hey setje, ik hoop dat het bloedverlies niks te betekenen heeft... succes morgen jane ook sterkte meid op de begravenis, en mooie test hoor. hier al 15 jaar mijn rijbewijs... wil het niet meer missen hoor
Setje, ik had niet zo ver terug gelezen vanmorgen, dus nu maar even bij je geplaatste berichten gekeken. Maar jeetje meis, wat zul jij geschrokken zijn. Ik kan me helemaal inleven in je schrik, heb afgelopen jaar helaas ook 2 mk gehad en heb nu ook steeds schrik om in mijn slip te kijken. Zaten er ook stolsels bij het bloed en heb je al meer nodig dan een inlegkruisje (inderdaad een vreemd woord). Gelukkig mag je morgen al voor een echo, ik zal voor je duimen op positief nieuws! Heel veel sterkte! Liefs Annemiek
sorry meid, ik lees hier vrij weinig mee dus heb je berichten niet gezien. Wat akelig dat het door gezet heeft
ik heb ook me rijbewijs nog niet, ik was wel 6 jaar geleden begonnen maar na 6 x zakken ben ik er mee gestopt. ik wil na de bevalling wel weer beginnen... @pampers, ik heb ze op zolder gezet, ik heb er geen last van, kom bijna nooit op zolder alleen voor de was te hangen... @mvm test, mooie test...net zo dankoer als die van mij vorige week... vandaag heb ik mijn laatste handtekeningen gehaald voor mijn opleiding als verzorgende vig. ik ga mijn papieren deze week of volgende week inleveren en dan krijg ik mijn diploma eindelijk na 2 jaar...we gaan het ook lekker met z'n 3 (4) en vieren in een restaurant en ik krijg nog een aardgig lekker geldbedrag van mijn werkgever omdat ik voor hun 600 urr heb gewerkt voor mijn opleiding...nou, das toch lekker mooi meegenomen... ik ga even een paar uurtjes slapen, ben zo moe... fijne dag meiden
zo, ik kom ook weer eens kijken. setje, wat nu meid, dat is balen. ik hoop voor je dat het allemaal mee valt en dat het gewoon goed zit. Heel veel sterkte. @rijbewijs. Heb ik. Karagoz feli met je diploma. Meiden die voor een echo gaan, ontzettend veel succes (en hopelijk plezier) Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!
Dit was in ieder geval niet m'n bedoeling geweest en vind het jammer dat je er zo over denkt. Het gaat hier af en toe allemaal zo snel, dat ik lang niet alle blz. teruglees en dus wel eens een berichtje mis. Helaas was dit ook met jou berichtje het geval. Toch vind ik het enorm k*t voor je en hoop ik dat de echo morgen toch voor jou (net als Loki?) nog veel goeds gaat brengen!
@rijbewijs: hier ook nog niet, betwijfel of ik hem ooit ga halen hahah @jane: mooie vette strepen!!! @kopen: vorige keer is het hier al vroeg misgegaan, maar deze keer voelt gewoon heel anders! Maar ga nu ook niet al gelijk vanalles kopen. Wat zijn nu 2 pakjes? Voelt weer net wat echter die zwangerschap, nu ik wat gekocht heb. @jizzy: fijn dat je nu niets meer verliest en die afspraak eerder kan en krampen enzo voel ik ook wel, net 2 uurtjes geshopt en dan voel je het wel als je met wat spullen loopt te sjouwen @setje: vervelend dat je het zo ervaart iedereen heeft het druk en is moe, en kan ook niet altijd overal op reageren zwaar $#$@#$@$ dat het bloeden heeft doorgezet, hopelijk heb je net als loki toch een goeie echo @karagoz: slaap lekker
Rijbewijs: ja gelukkig wel, al 8 jaar. Heb het ook wel nodig om op mijn werk te komen of iets te willen. We wonen in een klein dorp en voor veel moeten we zeker 15 min. rijden! @Jane: mooie duidelijke test. Sterkte bij de begravenis! @Karagoz: gefeliciteerd met je diploma verzorgende-ig! Heeft mijn zusje ook; leuk! @BEG: lekker toch juist om alvast iets kleins te kopen. Snap gelijk dat het dan toch weer een stukje 'echter' voelt!
Had met een oudcollegaatje vanmiddag afgesproken, kwamen we allemaal bekenden tegen, die wel weten dat we het medische traject in gingen, vraagt er een, je hebt wel ineens weer een rustigere huid, hoe komt dat? moest echt heel hard bijten, om niet te vertellen dat ik zwanger ben, grrrrrrrrr hihi
@Amle, ja tis toch nog een beetje vreemd idee voor me. Zie wel die testen met strepen, maar het echt weten dat ik zwanger ben, is nog niet helemaal doorgedrongen haha.
Bij mij ook echt nog niet hoor... haha. Ondanks dat ik het dan eens eerder heb mee mogen maken. Het besef wordt bij mij pas echter denk ik als de 1e controle / de 1e echo is geweest en we het openlijk kunnen vertellen!!
heb vandaag van die chocoladeflikken gekocht met roze en blauwe spikkeltjes, die nemen we volgende week mee op visite voor bij de koffie, als we een goeie echo hebben gehad
Ow stapte net trouwens uit een overvolle warme bus, en was ineens helemaal licht in mijn hoofd. Bleef maar even staan, dacht even dat ik bijna omviel!
@ setje, vervelend dat het door heeft gezet, sterkte. ik moet eerlijk bekennen dat als ik veel pagina's terug lees ik soms ook over een berichtje heen lees, dus ook niet alles mee krijg, @ jizzy, fijn dat het 1malig was, en dat het nu gestopt is, @ sann.. ( volgens mij was jij het toch ??) heb je de spoedecho al gehad ? @ jane.. mooie test hoor !! @ rijbewijs, ik ben 20 en heb hem niet ik durf niet... en toen ik eindelijk moed had gevonden... speelde mijn ziekte op en zei de arts dat ik beter tot na mijn huwelijksreis in juni weer kon beginnen met proberen ( in feb. begonnen met rijles, 2 lessen gehad en zou in juli weer beginnen) maar op 3 juli bleek ik zwanger te zijn en toen zei de arts dat ik maar beter tot na de bevalling kon wachten, en ondertussen is al mijn moed verdwenen, ik durf gewoon niet meer, en mijn concentratie is echt nul..!! de theorie word naar mijn mening dus al helemaal niets... en ik ben zoooo bang om te schakelen... waarom..? vraag het me niet... ik weet het niet, het lijkt me gewoon eng
Je kunt er dan evt. ook voor kiezen om te lessen in een automaat. Hoef je je totaal niet bezig te houden met het schakelen. Nadeel is dan dat je alleen maar in automaten mag rijden! Toch denk ik dat als je straks weer gaat beginnen, langzaam aan en ook vooral de instructeur laten weten dat je angstig bent, je het vast weer heel leuk kunt vinden. En vooral praktisch?!
@Setje..het was absoluut niet mijn bedoeling om niet te reageren op jou (ik mis soms ook weleens een berichtje) ..heel veel sterkte, zal toch voor je duimen.
Het schakelen was juist heel snel een gewoonte vond ik..dat gaat na een paar lessen eigenlijk een beetje automatisch..ik was meer bang dat de auto af zou slaan voor een stoplicht pffff maar ik heb in een diesel les gehad dus dat viel ook reuze mee
Hey Setje, sorry dat ik over je heen gelezen heb, maar er waren ook zoveel berichtjes dat ik tijdens het typen van mijn eigen verhaal de rest alweer vergeten was. Gelukkig zijn er meerdere meiden die last hebben van de pijntjes, dat geeft me wat meer zekerheid