September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

Thanx!
    Ja, het is toch wel weer erg spannend!
    En het besef is er ook nog niet echt, dus dan werken de logische gedachten ook nog niet zo goed ;)

2. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    jee wat gaan jullie snel!!

las iemand die zij dat er wel een tweeling september mama kwam. misschien is elif82 dat dan wel hihih.

hebben jullie al veel kwaaltjes? ik heb best veel rugpijn en verder alleen dat ik al ontzettend dik ben :) of dat komt omdat het pas 3 mnd geleden is en dat het de 7e keer nu is. maar ben dikker dan mijn zusje die ook zwanger is nu(15 weken) die vertelde dat ze zwanger was, net na nikki is overleden,wel dubbel,maar vind het ook wel weer heel mooi. het is hun eerste.

ik denk, na 4 meiden, dat er echt geen jongen zal bij komen hahahaha. al denkt mijn man nu dat ik de meiden kleertjes weg kan doen. en ook mijn oudste praat over een broertje. maar wil het denk ik niet weten. ben zo blij als het gezond is! wilde heel graag een jongen. hoopte en wenste het ook. Maar na nikki* ga ik alleen maar wensen dat ik een gezonde baby mag krijgen. maar denk weer een meisje natuurlijk. mijn man heeft teveel vrouwelijke hormonen :)

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Heb weer even bijgelezen maar niet veel onthouden, ik ga lekker m'n bedje opzoeken

4. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Jemig Prulleke, jij hebt wat te verduren gehad. Ik kan mij voorstellen dat week 12 een enorme mijlpaal voor je is. Sterkte met wachten, meid!

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ben weer wakker, heb weer vast geslapen en geen zin om uit bed te komen. Het moet toch echt, iedereen een fijne dag gewenst zonder al te veel kwaaltjes

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier gisteren de bloedtest gehad , zwanger maar een hcg van maar 49,8 pfff.
    Dat is nog best laag.
    Nu moet ik woensdag opnieuw een bloedtest laten doen en dan moet het gestegen zijn.
    Had gehoopt op een mooi hcg en wat meer vertrouwen maar dat is nu helemaal laag helaas.
    xxxx

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hoi meiden,
    hier even gauw bericht van mij,
    ik heb heel de nacht onbewust echt op het telefoontje liggen wachten, kon er maar slecht van slapen.

om half 6 vanochtend is mijn nichtje geboren, en oooh wat is ze mooi !!!! 53 cm en 7,5 pond .

nou ik ga weer even bij mijn nichtje kijken

8. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Mejojo: gefeliciteerd!!!

Elif: Sterkte meid, ik denk aan je!

Werkse vandaag allemaal ik ben er vanavond wel weer even...
    Vanavond krijgen we een kijker voor ons appartement, ik hoop zó dat het verkocht wordt...dan zijn we die zorg kwijt!! :)

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    mejojo, gefeliciteerd!!!

Elif, ik ga voor je duimen dat je de 20e een mooie stijging in je hcg hebt.

Nou meiden, ik krijg gewoon een buikje. nog niet enorm groot, maar wel zo dat mijn eigen broeken net niet meer lekker zitten.
    Pff. bij de vorige heb ik pas rond 16 weken de eerste zwangerschapskleding gekocht, en dat was nog niet echt nodig, meer omdat mijn andere kleding ook niet echt meer lekker zat. heo is dat bij jullie??

10. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen,

Gefeliciteerd tante Mejojo!!!

Elif, wat onwijs balen dat je HCG nog zo laag was, ik hoop voor je dat het de 20e heel goed is gestegen

Prulleke, jee jij hebt al veel voor je kiezen gehad.

Zo ga nu even met mijn dochter de 14 mnd prik halen.Hoop dat ze er niet al te beroerd van gaat zijn.
    Fijne dag allemaal, en diegene met echo's heel veel succes, dat jullie allemaal een mooie ehco mogen hebben vandaag!!!

zijvandehoek, leuk jij ook op de 18e!!

O ja hebben jullie een lijst waar ik mijn gegvens op in kan vullen?Ik kan hem niet vinden.

11. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen hier!

wij zijn alweer zwanger van ons vijfde ukje :) en uitgerekend voor september ;)

Proficiat aan alle zwangere mama's!!!

Grts

12. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    mejojo gefeliciteerd met je nichtje...

elif ik ga voor je duimen, dat het woensdag wel gestegen is...

sabbe, hier ook 5e kindje, hoe voel je je verder??

nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom hier

vosje jij had de echo gehad toch, hoe is het gegaan??

en Loekie jij ook een echo vandaag, succes
    wat een geklets hier, ik heb het niet allemaal kunnen lezen hoor, word me te veel.
    en weekends nog al druk dus weinig achter de pc.
    Voel me soms met vlagen wat misselijk, niet dat ik o ver geven moet dan, maar voel me wat raar...beetje licht.

woensdag weer een echo, en als die goed is, ga ik het pas echt geloven.

13. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik voel me voorlopig nog goed :) wat draaiierig en licht misselijk, maar is nog vroeg hè. Hier werd de misselijkheid elke zwangerschap erger, dus ik ben voorbereid...

Wat leuk, nog iemand met veel kindjes, want de reacties zijn meestal maar matig, zelfs negatief, dus ben blij een 'lotgenoot' te ontmoeten ;)

14. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Gefeliciteerd Mejojo!

Over maagzuur. Hier heb ik dat gelukkig nog niet maar bij mijn vorige zwangerschap dramatisch, dat kwam door het vele spugen. Ik had daar uiteindelijk een pepermuntachtig drankje voor gekregen van de ha.

Hier ook een buikje. Broeken zitten echt niet lekker meer. Ze zitten zelfs pijnlijk op mijn buik...

Nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom!!

Ik ga voor je duimen voor een goed bod Happy28!

Wij gaan vanavond toch aan mijn dochter vertellen dat ik zwanger ben. Ze raakt helemaal in de war dat ik deze week niet werk, dat ik mijn eten niet meer weg krijg s'morgens en ze ziet me steeds slapen ook vind ze dat ik een dikke buik krijg.
    We willen haar wel uitleggen dat het kindje nu nog zo klein is dat er eerst moet worden gekeken of het wel gezond is. Iemand tips hoe je dit aan een 8 jarig kind verteld? Stel dat het misgaat, ik wil wel dat ze weet dat die mogelijkheid er is...

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden.
    Jesse heef goed geslapen maar ik niet pff wat ben ik vaak wakker geweest..... Jesse is nu bij zijn gastouder zodat ik vandaag even bij kan tanken. Dadelijk eerst MvM om 10:30 en daarna lekker nog even terug naar bed denk ik ;)

@ Elif Meid ik duim voor je!
    @ Mejojo Gefelicicteerd! eeft je zusje een goede bevalling gehad?

16. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Goedemorgen!

@Mejojo, wat leuk! Gefeliciteerd met je nichtje! Is het allemaal goed gegaan? Geniet ervan!

@Elif, ik kan me voorstellen dat je onzeker bent. Ik hoop dat je HCG over een aantal dagen goed gestegen is meid! Duim voor je!

@Sabbe, Gefeliciteerd!!! De vijfde, wow, helemaal leuk!

@Amle, ik zat ook met de vraag wanneer ik de vk ga bellen. Denk dat ik dat morgen even doe ook al is het nog vroeg. En de laatste keer ongie was bij mij maar 1 dag maar denk dat dat wel gewoon mijn ongie was. Kon het niet laten om vanmorgen weer te testen hoor, erg he.

Mag je trouwens zelf een verloskundigepraktijk uitzoeken of hoe gaat dat? Ik denk dat ik zowiezo ook even mijn huisarts bel om in te lichten.

Fijne (werk)dag allemaal!

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank jullie wel lieve meiden!
    vosje hoe was de echo.
    En mejojo een hele dikke proficiat, hoe heet ze.
    Sabbe van harte met jullie 5e wondertje.

Hahaha wendy bijtanken is ook wel ff nodig heh, ik ben nu 3 dagen vrij pfff maar had het na de uitslag gisteren liever niet gehad.
    Ik pieker me rot.
    xxx

18. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Goede morgen

Nieuwe dames welkom

Zijn er nog echo's vandaag?

Mejojo Gefeliciteerd dat lijkt me ook zo leuk om tante te worden zal hier nog wel even duren maar denk wel dat ze het wil.

Marieke hmm ja moeilijk hoe je dat tegen een meisje van 8 moet zeggen.

Elif ik duim ook voor je dat het woensdag gestegen is.

Ik heb een afspraak gemaakt bij de vk alleen een beetje vervelende tijd kwa werk.
    Vanmiddag maar eens bellen voor een echo ik mocht eerder van de vk denk dat ik in week 8 een afspraak maak.

19. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    elif, het wachten duurt lang he, hebben ze je ook gezegd dat het kan dat het laag is en later hoo??
    hoop het zo voor jullie...??

sabbe, ja ik voel me ook licht af en toe... en indd sommige zijn negatief en echt zo van nog 1 erbij...
    jij hebt ze lekker vlot na elkaar zie ik, mijn oudste is alweer 13.

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ja is best leuk als ze kort op elkaar komen, al is het wel erg zwaar soms...

Deel Deze Pagina