Ow, hyves, had ik nog helemaal niet gezien. Maar idd die adresbalk. Daar wacht ik nog even mee tot ik de 14 weken veilig ben doorgekomen. Maar ook heel leuk hoor. Alleen is het misschien ook handig dat we ergens alle lijsten (uitgerekende data, afspraken, buddy's tzt, vlinders, etc.) bijhouden. Dat is op een hyves wat moeilijker denk ik...? Weet 't niet zeker hoor, ik hyve niet zo vaak . Edit: ben even lid geworden om te kijken hoe en wat, maar ik ga 'm daarna wel weer verwijderen (de hyves) totdat ik zeker weet dat 't goed zit . Ben nog iets te bang na m'n mk.
ik heb de site iets aan gepast als jullie het niet eens zijn dan veranderen jullie het maar weer hoor en wat jullie er in willen hebben natuurlijk dat weet ik ff niet...
Ow, ik vind alles prima hoor! Hij is van ons allemaal hè . En wat er in moet? Tjah, weet 't nu ook nog niet echt. Maar dat komt vast ook wel als iedereen wat verder is in de zwangerschap. Ik ben er lekker bijtijds bij, maar ik ga m'n bedje opzoeken. Milan zal zo wel weer wakker worden en die wil dan OP mij slapen . Tot morgen allemaal!! Edit: heb even gekeken, maar ziet er al leuk uit hoor! Misschien moeten we bij de lijsten wel even alle tekst zwart maken? Dan wordt 't wat beter leesbaar (of ligt 't aan mijn ogen? )!
daar zat ik ook al aan te denken, aan die tekst... ik zou ook mijn bedje opzoeken, maar ik denk ik ga ff kijken en ja dan blijf ik hangen he
Handig zo`n site Linda, want ik er zijn nu al zoveel meiden hier dat ik nu al niet meer kan volgen wie wie nu is. En er zullen alleen nog maar meer meiden bijkomen. De hyves vind ik ook leuk, alleen wel straks na 13 weken. Want inderdaad je kunt er toch teveel uithalen. truste, ik ga ook maar eens naar bed. Ik ben vanmiddag ook al even naar bed geweest dus ben nu niet zo moe.
@hyves heb geen hyves meer sinds augustus.... pfff was het gezeik en gedoe eromheen beetje zat.... dus dat mensen heel je hyves gaan doorspitten, dingen doorlullen... en nooit eens zelf een berichtje plaatste van : "hoe is het met je?"... maar ondertussen wel alles weten..... mopper, mopper, mopper.... sorry...
Wat een leuk idee zo'n site! Zelf heb ik geen hyves, ma dat maakt niet zoveel uit, klets hier gezellig mee en ga de website zeker ook in de gaten houden! Over de leeftijden: Ik ben 26 jaar, mijn vriend is 27 jaar. Groetjes, Daar
nou.. zoonlief vond het vandaag niet meer nodig om tot 08.00 uur te blijven liggen... gewoon weer oude rite 05.30 @borsten... kom ik aan met een kleine B toen ik zwanger was zei ik tegen manlief : schaaaat ik krijg nu echte borsten ipv erwtjes maar ze zijn alleen iets steviger geworden... nooit groter.... en na de bevalling alleen maar slap misschien bij deze zwangerschap.... maar ik reken er maar niet op. @site, leuk idee heb ook al even gekeken op de site, ziet er al goed uit hoor, bij de babylijst zie ik trouwens bij de 1 staan 1e of 2e ( of 3e kindje) en bij de ander dochter dec 08 of zoontje dec 07 is het de bedoeling dat bij mij bijv. zoontje feb 2009 komt te staan ? @hyves ik ben er gewoon lid van, zoveel vriendjes heb ik niet in mijn hyves, en de naam is van alles en nog wat ik denk niet dat ze daar gauw op zullen kijken. werd vanochtend wakker met ontzettende misselijkheid even wat eten.. zoonlief eten geven,en dan weer terug naar bed met zoonlief ( sochtends slaapt hij alleen verder bij mij/ons in bed, vanaf zijn geboorte al en ach ik vind het wel prima uiteindelijk belanden veel kindjes bij papa en mama in bed omdat ze snachts bang zijn ofzo ) en daarna maar eens naar de markt fruit halen. * jeeej upc on demand doet het weer bij ons, zoonlief zit nu door de kamer te dansen op nijntje... echt zooooo leuk om te zien *
goedemorgen! Allereerst allemaal een gelukkig en gezond 2010! Met veel mooie baby's Ik zal zo mezelf weer even op de lijst zetten..zowel zwanger als afspraken waren eraf iemand heeft waarschijnlijk de 'verkeerde' laatste lijst gepakt @ duowagen ik wil er ook één aanschaffen! De twee schelen zo meteen 17 maanden. heb alleen geen idee wat voor soorten en merken er zijn. Ik verkoop mijn oude kinderwagen (wel zonde vind hem zo leuk!) @ borsten hier ook niet hoor! heb de hele zwangerschap mn normale cupmaat gehouden al heb ik nu het idee dat ze toch wel wat voller worden 8) @ hyves ben ik ook mee gestopt om dezelfde redenen als Seth @ alle nieuwe zwangeren; van harte welkom! Ik lees verder even bij!
Rimar heel veel sterkte met dit verlies Mmuisje; ik houd de eerste datum van m'n laatste menstruatie aan maar heb altijd een vrij late eisprong; denk dus dat als ik straks de 1e echo krijg dat ik iets minder ver ben pas ik het dan weer aan Mn zoontje heeft met oudjaar doorgeslapen. Zelfs door de 100.000 klappers van de buren heen Linda wat een leuk idee zo'n site heb er ook al even op gekeken! Zou je mij er nog bij kunnen zetten (ben van de lijst af) 5 september uitgerekend 2e kindje en afspraken 27 jan 1ste echo en 4 feb intake vk dank je wel!!
1 september - Mejojo - 2e kindje 1 september - Loki09 - 1e kindje 1 september - Pisum - zoontje sept '08 1 september - Wen1975 - 1e kindje 1 september - Yolanthe - dochter dec '07 1 september - vosje2000 - 2e kindje 2 september - ktje - dochter sept '08 3 september - marywoods - 2e kindje 3 september - sabineramp - 2e kindje 3 september - Hitchke - 1e kindje 3 september - Citroentje - zoontje dec '07 5 september - YasmineS - zoontje okt '07 5 september- Anja- 1e Kindje 5 september- MamaVan4- 5e Kindje 5 september - Sedese - 2e kindje 6 september - Lizab - dochter jan '08 6 september - Linda86 - zoontje jul '08 7 september - setje - 2e kindje 7 september - Seth - 3e kindje 9 september - mmuisje - 1e kindje 9 september - Dara-1e kindje ? september - liesamber - 3e kindje Afspraken: 04 januari - ktje intake VK 04 januari - yolanthe intake VK 06 januari - Dara infogesprek HA met verwijzing VK 13 januari - mejojo gyn+echo 14 januari - mmuisje echo 18 januari - vosje2000 1e echo 19 januari - Loki09 intake VK 19 januari - sabineramp intake VK 22 januari - Anja Gyn+1e echo 25 januari - Pisum gyn + echo 25 januari - MaryWoods gyn +echo 25 januari - Citroentje intake VK 26 januari - Loki09 1ste echo 26 januari - Lizab intake VK 26 januari - Wen1975 intake VK 27 januari - Sedese 1ste echo 28 januari - Hitchke gyn 4 februari - Sedese intake VK 5 februari - Wen1975 1e echo 6 februari - Citroentje 1e echo 16 februari - sabineramp 1e echo zo, heb mezelf er weer bijgezet!
Het sneeuwt! (in Utrecht) Ik vind het heel leuk hoor zolang ik de weg niet op hoef! Vind het zo eng om te rijden met die gladheid
Morning! Die site, leuk hoor! Ik kan je er alleen niet bij helpen, ben er niet zo handig mee Borsten... nou nog weinig te merken moet ik zeggen, alleen wat gevoeligere tepels. Hebben jullie er ook last van, het slechte slapen?? Pff ik slaap al een week iedere nacht onrustig en vaak vanaf 3.30 wakker, 1,5 uur ofzo en dan ben ik echt nog niet uitgeslapen hoor Beetje jammer, hoop dat het snel over gaat! He Dara, leuk, wij zijn op dezelfde dag uitgerekend
Goedermorgen meiden, Ik mag me hier ook komen melden. Vind het erg spannend, gisteren positief getest (1 dag voor NOD). Het is mijn 2e zwangerschap en het 1e kindje. Ben uitgerekend op 11 september. Heb eind augustus een mk gehad na 10 weken. Verder ben ik 27 jaar en woonachtig in Noord Brabant. Kwaaltjes heb ik al enigzins, ben moe en regelmatig misselijk. Mijn borsten doen soms zeer, Fijne dag vandaag, ik hoop dat we allemaal een mooie zwangerschap tegemoet gaan.
Van harte gefeliciteerd Tassie! en welkom natuurlijk.. ik heb eigenlijk dezelfde kwaaltjes die jij ook beschrijft. Kom al moe uit bed en ben af en toe wat misselijk. Wat naar van je mk zeg..
1 september - Mejojo - 2e kindje 1 september - Loki09 - 1e kindje 1 september - Pisum - zoontje sept '08 1 september - Wen1975 - 1e kindje 1 september - Yolanthe - dochter dec '07 1 september - vosje2000 - 2e kindje 2 september - ktje - dochter sept '08 3 september - marywoods - 2e kindje 3 september - sabineramp - 2e kindje 3 september - Hitchke - 1e kindje 3 september - Citroentje - zoontje dec '07 5 september - YasmineS - zoontje okt '07 5 september- Anja- 1e Kindje 5 september- MamaVan4- 5e Kindje 5 september - Sedese - 2e kindje 6 september - Lizab - dochter jan '08 6 september - Linda86 - zoontje jul '08 7 september - setje - 2e kindje 7 september - Seth - 3e kindje 9 september - mmuisje - 1e kindje 9 september - Dara-1e kindje 11 september - tassie221 - 1e kindje ? september - liesamber - 3e kindje Afspraken: 04 januari - ktje intake VK 04 januari - yolanthe intake VK 06 januari - Dara infogesprek HA met verwijzing VK 13 januari - mejojo gyn+echo 14 januari - mmuisje echo 18 januari - vosje2000 1e echo 19 januari - Loki09 intake VK 19 januari - sabineramp intake VK 22 januari - Anja Gyn+1e echo 25 januari - Pisum gyn + echo 25 januari - MaryWoods gyn +echo 25 januari - Citroentje intake VK 26 januari - Loki09 1ste echo 26 januari - Lizab intake VK 26 januari - Wen1975 intake VK 27 januari - Sedese 1ste echo 28 januari - Hitchke gyn 4 februari - Sedese intake VK 5 februari - Wen1975 1e echo 6 februari - Citroentje 1e echo 16 februari - sabineramp 1e echo Tassie, ik heb je erbij gezet
@Tassie Welkom en van harte gefeliciteerd! @sneeuw Hier sneeuwt het momenteel niet, maar het is wel weer wit overal. Ben even buiten geweest, maar was gelukkig niet glad. @slapen Ik heb juist het probleem dat ik moeilijk in slaap kom (dus laat slaap) en vroeg weer wakker ben. Ach zal er ook wel bij horen toch? @site Leuke site, maar ik kan je er niet bij helpen. Ik heb nog nooit zoiets in elkaar geflansd.
tassie welkom en gefeliciteerd!!! Site is leuk... als je nog hulp nodig hebt laat me maar wat weten!! hoe voelen de dames zich??? hier wat gevoelige tepels, verder zijn me borsten wat gezwollen.(vorige zwangerschap van een b naar c en direct na de bevalling een D->nu wel weer gewoon B) tja dat was het eigenlijk, obstipatie geen last meer sinds ik aan het vezelrijke brood en activia ben (dus misschien een goeie tip) ohja merk dat ik wat minder verdragen kan, vlug geirriteerd hier ligt een klein beetje sneeuw maar niet noemenswaardig en het zonnetje schijnt lekker
Ook ik mag me hier komen melden. Ik heb afgelopen 5 september een miskraam gehad. Nu ben ik precies een jaar later op 5 september 2010 uitgerekend. Hoop dat het zich goed gaat vasthouden. In totaal nu bijna twee jaar bezig voor ons eerste kindje. Het wordt dus tijd!!!