@loki...veel sterkte meis...hopelijk snel een plakbaby @vosje, gefeliciteerd met je mooie echo...en blijf lekker plakken meid...
Data echo: Ik heb trouwens begrepen via mn echoscopisten dat ze de vermoedlijke bevallingsdatum beter kunnen inschatten met de 12 weken echo, Dit omdat het nu nog zo klein is...en een ini-mini verschuiving met de "muis" al zo een paar dagen kan schelen.... later is het eigenlijk niet meer te meten, omdat de kindjes dan niet meer gelijk groeien en groeien met groeispurts afgewisseld groeistops...
Wat een mooie echo vosje! Hahaha enne wat doe je hier nog, hup naar de aug. mama's! Ik zag stukjes over koffie. Hier totaal andersom.. Ik lust normaal absoluut geen koffie, vind het ook niet lekker ruiken en nu vind ik koffie heerlijk ruiken! Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik kan echt genieten van de geur van een pot koffie hahahaha. Dus ik ben koffiesnuiver geworden.
Klopt daarom krijg ik met 11w1d nog een echo voor de termijnbepaling. Maar ik denk dat het wel klopte met 7w3d omdat ik op precies hetzelfde uitkwam.
@ Seth, is dat zo wat betreft die echo? Ik heb bij mijn vorige zwangerschap nl. vreselijke ruzie met de gyn en vk gehad wat betreft de datum. Ik was 16 aug. uitgerekend maar bij week 16 bleef mijn dochter haar groei steken, waarschijnlijk door het vele spugen van mij. Toen heb ik met 20 weken een echo gekregen om te kijken of het nog wel allemaal goed zat daarbinnen en toen zei de gyn, je bent 1 sept. uitgerekend. Wij zeiden meteen dat dat niet kon gezien we maar 1 keer gemeenschap hadden gehad een paar dagen na mijn laatste ongidag en de rest van de maand ben ik flink ziek geweest maar de gyn bleef 1 sept volhouden gezien de groei van mijn dochter. Dat is de hele zwangerschap overgenomen door de vk en de laatste week van mijn zwangerschap (wk 41 voor mij en wk 38 voor de vk) ging het niet goed meer met het hartje van mijn dochter en nog wilde ze haar niet halen omdat ze zich vast hielden aan 1 sept. Uiteindelijk is ze de 29ste geboren en pas toen hebben ze hun excusses aangeboden, die meid was duidelijk 2 weken over tijd en had het echt heel moeilijk gehad in mijn buik die laatste paar dagen en dat allemaal doordat de gyn me bij de 20 weken echo terug had gegooid in de tijd...
Wat een stelletje malloten he. Helaas, sta ik hier niet van te kijken. Zo stupide eigenwijs zijn die gasten soms ... soms, best vaak eigenlijk.
ow lekker is dat zeg. als jijn het zeker weet horen ze toch te luisteren zeg. Vind dat ze sowieso laks zijn met dat overijd laten lopen. Mijn dochter is geboren emt 41 weken en 5 dagen net de nacht voor ik naar eht ziekenhuis zou moeten om te kijken of het allemaal goed ging. Bij 34 weken was bij een echo vanwege een grote bloeding geblekene dat ik nog maar matig vruchtwater had. ik vroeg dus of dat geen kwaad kon toen ik overtijd ging en de vk voelde en gaf aan dat zit wel goed. gevolg, een compleet uitgedroogd kind waar de vellen de eerste week aan hingen. Dat gebeurd me dus dit keer echt niet meer.:x