Ow nee hè. Nog meer slecht nieuws. Het moet nu toch eens afgelopen zijn. Ik had zo gehoopt dat 't allemaal gewoon tóch goed zou zitten. Pff, weet echt even niet wat ik moet zeggen, vind het zo kut voor jullie. Weet ook precies hoe je je nu voelt. Heel veel sterkte in ieder geval! En een dikke knuffel van ons. Ik hoop dat jullie 't snel een beetje een plaatsje kunnen geven.
Setje Heel veel sterkte........ hoop dat je dit snel "een plaatsje" kunt geven... want een miskraam.. en zeker twee achter elkaar, gaat je niet in de koude kleren zitten..... knuffel.
@Jane1983: hier moet ik om klokslag 5 uur piesen hahah @sedese: hier ook nog een week wachten! Hoofdpijn sinds gister last van. @Linda86: nog zoveel eten, na het eten??? Oef heb echt geen trek meer na het avondeten. @silkie: ben 's ochtends wel misselijk, maar nog niets eruit gegooid gelukkig @immetje: heb gisterochtend nog bij de HA bloeddruk laten nakijken die was goed, maar vanmiddag weer licht in mijn hoofd gehad sporten, doe ik niet, had nog niets leuks gevonden testen, doe ik nu niet meer, heb er nog 1 liggen, cb met indicator voor dit weekend hahah @annekulpe: welkom en gefeliciteerd! @dames met goede echo's: gefeliciteerd! @elif: sterkte en een hele dikke knuf @setje: sterkte en een hele dikke knuf ook @all: gistermiddag een dutje gedaan vanmiddag half uur eerder weggegaan van werk, trok het echt niet meer eenmaal thuisgekomen, op de bank neergeploft en dus een uur geslapen manlief maar de deur uitgestuurd om chinees af te halen haha wat ik nu in stapjes aan het eten ben, want te veel achter elkaar gaat nie goe
Ik zie dat jullie al zaten te wachten op bericht van mij... Ik moest vanmiddag écht even mn zinnen verzetten en ben de stad in gegaan... Bedankt voor jullie lieve berichtjes! groetjes Lisette
setje ook heel veel sterkte!!! Ja idd vanmiddag het telefoontje wat begon met: mevr .... heb helaas slecht nieuws voor u. het hcg is niet hoog genoeg geworden. Van 49,8 naar 100 geworden vandaag (binnen 72 uur verdubbeld) maar niet goed genoeg volgens hun dus idd voor 99 % miskraam. Het lichaam gaat het wel afstoten zei ze Moet wel verder met die utrogestan en maandag weer een bloedafname pfff. Mijn man heeft nog hoop maar de mijne is verdwenen hoor. Lola82 tja normaal zou ik nu 5 weken moeten zijn en dan is het te laag, 4weken en 4 dagen was het 49,8. Ze zagen er geen kans meer in.
Ow Elif, wat erg zeg. En wat knap van je man dat hij nog hoop blijft houden, ik hoop dat dat niet voor niks blijkt te zijn en dat jullie maandag alsnog goed nieuws krijgen. Pff, nogmaals heel veel sterkte!
En voor de rest...??? wachten ofzo tot het begint?????? Wat een rot situatie zeg....!!!!!! nogmaals veel sterkte....
@Elif: Sterkte meid! @Setje: Ook voor jou heel veel sterkte! @Mamavan4: prachtige echo! Bloedprikken: kun je daar gewoon om vragen dan? Heb daar geen ervaring mee. Bij de VK vragen ofzo?? Trouwen/samenwonen: dit jaar zijn we 10 jaar samen, waarvan we 7,5 jaar samenwonen en 3 jaar getrouwd (30-03-2007).
In Belgie is het zo dat wanneer je zwanger bent, je een afspraak maakt met de huisarts (zoals je zou langsgaan bij een griepje) en deze dan tijdens die afspraak bloed prikt. Enige tijd later bel je hem dan op voor de uitslag en bevestigt hij de zwangerschap en mag je een afspraak maken bij de gyn.
ja precies seth gewoon afwachten tot het komt pfff, vind die onzekerheid zo moeilijk, snap er helemaal niks van.
Elif, ik hoop voor jou dat er toch nog een kansje is!! Maar sowieso heel veel sterkte, zoveel onzekerheid en maar afwachten is echt vreselijk, ik weet er alles van helaas! knuffel
setje vind het zo erg mijn man denkt een kans, ach ja we zullen zien, ze spreken zichzelf zo tegen. het word een miskraam , ga door met de utrogestan