September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    wat een mooie echo mamavan4! ik hoop dat ik volgende dinsdag ook zoiets te zien krijg!

ga nou maar lekker genieten!!!!! :D

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik kan altijd eens een belletje doen naar de ha om te vragen hoe dat zit

bedankt!

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ mamavan4: gefeliciteerd met je mooie echo! Waarom krijg je een GUO? (nog nooit van gehoord eigenlijk)

4. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elif: Ik wens je heel veel sterkte.

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Elif, heel veel sterkte!

Meiden met een goede echo, gefeliciteerd!

Heb nog niet terug gelezen, maar hoe is het met setje?

Hier weinig nieuws. Vandaag mezelf getrakteerd op mijn eerste kledingstuk. een super leuk spijkerrokje van mamalicious. :D Mijn kleding zit niet echt lekker meer (terwijl ik in gewicht nog niks aangekomen ben) dus loop de halve dag met mijn knoop los. Dan maar wat eerder aan de zwangerschapskleding deze keer. (al verzuip ik nog in de broeken die ik nog had)

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik kan al een paar dagen niet naar het toilet voor de grote boodschap en ik heb nu ook wel buikpijn gekregen daardoor...iemand tips?

7. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    meiden met een mooie echo, gefeliciteerd. Hier nog een weekje wachtenen dan weten we meer.

elif, veel sterkte meid. Knuffel voor jou.

Hier alles oke, ben moe en misselijk. Moet zo nog gaan vergaderen, blehh! Fijne avond allemaal.

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje wat ze je het al goed joh! LEUK!

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

roosvicee laxo helpt hier erg goed..!! en verder veel vezels eten
    en geen banaan !! (daardoor krijg je juist harde ontlasting )

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Das toevallig ik kom uit SON!!!

11. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo weer veel bijgelezen.

Setje: Weet je al wat meer?

Tassie: Vergader ze!

Mamavan4: Ook ik heb nog niet eerder gehoord van een GUO. Kun je er iets over uitleggen?

Karagoz: Erg herkenbaar, ik heb me dus afgelopen maandag ziek gemeld hoe vervelend ik dit ook vond. Ik trek het nu ff niet, erg misselijk, moe en last van mijn maag.

Ik zag mooie echo foto's voorbij komen, super dames!

Trouwen/samenwonend: Ik ben niet getrouwd, mijn vriend en ik zijn zo'n 7 jaar samen. Trouwplannen zijn er nu ook nog niet.

Hier: Nog steeds misselijk, om niet over te geven heb ik een lekker luchtje op mijn pols gespoten. Zodra ik het ik- ga- overgeven- gevoel heb (wat ik vaak heb als ik eten ruik of ff geen eten kan zien of proeven), dan ruik ik ff aan mijn pols. Het helpt mij enorm.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    we ten nu helemaal geen banan, omdat de ze nu best duur zijn en omdat me zoontje ook las heeft van obstipatie, nu gaat het goed maar als hij banaan eet niet...ga morgen die laxo maar is halen...

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow heerlijk.....Jammer dat de kilo's er bij mij snel aanzitten en ik ze er ook niet makkelijk afkrijg. Ben gelukkig nu op mijn streefgewicht van 75 kilo. Ik probeer het maar zo te houden na de 2e bevalling ;)

14. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Trouwen/samenwonend:
    We zijn al 10 jaar samen (bijna 11), waarvan we er bijna 6 samenwonen. Inmiddels ook alweer 2,5 jaar getrouwd (30-06-2007).

15. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    @trouwen, wij alweer bijna 3 jaar. :D
    (getrouwd toen ik zwanger was, gratis op maandagochtend) hahaha.

@seth, ik zie met teruglezen net je buik. Wauw.. Heeft de rest ook al zo;n buik? (dan valt het bij mij nog erg mee)

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij zijn bijna 2 jaar getrouwd.

Elif wat erg heel veel sterkte! Dikke knuffel

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Elif heel veel sterkte en hoop toch nog voor je dat het gaat stijgen.

Setje al nieuws? Ik hoop dat het goed is

18. Seth

Seth Niet meer actief

Setje is online......
    heb haar ff opgezocht.....

Ze zal het hier denk ik ook zo plaatsen.

19. Linda86

Linda86 VIP lid

@ All: thanks! :) Van 't weekend gaan we 't tegen overgrootopa vertellen. Die was vorige keer zo trots, dat een uur later de hele familie (en die is groot!) het wist. En 't weekend erna mijn ouders en broertjes/zusjes. Mijn zusje en moeder vieren dan hun verjaardag, dus lijkt me wel een mooi cadeau!

@ Lizab: leuk joh, nu al positiekleding! Rokjes zijn leuheuk!

@ MamaVan4: gefeliciteerd met je echo, mooi hoor! Weer een hele opluchting hè.

@ Trouwen/samenwonen: wij wonen samen, in juni 2 jaar. Voor mij al een hele tijd ;). We zijn een maand voordat Milan werd geboren samen gaan wonen. Heel verhaal, haha. Kende mijn vriend net 4 weken, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was (met die gratis weken erbij 5,5 week ;)). Meteen voelde het goed, dus besloten we er samen voor te gaan. Toen zijn we ook meteen op zoek gegaan naar een huis en dus uiteindelijk in juni de sleutel gekregen.

@ Buikjes: hier wel een beetje, maar echt nog niet dat anderen 't kunnen zien. Ga morgen eens een foto maken.

@ Setje: weet je al wat meer? Ik hoop nog steeds op goed nieuws, maar ik vind het echt "eng" worden dat 't zo lang duurt...

20. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hey meiden,

Helaas geen goede echo, dus wéér een miskraam.... Twee keer achter elkaar dus!

We laten het voorlopig maar even rusten, heb er echt even geen trek meer in. En we zien wel of en wanneer we er weer aan toe zijn.

Ik wil jullie iig een hele fijne zwangerschap wensen, en natuurlijk allemaal prachtige kindjes in september!

bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes!

groetjes Lisette

Deel Deze Pagina