goedemorgen meiden... heb vannacht eindelijk lekker geslapen...manlief heeft op de bank geslapen omdat zijn wekker om 5 uur gaat en ik dan aecht niet meer kan slapen. Om half 12 werd ik nog wakker voor de wc en manlief had zijn kussen niet gepakt dus ik die halen en legde die onder zijn hoofd. wilde ik hem een kus geven tilt hij zijn hoofd omhoog. Tegen me neus. Dat deed eht pijn. heb zitten huilen van de pijn. Me neus is nu wat rood en doet nog pijn...
Goedemorgen! @Loeki, mooie echo en lijkt me helemaal leuk om het te vertellen!!! Ben ook zo benieuwd hoe iedereen straks zal reageren...! @BEG, succes bij de HA! (verder nog niet echt teruggelezen) Ik was om 0300 vannacht al wakker...Wij hebben zelf een hondje maar nu ook een logeetje en die had buikkrampjes...pilletje geprobeerd te geven(want hij heeft er vaker last van) uitlaten enz..alles hielp niet. Ik ben vrij dus kon vanmorgen nog een uurtje slapen maar me vriend moest werken hihi. Tja alvast een beetje geoefend he haha! Verder nog steeds gespannen ()(), minder trek en last van mijn darmen. Ik ga straks even de VK bellen!
same here, maar ik probeer de afspraken zo vroeg of zo laat mogelijk te plannen, zodat hij maar een uurtje vrij hoeft te nemen. hij heeft alleen niet zoveel vakantiedagen/uren, dus voor as maandag (echo) heeft-ie gezegd dat-ie naar de kaakchirurg moet voor nacontrole
Loeiki mooie echo hoor hier in Nijmegen kon de eerste afspraak intake+echo 10 weken alleen tijdens werkuren, de vervolgafspraken konden wel in de avond. Ik zit echt af te tellen naar 10 februari.
Net even de VK gebeld... Ik klonk echt superzenuwachtig, stom he! Ik nog sorry hoor maar vind het allemaal eng enzo maar gelukkig was degene die ik aan de lijn had hardstikke aardig. Omdat ik in december maar 1 dag ongesteld ben geweest willen ze toch gaan kijken hoe ver ik nu ben. Ik mag volgende week donderdag op intake komen! Moet alleen even kijken hoe ik dat ga regelen op me werk, want werk parttime en ze zeggen natuurlijk van kan je dat niet plannen op je je vrije dag als ik zeg dat ik naar de dokter moet...Dus even over nadenken...
Goeie morgen, Ik ga samen met mijn zoontje de eerste echo bekijken. Manlief heeft een functie, dat ie niet zo maar weg kan blijven. En ach ... ik maak er een foto en een filmpje van, kan ie het ook zien. Nee daar heb ik geen probleem mee, echter is het anders misschien voor degenen, waarvan dit hun eerste kindje is. Natuurlijk blijft het ONWIJS spannend hoor. p.s. Aan staande donderdag komt iemand van Moeders voor Moeders. Ben blij dat ik wat kan betekenen voor veel vrouwen.
dat is heel lief zijvandenhoek! Het is ook heel belangrijk, want dankzij vrouwen zoals jij konden wij onze icsi poging doen. Ik moet eerst weten of ze 5 km over de grens komen en hoe het met mijn hcg staat. Ff afwachten dus. xxx
Goedemorgen meiden, Zijn er nog meiden die vandaag een echo hebben?? @bloedprikken, dit gebeurd bij ons voor de intake bij de vk. Ze testen op ijzer, antistoffen, HIV, bloedgroep etc. Moet iedere vrouw in de eerste maanden. Ik had stille hoop dat het niet allemaal meer hoefde omdat ik in aug. deze testen al had ondergaan maar helaas moest allemaal opnieuw. Hier alles goed, vanochtend weer misselijk. Gisteren heel de avond dat verdomde Maagzuur. Heel mijn slokdarm stond in brand. Nu lekker even op de bank, hierna even poetsen en strijken en vanmiddag werken.
Hoi!! Ben aan het werk maar kon het niet laten om jullie even een fijne dag te wensen!!! Heb net een afspraak gemaakt voor een 'pretecho'...Kost maar maximaal 25,- en ik wil zó graag een hartje zien knipperen!! Kan ik het daarna met een gerust hart gaan vertellen. Anders moet ik nog zeker 6 weken wachten en dat trek ik niet Doei!!!
Spannend Happy!!! Is inderdaad niet zo duur! Heb mijn werk gebeld en gezegd dat ik even wegmoet volgende week voor afspraak en in het ziekenhuis en kon dat niet op een andere dag inplannen....moet toch wat!
Hellowwwwwww dames, Net terug van de HA, bloeddruk is goed, dus dat erge vocht vast houden zal echt wel door de zwangerschap komen. Ook navraag gedaan of ik mijn ventolin nog gewoon mocht gebruiken, wist het al wel, maar toch even voor de zekerheid hihi. Ennuh ook even navraag gedaan, als ik soms moet hoesten, verlies ik soms wel een druppeltje urine, maar dat schijnt dus normaal te zijn aan het begin van de zwangerschap!
vraagje voor de dames die al een echo hebben gehad, met hoeveel weken en dagen zagen jullie al hartactie? Ik heb namelijk vanmiddag om 2 uur een echo ivm wat licht bloedverlies en vraag me af of er al een hartje te zien zal zijn. denk zelf dat ik nu 6 weken en 1 dagen ben ipv 5 dagen