nou ik mag me hier ook melden. ws ben ik rond 17 september uitgeteld. Is nog niet helemaal zeker. heb nog geen 1e echo gehad. dit staat gepland voor 2 feb. Duurd veel ste lang. maar ja., wachten is een schone zaak. dit word voor ons het eerste kindje. het heeft een jaar geduurd om zwanger te worden. Eerst veel opstartproblemen gehad (ruim half jaar niet ongesteld geweest) nu dus ook totaal nog niet verwacht ivm onregelmatige en lange cyclus. maar het kindje is super welkom.
Drinken is heel ongezond! Er was laatst op de duitse rtl, die vrouw had vroeger 1 keer wat gedronken en niet veel hoor, die haar dochter is daardoor gehandicapt geworden. Een bepaald syndroom van gekregen. Dat verwijt je je hele leven!
Hey meiden, wat veel berichten weer in korte tijd!! Wij hadden een kijker voor ons appartemt en dat lijkt positief. Ik hoop dat er maar een bod komt nu... Verder begin van de avond m'n eten er BIJNA weer uitgegooid Nu hadden we ook Chinees gegeten dus is te verwachten dat het niet goed valt Nu slapen want ik kán niet meer!!!
Geweldig nieuws!! En die krampen enzo, heb ik ook, maakt me ook onzeker, maar zolang ik verder geen bloed/ bruinverlies zie, probeer ik me geen zorgen te maken, gewoon lekker op de bank uitrusten
Dikke knuf voor Elif! Hoop dat alles de volgende keer helemaal goed is! Bereke 3+ al!!!! nou word ik weer onzeker... ik had afgelopen zaterdag 2-3, nou ja heb nog 1 cb indi hier thuis liggen, die wil ik pas zaterdag doen, hopelijk staat er dan ook 3+ heb wel net de laatste kv 2v5 gedaan, daar waren de strepen eindelijk even donker!!!
Bij ons ( in belgië) doen ze altijd bloedprikken om te kijken naar je hcg. Dat je daarvan nogal lichtelijk overspannen kan worden hebben jullie wel gezien Soms kun je het dan beter niet weten! vanmorgen nog eens de normale digitale gedaan, en ik liep ff naar de keuken ( 10 seconden) en kwam terug stond er al zwanger:O. Zo snel! Ook de kv test is weer duidelijker. Het hcg is dan nog aan het stijgen, nu kijken of het genoeg was morgen.
Das de link voor de echo foto! het frummeltje zit in het zwarte gat helemaal onderin lekker genesteld! En wijn - ECHT NIET MEER. Heb trouwens bijzonder goed geslapen vannacht Gisteren zijn we met de echo foto naar mn schoonouders geweest en met gebak - helemaal blij! Voor hun wordt het het eerste kleinkindje, morgen mijn ouders en zussen verassen!
nou... zoonlief word de laatste 2 nachten om 2 uur snachts wakker, wij geven hem dan zijn speen... zijn tutlapje en zetten de muziek aan die automatische uit gaat na 15 min. dan slaapt hij weer tot 05.30. dus dat scheelt alweer met de voorgaande nachten... hoewel 2 uur in de nacht wakker worden ook geen pretje is ik zie al helemaal voor me dat deze baby sneller doorslaapt als zoonlief of beiden helemaal niet @elif, ik duim voor je dat de bloedtest (morgen toch ??) uitwijst dat je hcg gestegen is !!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeej, net MvM gebeld, moest een bandje inspreken. Maar werd erna gelijk al teruggebeld! Er wordt binnen enkele dagen contact met me opgenomen Wordt wel heel echt als mensen je aan de telefoon feliciteren met je zwangerschap hihi.