1 september - Mejojo - 2e kindje 1 september - Loki09 - 1e kindje 1 september - Pisum - zoontje sept '08 1 september - Wen1975 - 1e kindje 1 september - Yolanthe - dochter dec '07 1 september - vosje2000 - 2e kindje 2 september - ktje - dochter sept '08 2 september - Rimar - 1e kindje 3 september - marywoods - 2e kindje 3 september - sabineramp - 2e kindje 3 september - Hitchke - 1e kindje 3 september - Citroentje - zoontje dec '07 5 september - YasmineS - zoontje okt '07 6 september - Lizab - dochter jan '08 6 september - Linda86 - 2e kindje 7 september - setje - 2e kindje 9 september - mmuisje - 1e kindje 5 september - liesamber - 3e kindje ? september - anja25 - 1e kindje 12 september - Seth - 3e kindje Afspraken: 04 januari - ktje intake VK 13 januari - mejojo gyn+echo 14 januari - mmuisje echo 18 januari - vosje2000 1e echo 19 januari - Loki09 intake VK 19 januari - sabineramp intake VK 21 januari - Rimar intake VK 25 januari - Pisum gyn + echo 25 januari - MaryWoods gyn +echo 25 januari - Citroentje intake VK 26 januari - Loki09 1ste echo 26 januari - Lizab intake VK 26 januari - Wen1975 intake VK 28 januari - Hitchke gyn 4 februari- LiesAmber gyn- 1ste echo 5 februari - Wen1975 1e echo 6 februari - Citroentje 1e echo 16 februari - sabineramp 1e echo Ff mijn gegevens aangepast
linda dit soort sites ken ik niet maar maakl wel vaker iets, ik wil je evt wel helpen hoor... zeg maar wat ik moet doen?
We blijven hoop houden..... Hier vanmiddag ook al "opmerking" van mn vriend..... nouja.. eerder een kreet van vreugde.... Zit hier op een kleine c..... maarja.. ben ook niet zo flink van mezelf... dus tja...
zou je graag willen helpen, maar heb hier echt helemaal geen ervaring mee.... uhhhh misschien kun je spieken bij de andere maanden??!! Jatten we gewoon alle goede ideeen......
Hallo dames Allemaal een heel gelukkig en gezond nieuw jaar, Rimar wat sneu voor je meid. heel veel sterkte en dikke knuf. Hier gaat alles zijn gangetje gisteravond mijn schoonouders in gelicht dier waren super blij. en hoe gaat het allemaal met jullie?/ ik zie dat ik niet meer op de lijst sta??? groetjes anja
1 september - Mejojo - 2e kindje 1 september - Loki09 - 1e kindje 1 september - Pisum - zoontje sept '08 1 september - Wen1975 - 1e kindje 1 september - Yolanthe - dochter dec '07 1 september - vosje2000 - 2e kindje 2 september - ktje - dochter sept '08 3 september - marywoods - 2e kindje 3 september - sabineramp - 2e kindje 3 september - Hitchke - 1e kindje 3 september - Citroentje - zoontje dec '07 5 september - YasmineS - zoontje okt '07 5 september- Anja- 1e Kindje 5 september- MamaVan4- 5e Kindje 6 september - Lizab - dochter jan '08 6 september - Linda86 - zoontje jul '08 7 september - setje - 2e kindje 7 september - Seth - 3e kindje 9 september - mmuisje - 1e kindje 9 september - Dara-1e kindje ? september - liesamber - 3e kindje Afspraken: 04 januari - ktje intake VK 04 januari - yolanthe intake VK 06 januari - Dara infogesprek HA met verwijzing VK 13 januari - mejojo gyn+echo 14 januari - mmuisje echo 18 januari - vosje2000 1e echo 19 januari - Loki09 intake VK 19 januari - sabineramp intake VK 22 januari - Anja Gyn+1e echo 25 januari - Pisum gyn + echo 25 januari - MaryWoods gyn +echo 25 januari - Citroentje intake VK 26 januari - Loki09 1ste echo 26 januari - Lizab intake VK 26 januari - Wen1975 intake VK 28 januari - Hitchke gyn 5 februari - Wen1975 1e echo 6 februari - Citroentje 1e echo 16 februari - sabineramp 1e echo
@ Seth: ow ik zou tekenen voor een C zeg! Maar nog groter hoeft van mij nou ook weer niet, want ik ben erg ieletjes (is vast geen woord ) van mezelf, dus dat zou er vast raar uit gaan zien. @ Mamavan4: ow leuk! Als je iets anders weet, een andere site, vind ik het ook prima hoor. Dit is echt zo'n "handig" ding, waar je gewoon teksten kan typen enzo. Volgens mij kan je 't ook niet echt verder uitbreiden dan alleen wat getyp. Iets met echt een kalender (waar je dan de afspraken en uitgerekende data op aan zou kunnen geven) zou misschien ook wel leuk zijn?
Wij hadden bij de januarimama's 2009.... "vaste mensen" aangesteld die alleen de lijst bijwerkte...(nav pb). maar wellicht kan dat op die site.... want vervelend... om elke keer alles te herstellen..
@ Anja: wat fijn dat je schoonouders zo enthousiast waren. Ik kan ook niet wachten tot wij 't gaan vertellen. Duurt helaas nog wel even. Ik denk dat jij er per ongeluk bent afgevallen...? Wat zou er moeten staan, dan kunnen we 't even aanpassen. @ Seth en Mamavan4: ik pb jullie mijn gebruikersnaam en ww wel even, dan kunnen jullie zelf even kijken! Moet je gewoon naar de site gaan en dan op de rechtermuisknop klikken, dan kan je inloggen.
idd de lijst... afspraken lijst.... Wij hadden: leeftijden hoeveelste kind/ ook nog voorgevoel geslacht ziekenhuis/thuisbevalling flesvoeding/ borstvoeding... en later een buddylijst..... ivm sms van bijzonderen dingen...
LInda86 is goed.... zal alleen morgen worden... zat net hier iemand al te piepen dat zo een serie begint...
Ja, buddylijst moeten we idd ook nog regelen! Hihi, was bij de december-mama's ook. En bij juli vast ook. Maar is dat niet handiger als iedereen wat verder is? Dan "kennen" we elkaar ook allemaal wat beter. En fv/bv, zh/th, geslacht en leeftijd kan iedereen er zelf denk ik 't beste bijzetten in de lijst? Geef jij maar vast een voorzetje, dan volgen er vast snel meer .
nee ik heb verder gelezen en toen zag ik dat het voor je vriend de 2e wordt en voor jouw de 5e...toen wist ik het (en de bevestiging kwam bij de janmama'shyves hihi)
Evt is de hyvessite Van alles en nog wat.. :-d - Hyves.nl er ook nog, daar kan iedereen zelf op zetten en aanpassen e.d. wat iedereen zelf wil... Hij heet nu ook anders en is niet openbaar, dus voor diegenen die nog niet willen weten dat anderen het weten is het ook safe. Het is een optie, geen verplichting...
zo'n site is een leuk idee maar aan mij zul je niet veel hebben qua bijhouden...vind het al heel wat dat ik de site van Tim up to date heb....haha
hee dames ik had me er net zelf alweer ff tussen gezet dus zo is het ook goed ja. en welke andere lijst bedoelen jullie dan?? het zeker vast iets gemist haha
de hyve vind ik ook heel leuk maar helaas heeft die nog steeds een adresbalk waar je veel uit op kan maken.... Van alles en nog wat.. :-d - Hyves.nl deze dus....klik maar eens aan en dan in je adresbalk kijken....... Maare Wen1975 als iedereen het weet ga ik me zeker aanmelden hoor!