September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
  2. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Eet smakelijk :)

Jane, las dat je een mooie dienst had gehad van het afscheid van je oom, gelukkig maar.
    En een duidelijke MvM test!
    Hihi, en misselijk.... is niet grappig maar maakt het wel 'echt' he ;)

3. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Ook hiervandaag mijn excuus voor de berichtjes die ik niet gelezen heb. Het gaat ook zo ongelofelijk snel!! :)

Ik las trouwens op internet dat maar één derde van de vrouwen misselijk is tijdens de zwangerschap dus ik hoop dat ik dan bij meerderheid hoor die het niet krijgt! Tenminste: tot nu valt het alles mee. Alleen soms na het eten of als ik een lege maag heb maar als ik daar rekening mee hou dan heb ik (nog) niks te klagen....

4. Amle

Amle Niet meer actief

9-maandenbeurs: is leuk, ga dit jaar denk ik weer. Geloof dat ik de laatste 5 jaar elke keer geweest ben! Ze hebben af en toe wel leuke aanbiedingen; zeker als je zwanger bent van de 1e en alles nog moet hebben.

@Setje: weet je al meer? Heb voor je geduimd vandaag en hoop dat je toch nog positief nieuws hebt gekregen!

@... (sorry, ben het ff kwijt): hoe was de echo?

Hier: niets nieuws ... haha

5. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hoihoi,

Meiden bedankt voor jullie reacties. Ik begrijp echt wel dat je niet overal op kan reageren hoor, normaal gesproken vind ik dat ook helemaal niet erg. Maar ik ben gewoon erg verdrietig, en dan voelt dat gewoon niet fijn als iedereen langs mn verhaal heen leest.

Wilde ik toch even zeggen!

Morgen laat ik weten hoe het was, moet om 1 uur bij de vk zijn. Maar ik verwacht er niet zoveel van, aangezien het vorige keer ook al zo'n domper was.

Fijne avond allemaal, ik ga weer onder mn deken...

groetjes Lisette

6. bereke

bereke Niet meer actief

Setje, volgens mij heb ik ook niet gereageerd. Sorry maar was zeker niet opzettelijk!

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo meiden,

Laat ik me hier ook maar eens aanmelden.
    Ik heb op 2 januari positief getest en ben nu zwanger van ons 2e kindje.
    Ons 1e kindje is Merel, geboren op 21/07/2008.

Ik ben vermoedelijk uitgerekend rond 08/09/2010.
    Mijn intake en tevens 1e echo is op 2 februari om 20:30 uur.

Ik vind het weer helemaal spannend, omdat ik gisteren meende dat al mijn symptomen verdwenen.
    Zo had ik ca. 1½ week pijn in mijn tepels, maar dat is helemaal minder geworden. En ik was ook niet zo misselijk gisteren.

Maar de gevoeligheid in mijn tepels is er nog steeds, maar het is niet zo pijnlijk meer. En vandaag werd ik ook steeds misselijk als ik weer moest eten en na iets eten, was het weg.
    En ik ben ook nog heel erg moe!
    Oh ja, ik heb ook last van vet haar en als ik bijvoorbeeld gehurkt heb gezeten en opsta, dan schieten er steken door mijn banden.
    En koud dat heb ik het ook nog steeds.

Die onzekerheid wordt ook gedeeltelijk gevoed, door het forum, dus daarom had ik mij nog niet aangemeld.

Oh natuurlijk wil ik alle zwangeren feliciteren!

8. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Goedenavond dames,

Ook ik reageer lang niet overal op...Probeer wel alles te lezen, maar als ik dan begin te typen, ben ik heel veel alweer vergeten! Sorry!

@ Loki: Wooow wat een wonder!!! Ben heel blij voor jullie!!
    @ Setje: Ik duim voor je !!
    @ Nieuwe zwangeren: welkom en gefeliciteerd!
    @ MvM: Ik doe nu een week mee. Gisteren voor het eerst de flessen weggebracht.. (Ze halen ze hier wel op, maar is lastig omdat ik in een appartement woon) Hahah was wel een gedoe om ze in de auto te krijgen, zonder dat iemand het te zien kreeg! Maar het is gelukt:D
    @ Echo: ooooow wat duurt dat wachten toch lang.. Nog 1 week en 1 dag!!
    @ Vertellen: Gaan jullie het na de 1e echo vertellen of wachten jullie echt tot 12/13 weken?
    @ Misselijk: Ik ben sinds 2 dagen 's ochtends een beetje misselijk. Niet gelijk met opstaan, maar als ik op mn werk ben.. pfff
    @ Negen-maanden beurs: Ik wil er zeker heen, twijfel alleen nog met wie! Vriendlief, schoonzus (ook zwanger), moeders, collega(ook zwanger)??
    @ Shoppen: Ik wil ook zoooo graag shoppen. We hebben al veel leuke cadeautjes gekregen van toekomstige opa's, oma's en schoonzus. Er moet hier geen onverwacht bezoek komen want alles staat mooi uitgestald op de kast hahaha

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    sorry dat ik zo vreselijk laat reageer. De echo was een stuk later en moest daarna gelijk naar mn werk en heb het stervensdruk.
    Alles was supergoed, er klopte zelfs al een ienimini hartje!!!!. Tis waarschijnlijk een geknapt bleodvaatje geweest door moeilije stoelgang
    Moet nu gauw weer aan de slag. Ben superblij

10. bereke

bereke Niet meer actief

Oh supergoed Sann! Nu maar terug gaan genieten hoor!!!

11. Amle

Amle Niet meer actief

@Essie: welkom
    @Sann: fijn hoor, een kloppend hartje zien. Weer een stukje 'echter';) Geniet er maar lekker van.

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Amle Ik had dat tijdens mijn 1e zwangerschap ook. Ik had constant de drang om vet te eten.
    Ik was toen voornamelijk gek op broodjes kroket. Tot nu toe eb ik nog niet veel vreemde dingen.
    Eet voornamelijk gezonde dingen.

@ Rijbewijs. Ik heb ook een rijbewijs. Ik heb hem al sinds mijn 18e ben nu 26 ;)
    Ik ben vertegenwooridger dus zit de hele dag in de auto.

@Bereke wat goed dat je Hcg getegen is. Ik zal voor je duimen.

@Essie1979 Welkom en Gefeliciteerd.

13. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Wat fijn Sann! Wat zullen jullie opgelucht zijn!! En nu inderdaad lekker gaan genieten!!!:D

14. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Goed nieuws Sann! Lekker ervan genieten..

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    gelukkig!!!

16. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Zie dat ik weer wat dingetjes vergeten ben ;)

@ Rijbewijs: heb 'm ook sinds mijn 18e! Ben erg blij dat ik toen gelijk gestart ben. Ook omdat fietsen en ov niet altijd een optie is voor mij vanwege zere gewrichten en spieren

@ Eten: Ik heb nog niet echt trek in ander eten.. Eigenlijk nog best normaal eigenlijk.

@ Opgezette buik: pfff mijn buik is nog steeds zo opgezet.. Mn broeken zitten echt niet lekker.. Mijn darmen zijn flink bezig.. (Kheb ook prikkelbare darm syndroom)

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Peace, ik probeer niet eens meer in mijn spijkerbroeken te komen
    heb 2 grotere broeken gekocht en draag die hahah

en mijn buik is ook zoooooooooooo opgezet
    op werk probeer ik hem nog een beetje in te houden hihi

18. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    @ beg: Hahaha goed plan, ga ik van het weekend ook maar eens doen;)

Haha ik heb dan als excuus mn spastische darmen, ik heb wel vaker een heeeele dikke opgezette buik... Maar probeer toch wat wijdere kleding te dragen !!

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hé Sann wat een geweldig nieuws. Ik had bij de juli mama's al gelezen dat er misschien iets mis was en had daar nog niks gevonden. Maar super meid!

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik draag idd nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele wijde dingen hahaha

Deel Deze Pagina