Hee wat leuk, alweer september 2010 mama's. Lijkt nog maar zo kortgeleden dat ik zelf een zwangerschapstest deed... Meiden, heel veel succes en hopelijk gaat alles goed!
ja ik heb het weer overleeft hoor ze kwam om 5 uur nog weer even langs, even een oude slee brengen voor ons zoontje waar zo'n zitje op zit, lelijk ding... maar ach het is lief bedoelt en voor dat even dat er waarschijnlijk sneeuw ligt.... is het misschien best te doen morgenvroeg heb ik een wortelkanaalbehandeling zal morgen maar om zo'n loden schort moeten vragen (ze maken dan ook foto's ) hoe gaat het daar verder,nog steeds zo onzeker of voel je je er al wat rustiger onder ? ik ga morgen vroeg de laatste test doen, ( voorlopig ) dan hou ik er even een paar dagen mee op daarna de gyn maar eens bellen voor een afspraak.
Nee onzeker nog steeds, maar ook wel weer wat geruster(zie tekst hieronder), begin er vertrouwen in te krijgen dat we gewoon nog een beeb gaan krijgen Heb nu wel krampjes-steekjes in onderbuik Vandaag weer getest en streep is donkerder,(vandaag 2 doosjes kv 2 voor 5 gekocht ) en jou test??? ja wij wilden eigenlijk ook nog gaan kijken voor een slee maar is er niet meer van gekomen..Morgen maar eens kijken of er nog wel sneeuw ligt
dat je streepje donkerder word betekend iig dat het hcg nog verdubbelt en dat is een goed teken toch... hier vandaag ook weer 2 doosjes gehaald van kv 2 voor 5 morgenochtend doe ik er weer 1tje, ik hoop dan dat ie er echt vanaf knalt heb ook een test gedaan vandaag met middag urine, van DA eigenmerk, na min kwam er een duidelijk streepje maar niet zo duidelijk als die van kruidvat kruidvat zal gevoeliger zijn. voel me iig wel helemaal zwanger, maar ben wel bang dat ik woensdag alsnog mijn ongi krijg en dus blijkt dat ik vmk heb gehad... maar toch zegt mijn gevoel dat het wel goed zit.
Ik denk dat iedere vrouw wel angst heeft, maar vooral als je het al eens meegemaakt hebt, is het moeilijk.. Ja ik ben ook bang voor donderdag, vandaar ook de 2 doosjes en heb ook nog cb-digitaal liggen. wat zal ik blij zijn als we de eerste echo hebben. Jij vast ook... Maar wij krijgen gewoon alle2 een prachtige september beeb..die gedachten houden we gewoon vast.
Heey meiden ik breek even in, misschien, als jullie dat niet erg vinden, in dekomende maanden nog wel een enkel keertje wil jullie allemaa feliciteren en aangezien de hormonen mijn lijf nog niet uit zijn (17 sept 2009 mama) vind ik het erg bijzonder dat de sept 2010 mama;s er al zijn! ik teste op 30-12-08 positief en was 04-09-2009 uitgerekend. Met 41+6 ben ik uiteindelijk bevallen en we hebben een prachtig en geweldig dochtertje (die alleen niet zo graag doorslaapt ) Sterkte en genietze allemaal!
mejojo succes morgen met je wortelkanaalbehandeling!!! En zou zeker even aangeven dat je zwanger bent.. Ga eens bij m'n hubbie zitten, kijken of die niet stiekem aan de kerstkado's zit... want meneer is toch zoooo nieuwsgierig
Ik vind het spannend voor jullie dames... dat is nou weer balen aan vroeg testen.. maar het komt vast goed hoor! Kans is groot dat het gewoon goed gaat!
September 2010 baby's alweer....wat gaat het snel! Hier een september 2007 mama en een januari 2010 mama......nog maar een paar weekjes voor mij.. Gefeliciteerd allemaal! Geniet ervan!
mamanama : dan hoef je niet zo lang meer jij bent 1 dag verder als mijn zusje, die is nu 36 weken zwanger nou, ik ga zo naar de tandarts, het is daar echt een tandheelkliniek, en daar heb je gewoon tig verschillende tandartsen, en juist bij een wortelkanaal heb ik een tandarts die ik eng vind had ook aangegeven dat ik haar liever niet had, omdat bij haar de verdoving altijd flink pijn doet, maar anders werd het pas feb/maart dus toch maar afgesproken dat ik haar zou krijgen vannacht heeft ons ventje weer tot 6 uur geslapen, heeerlijk vanochtend weer een test gedaan van kv 2 voor 5, die lijkt iets lichter te zijn dan de kv 2 voor5 die ik zondag heb gedaan,maar die is nog roze omdat ik hem net pas gedaan heb, en die andere is al ingedroogd.dus dat is een beetje paarse lijn. maar de lijn zit er nog heel mooi en duidelijk, ik blijf wel net zo lang testen tot er een duidelijke streep komt. ( niet elke dag natuurlijk )
hoe is gegaan mejojo?? vervelend als je dan een tandarts hebt waarbij je je niet op je gemak voelt.. Ja hier ook weer getest vanmorgen en streepje lijkt duidelijker, maar is idd wat je zegt andere zijn paars en de nieuwe nog roze achtig.. Heb je geen foto van jou testen... zal zo ff vlug ene maken van de mijne en plaatsen.. Bekijk bijlage 38424 Ja ingeltje is idd extra spannend door die vroege testen. we hopen er maar het beste van..
ik ben weer terug van de tandarts, ze was dit keer best aardig, of dat nou komt omdat ik zwanger ben... ik weet het niet.... maar het is helemaal goed gegaan alleen last van verdoving, ga zo maar eens even lekker op bed liggen. ik zal straks proberen foto te maken,nu die ingedroogt is lijkt die vandaag toch iets duidelijker ik probeer foto op te zetten maar lukt niet downloaden mislukt zegt het hier wanneer ik het probeer.
fijn dat het goed is gegaan bij de tandarts... Ik ga zo even met hubbie keukens en badkamers kijken, want we willen gaan verbouwen.. ben benieuwd naar je foto
Goedemiddag! Ik kom me ook even melden. Ik moet eerlijk toegeven dat ik misschien nog net in de augustus mama's hoor maar ook dat zal om een dag hangen Jullie zitten allemaal nog lekker midden in het testen net als ik en allemaal tegen de 4 weken aan dus ik wil me hier graag melden als dat mag . Ik ben (bijna) 25 en vriendlief is 28. We wonen nu 2 jaar samen in Brabant. Eind september gestopt met de pil en nu, in de 3e ronde, zwanger van onze eerste kleine! Zondag heb ik licht positief getest met Sensitest en KV 2 voor 5. Gister al iets donkerder met Sensitest en vanmorgen een redelijke streep met KV 20 voor 5 en een CB digitaal met 'Zwanger' erop! Denk dat ik het nu echt moet geloven . Vind het vreselijk spannend en het duizelt nog een beetje wat we nu allemaal moeten ondernemen. Denk dat ik morgen de huisarts maar eens bel over hoe en wat! Iemand van jullie al contact opgenomen?
nou zo duidelijk als die van jou zijn die van mij niet hoor !! jij hoeft je volgens mij echt geen zorgen te maken haha !! die van vanochtend lijkt een beetje op die 1 na laatste van jou, met mijn mobiel kan ik vele mooiere foto's maken maar die krijg ik niet op de pc met de camera is heel wazig en onduidelijk, in het echt zijn ze bijna dubbel zo donker (de lijntjes ) C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Nikon Transfer\014\DSCN2144.JPG lukt me alleen zo om er een foto van te krijgen, de rest is allemaal echt nog onduidelijker, ( ik dacht je kunt er zo op klikken maar dat is ook niet het geval, ff kopieeren en in de werkbalk plakken dan pakt ie hem wel )