1 september - Mejojo - 2e kindje 1 september - Loki09 - 1e kindje 1 september - Pisum - zoontje sept '08 1 september - Wen1975 - 1e kindje 1 september - Yolanthe - dochter dec '07 1 september - vosje2000 - 2e kindje 2 september - ktje - dochter sept '08 3 september - marywoods - 2e kindje 3 september - sabineramp - 2e kindje 3 september - Hitchke - 1e kindje 3 september - Citroentje - zoontje dec '07 5 september - YasmineS - zoontje okt '07 5 september- Anja- 1e Kindje 5 september- MamaVan4- 5e Kindje 5 september - Sedese - 2e kindje 6 september - Lizab - dochter jan '08 6 september - Linda86 - zoontje jul '08 7 september - setje - 2e kindje 7 september - Seth - 3e kindje 9 september - mmuisje - 1e kindje 9 september - Dara-1e kindje 11 september - tassie221 - 1e kindje ? september - liesamber - 3e kindje Afspraken: 04 januari - ktje intake VK 04 januari - yolanthe intake VK 06 januari - Dara infogesprek HA met verwijzing VK 13 januari - mejojo gyn+echo 14 januari - mmuisje echo 18 januari - vosje2000 1e echo 19 januari - Loki09 intake VK 19 januari - sabineramp intake VK 22 januari - Anja Gyn+1e echo 25 januari - Pisum gyn + echo 25 januari - MaryWoods gyn +echo 25 januari - Citroentje intake VK 26 januari - Loki09 1ste echo 26 januari - Lizab intake VK 26 januari - Wen1975 intake VK 27 januari - Sedese 1ste echo 28 januari - Hitchke gyn 4 februari - Sedese intake VK 5 februari - Wen1975 1e echo 6 februari - Citroentje 1e echo 16 februari - sabineramp 1e echo
@Mmuisje: Wat leuk! We zijn idd samen op 9-9 uitgerekend. @Alle nieuwe zwangeren: Welkom en gefeliciteerd!
1 september - Mejojo - 2e kindje 1 september - Loki09 - 1e kindje 1 september - Pisum - zoontje sept '08 1 september - Wen1975 - 1e kindje 1 september - Yolanthe - dochter dec '07 1 september - vosje2000 - 2e kindje 2 september - ktje - dochter sept '08 3 september - marywoods - 2e kindje 3 september - sabineramp - 2e kindje 3 september - Hitchke - 1e kindje 3 september - Citroentje - zoontje dec '07 3 september - Charpi - 1e kindje 5 september - YasmineS - zoontje okt '07 5 september- Anja- 1e Kindje 5 september- MamaVan4- 5e Kindje 5 september - Sedese - 2e kindje 6 september - Lizab - dochter jan '08 6 september - Linda86 - zoontje jul '08 7 september - setje - 2e kindje 7 september - Seth - 3e kindje 9 september - mmuisje - 1e kindje 9 september - Dara-1e kindje 11 september - tassie221 - 1e kindje ? september - liesamber - 3e kindje Afspraken: 04 januari - ktje intake VK 04 januari - yolanthe intake VK 06 januari - Dara infogesprek HA met verwijzing VK 13 januari - mejojo gyn+echo 14 januari - mmuisje echo 18 januari - vosje2000 1e echo 19 januari - Loki09 intake VK 19 januari - sabineramp intake VK 22 januari - Anja Gyn+1e echo 25 januari - Pisum gyn + echo 25 januari - MaryWoods gyn +echo 25 januari - Citroentje intake VK 26 januari - Loki09 1ste echo 26 januari - Lizab intake VK 26 januari - Wen1975 intake VK 27 januari - Sedese 1ste echo 28 januari - Hitchke gyn 4 februari - Sedese intake VK 5 februari - Wen1975 1e echo 6 februari - Citroentje 1e echo 16 februari - sabineramp 1e echo
Gefeliciteerd alle nieuwe dames! Dames die voor een tweede kindje (of 3e etc) gaan hebben jullie last van striae? ik had tijdens mijn eerste zwangerschap tot week 33 nergens last van.. toen begon het aan de zijkanten van mijn buik iets. Na de bevalling zag ik er ook een aantal op mn buik..kortom; ik heb ze wel
Bij eerste niets... tweede niets op buik, wel hele lichte op heupen gekregen, maar eigenlijk zo goed als niets...
jee Seth dat is best fijn! Vind het op zich geen ramp hoor maar striae loos op mn buik had ik toch wel fijn gevonden ach ja heb er iets moois voor terug en dat is het belangrijkste
Ik heb ook af en toe last van steken maar dan vooral helemaal onderin. tijdens mn eerste zwangerschap was ik ook heel erg bang dat het dan mis zou gaan maar volgens mij hoort het er toch wel bij..heb het nu weer
Ach ja... ik zou er ook wel wat van balen.... maar idd... je hebt er zeker wat moois voor terug gekregen... en eerlijk is eerlijk.... wil je een strak , striae-loos lijf houden, met stevige borsten...en een strak kontje..... nee dan kun je beter niet zwanger worden...... Hoort er ook beetje bij..... en ach.... t lijf blijft toch niet strak...
jip.... en hier ook zelfs bij nummer 3 twijfels hoor........ bij elk steekje pijntje... of juist helemaal niets voelen, denken.. "het zal toch wel goed gaan..."... Nee ben nog niet aan t genieten.....
hier helemaal geen striae bij de eerste gehad, maar komt misschien ook omdat ik al met 31 weken en 5 d ben bevallen Dus afwachten nu... Hoop t niet, maar je doet er weinig aan. ook af en toe krampen; had ik met de eerste helemaal niet, dus word er ook wel een beetje zenuwachtig van.... Maar probeer juist nu al wel te genieten omdat bij mij vanaf 31 weken de spanning juist gaat komen vrees ik....
whaha nee, dan moet je inderdaad niet zwanger worden.. in mijn geval ik ga pas echt genieten als ik de eerste echo heb gehad.. er spookt nu wel steeds door mijn hoofd: misschien zijn het er wel twee..
SSSSST.... ik heb een pendel gehad die twee meiden voorspelt.... en een goede vriend van ons (die het bij beiden zwangerschappen goed had) zei gelijk: je krijgt een tweeling... Kennisje van ons had zo'n voorspelling en had zoiets van... tuurlijk.. nou idd een tweeling hoor...!! en eigenlijk waren het er drie.... Zit ook bij ons in de familie... twee-eiige tweelingen... oma had er een... en slaat vaak generatie over... dus.....
Nou! ik ben heel erg benieuwd dan!.. wat zou jij ervan vinden? ik denk dat ik toch wel heel even aan dat idee zou moeten wennen hihi
Bij een eerste of tweede zwangerschap had ik het niet zo erg gevonden.... moet eerlijk zeggen en dat 4 kleintjes.... echt te veel zou zijn.... ook al zou dat zichzelf wel weer oplossen.... maar toch... hoop toch gewoon op 1 hoor.....
ik ook ben trouwens wel een beetje zenuwachtig om het op mn werk te vertellen..ben best kort na elkaar zwanger..zien ze me weer met verlof gaan in augustus..heb wel een vast contract maar toch..
ja daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! het slaat ook nergens op he bedankt mn zoontje is in april geboren
@ alle nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd, @ straie, tot aan de bevalling nergens last van, heb het zelfs op foto's staan dat ik mijn buik striem vrij was, 4 dagen na bevalling... helaas toch nog straie, het is niet zo veel, ( niet over de hele buik zeg maar ) maar toch wel redelijk was onder de navel van zij tot zij. ik vond het eerst best erg, maar nu allang niet meer, ik draag wel een badpak of tankini. het enige waar ik nu nog van baal is mijn blubberbuikje, daar ga ik na deze zwangerschap wat aan doen. @ voorgevoel geslacht, nog niet echt een gevoel bij, ik hoop voor zoonlief een broertje, en voor mezelf eigenlijk ook, niet dat ik geen meisje wil wat dat wil ik juist wel.... maar als we nu een dochter zouden krijgen vind manlief het mooi geweest. en als we een zoontje krijgen gaan we voor nog een 3e ( waarvan je natuurlijk ook niet kunt zeggen of het nog een jongetje is haha maar ik wil graag 3 kindjes....hier zit tweeling ook in de fam. zou ook wel leuk zijn... een tweeling ) maar qua naam... is een meisje makkelijker haha, ik heb geen idee voor een jongens naam..... en meisjesnaam hebben we al achja het belangrijkste is dat het gezond ter wereld word gebracht.
ik denk dat ik ook voor de tankini ga.. heb het ook niet over mn hele buik idd ook onder mn navel over tankini's gesproken ben trouwens benieuwd wat voor zomer we krijgen..bloedje heet misschien wel en wij hoogzwanger