September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Miranke Welkom en van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat dit een goede plakbaby is. :)

2. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Welkom Miranke, gefeliciteerd! :D

3. Seth

Seth Niet meer actief

Gefeliciteerd....

En wat bijzonder zeg......!!!

4. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    miranke welkom en een dikke proficiat!!!!

wendy een plakbaby :D

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

tassie en miranke van harte gefeliciteerd en welkom :D

miranke: dat werd indd wel een keer tijd;) kl*te van je mk, hopelijk blijft deze plakken ( wat wendy al zegt: hopelijk is dit een plakbaby)

@kwaaltjes
    *misselijk met vlagen
    *maagzuur bij bepaald soort drinken
    *obstipatie ( zit alweer dagen aan de roosvicee :p )
    *sneller aangebrand
    *meer moe
    *wakker worden snachts
    *rechter tepel die gevoelig is ( had ik bij zoonlief ook ) en steekjes door de borst.

kom net terug uit het dorp, mijn nichtje is vandaag jarig ( 2 jaar ) en heb even een cadeautje gekocht voor haar maar dat wrod volgende week pas gevierd bij mijn broer ( broer en moeder van nichtje zijn uit elkaar)
    en ook even een cadeautje voor ons buurmeisje gekocht die is 3weekjes ouder als zoonlief...

(3 weken tevroeg cadeau gekocht voor buurmeisje maar noem me maar een echte hollander ... zo net na de kerst is gewoon veel in de aanbieding :p )

mijn zusje komt zo een tas met positiekleding brengen bij zoonlief zat ik daar al met 12 weken in !
    (zusje is ook zwanger... 19 jan uitgerekend... dus kan elk moment komen :D:D )
    hoe voelen jullie je ..?

6. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    vannacht plotse steken in buik gehad, was bang dat het misliep maar tot hiertoe toch niets te zien !!

7. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Ik heb eigenlijk nog niet echte symtpomen.

Bij mijn vorige zwangerschap wist ik van tevoren dat ik zwanger was (gevoel was erg sterk), was moe en ontzettend snel geïrriteerd.

Nu zei ik zondag tegen mijn vriend dat ik niet zwanger was en dat ik geen symptomen had. Maar maandag overtijd en toch maar test gedaan. Heb raar staan kijken toen het tweede streepje op de test verscheen. Had het echt niet verwacht!!!

Nu wel last van vermoeidheid (maar niet zo erg als bij vorige zwangerschap) en iets gevoelige tepels. Verder niets.

8. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Ik zal ook wel weer snel in positiekleding zitten.
    ben van de vorige bijna 30 kilo aangekomen (ook een beetje dankzij het 'ach ik word toch dik' excuus) en er is nog 8 kilo blijven plakken.

Ik wil deze zwangerschap dus echt niet snoepen! en ben er vandaag dan ook mee begonnen. Ook cola drinken ga ik drastisch minderen. ;)

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Goedemorgen dames!

@ Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd allemaal! Miranke: bijzonder zeg, hoop dat alles nu goed blijft gaan. Extra spannend voor jou dus ook.
    @ Ktje: ik ga je straks even 't wachtwoord en gebruikersnaam pb-en, heb nu geen tijd, alleen even snel hier een berichtje plaatsen ;).
    @ Kwaaltjes: nog steeds niks :( Wel heel moe, maar dat komt volgens mij niet van de zwangerschap.
    @ Positiekleding: bij Milan helemaal niet nodig gehad. M'n buik begon pas erg laat te groeien en toen deed ik gewoon wat langere shirts aan. Broeken en rokken pasten sowieso nog bijna allemaal. Hoop dat ik 't nu wel nodig heb!
    @ Site: ik ga vanmiddag even de nieuwe lijsten plaatsen! Heb nu even geen tijd, wij krijg over 3 minuten visite ;).

Tot strakkies! :D

10. YasmineS

YasmineS Lid

30 sep 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Hoe is het met iedereen? Hier wel goed, heb alleen slecht geslapen, ik slaap sinds ik zwanger ben heel licht en word een paar x per nacht wakker, vanmorgen om 05.00 uur al klaar wakker....

@nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom!!
    @positiekleding, denk dat het nog wel even duurt voordat ik me eigen kleding niet meer pas, was bij me zoontje ook zo. Maar kan echt niet wachten tot me buik gaat groeien, hihi!

Nou iedereen een hele fijne dag, ik ga zo even boodschappen doen, bleh geen zin in met dit koude weer....

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Welkom nieuwe zwangeren!! Wel een heel bijzonder verhaal om uitgerekend te zijn een jaar na een mk...idd we hopen op een plakbaby!

Positiekleding; zal hier wel snel nodig zijn, bij Tim had ik met 12 weken al wel en zwbroek aan vanwege de band van m'n gewone broek die me irriteerde. En ik vind het wel erg vroeg maar ik merk nu al dat m'n buik opgezetter is, natuurlijk niet door de zwangere buik maar door m'n darmen denk ik dan ofzo.

Slapen; ik slaap juist veel vaster maar ben sowieso wel een paar keer wakker 's nachts en dat is nog wel zo.

12. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Welkom nieuwe zwangeren dames! Gezellig :)

13. Seth

Seth Niet meer actief

hi...

positiekleding... met tweede met 6 weken... (ja en had het echt nodig.... vond hetzelf ook belachelijk vroeg... met 8 weken zag iedereen (ook vreemden) dat ik zwanger was.....:$
    Ik moest het dus ook echt wel eerder vertellen....

Bij de eerste helemaal niet zo snel...

Ik merk nu al.. (echt waar...) dat 's-avonds mn broeken (te)strak zitten...
    gelukkig heb ik nog wat grotere spijkerbroeken liggen... (van na de zwangerschap) dus wellicht kan ik die eerder aan....

Wil het nu wel wat langer stilhouden... gewoon voor mezelf... ons geheimpje...:)

Al ben ik wel benieuwd naar sommige (domme) reacties... kreeg vorige kraamweek al te horen..
    je hebt een knul en een meid, dus nu is het wel genoeg...
    (en verschillende mensen zeiden dit..... bemoeials:x)

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh gelukkig...ik dacht nl ff dat ik gek werd....

15. Seth

Seth Niet meer actief

Dat misschien ook wel.....:D

maar wat dat betreft iig niet....:p

Moet zeggen dat ik dit al net rond nod merkte....

Zal trouwens hier eens wat buikfoto's van mn tweede zwangerschap uploaden... en dan denken dat ik een reus zou krijgen... nou gewoon een klein meisje van 3360 gram...:)

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik merk het ook al met mijn buik! Vorige keer paste ik mijn eigen kleding tot 20 weken. Deze keer echt niet.

Welkom aan de nieuwe dames hier! Gefeliciteerd.

17. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    nou dames ik merk het ook al aan me buik, ipv het normale speklapje lijkt het nu 's avonds meer een rollade :D

misschien leuk om op onze site straks ook buikfoto's te plaatsen, hebben we ze bij mekaar staan...is maar een idee

18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik kom me hier melden, kan het nog steeds niet geloven.... oudjaarsdag 's middags getest en een lichte streep en gister op nieuwjaarsdag had ik weer een lichte streep... beide keren was de urine niet zo geconcentreerd dus denk dat ze daarom maar licht waren, maar ze stonden er wel dus ik mag mezelf nu ZWANGER noemen... ben begin september uitgerekend, hoeveelste precies moeten we nog even afwachten, ga nu maar uit van 3 september, maar het kan nog een paar daagjes later zijn want mijn ei was vrij laat....

Alle andere zwangere meiden, van harte gefeliciteerd!!!!

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    mag ik me ook bij jullie aanmelden? had oudjaarsdag al een licht positieve test en vanmorgen een digitale clearblue gedaan en ook die gaf zwanger aan!

20. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    gefeliciteerd nieuwe dames :D
    en welkom

lijstje staat 1 pagina verder dus zet jullie er gerust zelf op.

Deel Deze Pagina