September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Zo lang je jezelf er goed bij voelt mag je gewoon sporten (maakt niet uit wat maar niet je rechte buikspieren trainen!!!)

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    jaja er begint iets te dagen....haha sorry hoor maar we waren toen met zo'n grote groep ook...heb je tot lang meegekletst??
    Het topic ligt nu een beetje stil......

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    poeh meiden wat gaat het hier hard!! Hou t niet bij hoor! ;) Druk ook hier, want mn zoontje heeft bronchitis en hoest de hele boel bij elkaar. Hij heef nu een heel vies drankje (AB kuur), dus hoop dat dat vlug helpt!
    Vandaag al ff stiekem online gekeken naar leuke positiekleding ;) Kan niet wachten.... Ben toch ook wel heel nieuwsgierig hoe het nu met die berekening van hoe ver ik ben zit.... Maar ja, dat hoor ik natuurlijk pas als ik voor de echo ga...

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    #284 Wen1975, 29 dec 2009
    Laatst bewerkt: 29 dec 2009
    Kan ook tijdelijk de omschrijving weghalen, is dat een optie?

edit: inmiddels gedaan... check zelf maar. ;)

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Uit het zonnige zuiden van het land hoewel het nu meer het regenachtige zuiden is :D.

Ik had mijn woonplaats er in staan maar met het oog op herkenbaarheid en mee lezers het er maar uit gehaald. En dat blijkt nu maar goed te zijn ook ;)! Waar kom jij vandaan dan?

Bij Zumba gebruik je toch alle buikspieren? zal ze niet te veel aanspannen dan lijkt me wel oke dan. Maandag kan ik het bij de vk navragen was het nu vergeten te vragen.

@Citroentje grappig dat jij hier ook rondloopt! Ga je weer een dag eerder dan ik bevallen? Sttt....zeg nog niets en jij ook niet mag ik hopen;)

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0

euhmmmm ik wordt gek denk ik......ik ken er maar 1 die een dag na mij is bevallen........maar die ken ik niet van hier! En nee ik zeg niks..jij ook niet he???!
    Wel grappig! en ja ik hoop weer een dag eerder te bevallen nahnahnah

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    hahaha dit geloof je niet....bij Tim hadden wij ook een datum in ons hoofd als bevaldatum en 3 x raden welke datum we nu hebben bedacht????
    14 aug!!!!

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

de naam van de hyves is nog wel september 2010, misschien kun je dat nog heel even veranderen in een andere naam, en zodra we de magische grens over zijn( wat we zelf maar de grens vinden) weer veranderen naar september 2010

van mij hoeven mensen ook nog niet te weten dat ik in sept 2010 ben uitgerekend.... misschien is zo'n verborgen hyves nog helemaal geen slecht idee ??

9. Popkoorn

ohja @ torties: heb je toegevoegd hoor ;)

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Citroentje, ja hele tijd meegekletst, maar toen ik weer aan het werk ging, kon ik het echt allemaal niet meer bijhouden. (toen was het nog wel erg druk) Dus heb het opgegeven. :D

wat nu? Bekenden van elkaar? Yolanthe en Citroentje?

Sporten moet volgens mij gewoon kunnen hoor. Idd niet teveel buikspieren. Hier helaas weinig sporten door rugklachten. Ik merk wel dat mijn buik echt neit meer is wat het geweest is, maar verder goed in shape.

Verder goed nieuws. Brief van essent. We krijgen bijna 600 eu terug. Joepie!

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ook gebeurd, zowel naam als afbeelding... ;) Als jullie je aan willen melden, zet dan even je naam van ZP erbij, zodat ik zeker weet dat er alleen mensen van hier bij komen vorlopig.

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Even een vraagje, wie doet er nog meer mee met Moeders voor Moeders? Morgenochtend komen ze bij mij al langs, aanmelding is via verloskundige gegaan. Uiteraard met toestemming. ;)

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    1 september - Mejojo - 2e kindje
    1 september - Loki09 - 1e kindje
    1 september - Pisum - zoontje sept '08
    1 september - Wen1975 - 1e kindje
    1 september - Yolanthe - dochter dec '07
    2 september - ktje - dochter sept '08
    2 september - Rimar - 1e kindje
    3 september - marywoods - 2e kindje
    3 september - sabineramp - 2e kindje
    3 september - Hitchke - 1e kindje
    3 september - Citroentje - zoontje dec '07
    6 september - Lizab - dochter jan '08
    9 september - mmuisje - 1e kindje
    ? september - liesamber - 3e kindje
    ? september - YasmineS - 2e kindje

Afspraken:

04 januari - ktje intake VK
    13 januari - mejojo gyn+echo
    14 januari - mmuisje echo
    19 januari - Loki09 intake VK
    19 januari - sabineramp intake VK
    21 januari - Rimar intake VK
    25 januari - Pisum gyn + echo
    25 januari - MaryWoods gyn +echo
    25 januari - Citroentje intake VK
    26 januari - Loki09 1ste echo
    26 januari - Lizab intake VK
    26 januari - Wen1975 intake VK
    28 januari - Hitchke gyn
    5 februari - Wen1975 1e echo
    6 februari - Citroentje 1e echo
    16 februari - sabineramp 1e echo

Lijstje weer even mee en aangevuld zover bekend. :)

14. Popkoorn

#294 Popkoorn, 29 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2009
    nou ik deed vorige keer niet mee met mvm,
    maar zou het dit keer niet erg vinden,
    maar ik weet niet of er een bij mij ophalen ik weet ook niet of ze bij mij in de buurt een verzamelpint hebben ik heb geen auto dus kan niet brengen.

en ik weet niet of ik uberhaubt wel mee mag doen omdat ik sle heb. kan ook contact met ze krijgen via de hun site.

@ hyves, ik bedoelde eigenlijk dat als ik bij mezelf tussen mijn hyves kijk waar ik lid van ben, dan staat er nog steeds september 2010,

15. Popkoorn

dit bedoel :p haha, het is er alleen een beetje raar opgekomen :p

onder het plaatje staat dan september 2010, maarja ik denk dat bij mij maar weinig mensen het op zullen merken.

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Kan even duren voordat de wijziging er doorheen is...

17. Popkoorn

oh okee :p ja nou ja ... mij maakt het eigenlijk ook weinig uit hoor, zoveel vriendjes heb ik niet op hyves :p en ik denk niet dat het iemand zou opvallen, maar wel zo gezellig als de anderen zich ook aan kunnen melden :D

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Vorige keer wel, deze keer niet. Steeds meer verhalen dat de HCG toch enkel en alleen maar gebruikt wordt voor afslankmiddelen, en vorige keer lukte het plassen niet zo goed en moest ik overgeven van die groene bakken.

19. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    @ yolanthe ook uit het regenachtige zuiden, vandaar :D

ga eens even de hyves checken :p

Deel Deze Pagina