September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    niet doen hoor, alcohol als je zwanger bent!
    is ECHT NIET GOED

2. bereke

bereke Niet meer actief

Loki, wat een geweldig nieuws!!!! Moet een heel mooi moment geweest zijn! En wat een ontlading waarschijnlijk.

Hier sinds gisteren bloedvrij! Hopelijk blijft het bloedverlies nu echt gewoon weg! Morgen terug resultaten van bloedname. Hopelijk is hcg weer flink gestegen.
    Want ben nog erg ongerust. Voel vanalles in mijn buik en soms is het onaangenaam. Een soort van steken/krampen/menstruatieachtig gevoel. Pijn is een te sterk woord ervoor maar het maakt me telkens zo onzeker. Heb ook vaak last van mijn darmen (prikkelbare darmsyndroom) maar nu voel ik soms het verschil niet tussen darmen en baarmoeder. Goh sorry voor mijn geklaag maar het is toch allemaal zo spannend...

3. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hey meiden

Laat ff weten dat het nog goed met ons gaat! Heb inmiddels mvm aangemeld maar nog niets van gehoord....precies wanneer ik dit schrijf bellen ze op ;) wat een toeval!
    3 feb de eerste afspraak bij de verloskundige! Spannend en mijn manneke gaat zeker mee...tja eerste he

Meiden we blijven duimen tot de eerste 3maanden om zijn!!

4. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Ooh ik schaam me dood! Werkelijk - ik meen me te herinneren dat dat het enige was dat je mocht. Idd 1 per dag. Maar das na 3mnd weer wel dan?
    Ik vind rode wijn helemaal niet lekker, maar slaap zo slecht, en als ik dan een glaasje (dus ook niet eens vol) neem kom ik wat makkelijker is slaap. Jeetje - gooi m nu maar gelijk de gootsteen in dan. Wat een stomhoofd :x Goed dat ik toch maar ff met jullie check. Thnx meiden!

5. Seth

Seth Niet meer actief

Er zijn onderzoeken die schrijven dat je max, 1,5 glas WIJN... (en dan bedoel ik ook echt alleen rode wijn mag) als je de eerste maanden voorbij bent.....
    voorbeeld
    Now pregnant women are told: 'It IS safe to drink daily glass of wine' | Mail Online

Anderen adviseren weer helemaal geen alcohol, voor heel de zwangerschap.....omdat ze vinden dat je geen "hoeveelheden" veilig kunt stellen... en helemaal niet is sowieso veilig....

Tja... beetje hoe je er zelf over denkt....
    ik heb tijdens zwangerschap van dochter met kerst en oud en nieuw wel één wijntje op.....

6. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    We duimen ervoor Bereke!
    En over de steken he, ik heb dat ook spastische darmen. Ik denk steeds maar zo: Als t niet onderin steekt achter t schaambot, maar meer aan de zijkanten zullen t de darmen wel zijn.

7. Seth

Seth Niet meer actief

Ik las het niet als geklaag hoor.... maar als symptomen....
    hier trouwens ook steekjes, krampjes.... en met niezen echt pijnlijke steken....:D

tja.. niets voelen is niet goed,
    WEL dingen voelen, ook niet goed.....;) zucht tis wat die eerste weken....

pffff hoop dat we hier snel allemaal die eerste weken snel door zijn!!!

8. bereke

bereke Niet meer actief

Bedankt voor de tip loekie! Ja darmen zitten ook iets hoger en meer echt in de zij zeker. Ik voel het niet op de plaats waar ik het meestal voel trouwens (links vanonder) maar het zijn toch mijn darmen volgens mij. Alles voelt gewoon anders nu (ook door utrogestan) en weet dus niet goed wat wat is soms... Ach ja, ik zal toch moeten leren leven met die onzekerheid steeds!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Ja inderdaad loekie! Dat we die maar vlug allemaal door zijn!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ach lieverd het is ook moeilijk heh al die symptomen.
    Jij morgen weer hcg spannend!
    Nou jouw waardes zijn wauw dus zal nu ook wel weer.
    Morgen maar weer een digitale test doen, kijken of het nog aangeeft!

11. bereke

bereke Niet meer actief

Ik heb vandaag ook een digitale gedaan maar met zo'n plusje ipv "zwanger" en die gaf +3 aan!
    En ben toch ongerust hoor Elif. Het is niet omdat die waardes tot nu toe ok waren dat ze ook ok blijven. Je hoort het, ben in een piekerbui vandaag. Dadelijk maar proberen te slapen!

12. Seth

Seth Niet meer actief

Willen jullie me niet op ideeen brengen :D......

zou eigenlijk ook nog graag z'n test doen, maar van de andere kant..... eigenlijk onzin.....

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    seth ik doe het puur om te kijken of ie nog wel positief word aangezien het hcg erg laag was:(.
    In nl testen ze dit vaak niet eens!
    En had ook zoiets mmm had ik het nu maar niet geweten!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Ik heb nog drie kv testen in huis en ben aan het twijfelen om ze ergens weg te stoppen of toch nog om de dag te blijven te testen. Is telkens even een bevestiging. Maar o wee de dag dat er eentje minder donker aanslaat... Daarom zou het echt verstandiger zijn om ze gewoon ergens weg te stoppen! Dus Seth, niet doen hoor!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    nee lieverd dat weet ik, maar die waardes hadden me geruster gemaakt nu hahahah.
    Misschien idd onzin, het kan altijd 2 kanten op.
    En dan lees je van die lekkere horror verhalen bbz , en dan denk ik daar weer overna:S

16. bereke

bereke Niet meer actief

Ik weet het wel Elif. We moeten beiden nog heel even geduld hebben gewoon ;). En vooral niet te veel google-en ;). Maar is zo moeilijk hé...

17. Seth

Seth Niet meer actief

ik begrijp je.....!!

had het ook niet over jou.... toen ik sprak over onzin... maar over mezelf....;)

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hahahaha ja googlen brengt goed en slecht nieuws!!!
    Maar aangezien ik een trekkend gevoel in de liezen/ bij de eierstokken heb en de waardes zo laag waren heb je ook weer kans op een bbz, dus dacht hebben al zoveel pech gehad misschien dat ook nog ff erbij.
    De pessimist:D

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat een gewldig nieuws Loki!
    ik begrijp je wel dat je wat afstand neemt. ik lees hier nu ook nog niet erg vaak omdat ik stikonzeker wordt met een verleden van een boel miskramen.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee dat weet ik lieve seth, alleen anders zou ik ook niet meer snel testen, had me ingehouden tot die rare uitslag!

Deel Deze Pagina