@loki, wat ben ik blij voor je meis...gelukkig zit je kindje veilig, was je misschien niet zwanger van een meerling die je hebt verloren? misschien dat je daarom bloedverlies hebt
Pff Loki, wat een gelukkig einde van een mega rotdag / weekend voor je! Super dat het er allemaal goed uitzag vanmiddag!! Fijn zeg. @vosje, mooi je echo! Leuk en fijn dat het allemaal goed was! @Loekie, fijn he dat je het gezien hebt Morgen jou echo ff bekijken!
.................... en weer val ik even stil..... Dingen zijn soms niet voorspelbaar...en in DIT geval, gelukkig maar!!!!
loki: jeetje wat geweldig... bij het lezen schrok ik al gelukkig blijkt alles toch in orde te zijn met jullie spruit.. !!!! dara, beterschap: koffie: nooit gedronken, vet haar : ik heb dun en futloos haar maar daar heb ik sinds ik medicijnen gebruik altijd last van iemand hier vroeg ook of het zus of zusje was.... nou het is zusje, ze is 18 jaar, ze is zwanger geworden van haar turkse vriend, ze heeft ook een turkse naam gekregen ( ivm google denk ik niet dat ze het leuk vind als ik de naam op internet zet) ze heeft het heel goed gedaan, om 2 uur snachts zijn de vliezen gebroken omdat de ontsluiting niet opschoot, en om 10 voor half 6 is ze geboren, ze heeft mij zo goed als meteen daarna gebeld, en natuurlijk stond ik meteen bij haar aan het bed ze was zo ontzettend trots op zichzelf en haar baby, ze straalde gewoon helemaal, echt opeens helemaal mama !! en dat maakt mij natuurlijk ook heel trots om mijn zusje zo gelukkig te zien toen er niemand bij was zei ze nog wel bijna in tranen : zus: het deed zooo'n pijn, het deed echt heel erg pijn, ik zal nooit meer zeggen dat iemand zich aansteld tijdens een bevalling. ze heeft het thuis gedaan, is niet ingeknipt of uitgescheurd en voelt ze nu helemaal top. ze heeft voor bv gekozen en de kleine pakt de borst al redelijk goed iemand vroeg ook of dit mijn eerste nichtje was weet ook zo even niet meer wie ... maar mijn broer heeft ook een dochter, die is 2. dus dit is mijn 2e nichtje
mijn beste vriendin belde net op..... vandaag eerste keer naar vk geweest en daar doen ze gelijk een echo....... (andere vk als ik heb) denk gelijk..... ik wil ook!! (aanhouder wint...)
Onze vk maakt ook zelf echo's alleen de eerste keer vk is ook pas rond de 9 a 10 weken dus moet ook nog wachten tot 17 feb.
@Mejojo, gefeliciteerd met je zus en haar pasgeborene @Loki, wow wat ongelooflijk zeg! Zo zie je maar dat bloed niet altijd het ergste hoeft te betekenen. Wat een mooi wonder!!!! @Meiden met een mooie echo, gefeliciteerd! @nieuwemeiden, welkom! Hier alles goed, in de ochtend misselijk geweest en nu weer last van maagzuur. Verder vandaag erg moe en veergeetachtig. Vrijdag bloedprikken en volgende week woensdag de eerste echo.
Loki wat een geweldig nieuws zeg! Ik snap dat je even afstand doet van het forum. Het maakt mij soms ook nog onzeker. Wendy mooie MVM test! Morgen rond 12 uur komt MVM ook bij mij en hoop ook op een mooie knallende test. Daarna moeten we alleen verder naar de begravenis van mijn oom dus zal hem pas later online kunnen zetten. Alle nieuwe zwangeren van harte welkom
mag ik hier even mn hart luchten....? Ben nu op internet aan t kijken, want nu doen ze de medische echo's hier in de buurt... (loopafstand...) Zegt mn vent:... o, dan hoef ik niet mee... nouja.. als het in de avonduren is, ga ik mee en anders niet, want dan moet ik vrij vragen......:x en ja ik heb het nu wel gezien, want het is de derde..... voel me nu toch === wat nou als ik in mn uppie ben, en tis niet goed??!!
Loki: wat goed om te horen meid; gefeliciteerd. Snap heel goed dat je nu toch ff wat afstand neemt. Rustig aan. Seth: mannen.... aaarrrggghhh! Ze zijn soms zo lekker subtiel! Had hem gewoon gedwongen hoor! Mejojo: gefeliciteerd met je tante-zegger. Misschien heb ik het gemist hoor, maar hoe heet ze? Hier: bij elk krampje onzeker en bang. Had ik bij de 1e eigenlijk niet.... vrijdag de VK bellen voor 1e afspraak. Ben benieuwd wanneer we dan voor echo mogen!!! Hartje zien/horen lijkt me toch wel extra fijn.