ie er toch minder smakelijk uit Mejojo: spannend voor jullie. Succes voor je zusje (zus was t toch?) Verder niet veel gelezen, kwam maar ff snel kijken... Liefs Loekie
Haha 2de keer is het toch ook weer erg spannend! Normaal gesproken krijg je een echo rond de 10-12 weken. Ligt er ook aan of je een regelmatige cyclus hebt en of je die extra onderzoeken wilt (down syndroom check zeg maar kom ff niet op het juiste woord). Je mag nu de vk al bellen als je wilt, maar je mag het ook nog even uitstellen. Rond 8 weken ga je er voor de 1ste keer heen. De vk zal dan van alles vertellen en vragen of je dat onderzoek wilt.