Loki09: gefeliciteerd en welkom!!! mejojo: hoe ben je de foto erin aan het zetten als ik vragen mag via de paperclip?? Dat kopieren en plakken doet ie niet, dat gaat alleen bij je eigen pc
Bekijk bijlage 38464 Mejojo - 2e kindje - 1 september ktje - 2e kindje - 2 september Loki09 - 1e kindje- ???september Loki09 weet je wanneer je uitgeteld bent?? kun je via de calculator berekenen, kan ik je op de lijst erbij zetten. net ook even je testjes bekeken en zien er goed uit, je had dus ook voor je NOD getest... hihi net als wij
hmm dat is balen, hier bij het uploaden zegt ie steeds dat het mislukt ik probeer het indd via de paperclip, heb er wel vaker foto's opgezet en dat deed ie gewoon. nou ik heb hem even heeeeeel erg verkleind maar nogmaals, in het echt is hij echt dubbel zo duidelijk, moet maar eens terug met de camera zelfs een cb digi test met zwanger kon hij niet mooi op de camera krijgen het woord zwanger was gewoon 1 wazige vlek
nou ik zie toch duidelijk de 2 streepjes!!!! op ze alle2 ja wij hebben ook 20foto's gemaakt om de cb digitaal duidelijk erop te krijgen.
Bedankt allemaal! Ktje: Mijn 'beval' datum is een beetje moeilijk . Mijn LF is heel kort. Uitgaande van mijn gem cyclus zou ik 30 of 31 augustus uitgerekend zijn. Uitgaande van 'een gewone' 14 dagen LF zou mijn cyclus 32 dagen zijn en dan wordt het 2 september. Zullen we het voor het gemak op 1 september houden? Wellicht weet ik na de echo meer . Mejojo: Misschien niet zo'n duidelijke foto maar het extra streepje is goed te zien hoor! Hier heb ik ook ff staan rommelen om het allemaal fatsoenlijk erop te krijgen. Wat een gedoe Ktje: Ik had idd ook voor Nod getest . Mijn nod was gister en ik heb eergister al getest. Dat was op 11 DPO .
Bekijk bijlage 38547 Mejojo - 2e kindje - 1 september Loki09 - 1e kindje- 1 september ktje - 2e kindje - 2 september Loki09 hoe voel je je?? Last van kwaaltjes?? Mejojo hoe is het met je mondje...last van je behandeling???
hoii hoii ja eigenlijk best wel haha, maar ik heb dan ook echt gauw pijn heb niet zo'n hoge pijngrens, maar het is te doen, gewoon nog erg gevoelig. als het goed is is dat met 3 dagen over, ik heb vandaag bij kv weer nieuwe testen gehaald, ik ben bang dat ik morgen vroeg toch nog een testje doe morgen is mijn nod. heb nu nog 5 testen in huis. hoe gaat het bij jou, nog steeds nergens last van ?
af en toe lichte krampjes, moeilijker naar wc... en me bh zit wel erg strak vandaag dus denk dat mijn borsten wat voller zijn(straks mannetje maar eens laten meten/voelen haha ) verder is me huid van me gezicht weer lekker gaaf, heerlijk. normaal heb ik wel last van de zogenoemde T-zone buiten dat denk ik dat ik het meest gek word van mezelf, honderd x naar de wc en bidden en hopen dat er niks is wat niet hoort en jij?? en wat betreft die testjes, gewoon lekker doen!! jij al naar gyn of dokter gebeld??
haha laat dat indd maar eens door je mannetje doen toen ik wist dat ik zwanger was van mijn zoontje zei ik tegen iedereen : ik krijg tieten !!! ( heb 75 B ) maar nooit niet groter geworden !! wel steviger, maar nooit geen cupmaat gegroeit wat je weleens hoort ben bang dat dat deze keer ook niet gebeurt nu mijn nod morgen is begin ik ook beetje nerveus te worden.. hoop zo ontzettend dat het gewoon goed gaat. ik kan ook nog steeds wat moeilijker naar de wc,l af en toe dat mijn buik heel gespannen aan voelt,met af en toe lichte krampen,en ontzettend misselijk, ik heb nog niet gebeld, vorige keer heb ik ook meteen gebeld ( was toen alleen wel een week overtijd voordat ik licht positief teste) en een week later ging het mis. maar ik ga morgen denk ik toch even bellen ben benieuwd wanneer ik mijn eerste echo heb jij al wijzer kunnen worden uit de vk-praktijken? al enig idee waar je naar toe gaat ?
Ktje: Heb een wat harde buik en gister ben ik een halve dag behoorlijk misselijk geweest. vandaag een tikkie misselijk maar niets speciaals. Heb wel een erg goed reukvermogen ineens, en dan voornamelijk vieze geuren . Mejojo: Ieuw, de tandarts is nooit leuk... Sterkte ermee! Hier de eerste intake met de Vk geplant, 19 januari Moet morgen bellen voor de eerste echo (1 of 2 weken later). Morgen doe ik zoiezo weer een Sensitest, ik blijf checken of hij donkerder wordt hoor!
Wow September mama's alweer Gefeliciteerd meiden! Geniet ervan en hopelijk verloopt alles zonder al teveel problemen en kwaatljes
haha nou die van mij zijn wel gegroeid van 80b naar 80c tijdens de zwangerschap en na de geboorte had ik D , maar dat kwam door de melk.. maar ze zijn niet groter geworden ben gewoon weer terug bij 80b Ik heb ook nog niet gebeld naar de dokter en ja vk?? ben een beetje aan twijfelen tussen 1tje die pas begonnen is(met een praktijk) en nog een waar ze met 2 vrouwen werken... Zit hier in de buurt nog een goede maar die zijn met z'n 4e en dat vind ik toch minder. Ja het is jammer dat de vk die bij m'n bevalling was(vervangster van praktijk waar ik toen liep) geen praktijk/werk heeft. Anders had ik niet eens getwijfeld.. oohhh spannend he Loki09...Ben jij wel al bij de dokter geweest??
zow dan heb je meer geluk gehad als ik zou zelf kiezen voor een praktijk met weinig vk. mijn zusje heeft een praktijk gekozen met 4 of 5 ... en je moet ze allemaal leren kennen ... als er maar 2 zijn heb je toch het idee aan het eind van de zwangerschap dat je ze wat beter kent, of wat meer op je gemak bij voelt. @loki09 de versterkte geur... ik zou het haast vergeten zijn... ook daar heb ik last van... en dan indd de vooral de vieze geuren... met wat voor test van sensitest test jij eigenlijk ? ik heb 2 dagen geleden een test gedaan van sensitest ( dipstick) en die kleurde maar heel licht positief.. kv was een stuk donkerder.
Ik heb gewoon de praktijk in het dorp gekozen. Volgensmij zit er maar 1 VK op . Heb de huisarts gebelt maar die was op vakantie dus meteen de VK gebelt en die zei dat ik niet eerst naar de HA hoefde, kon gewoon meteen een afspraak maken. Na de kerst bel ik de HA nog een keer op om het iig te melden en als ik dan graag alsnog bloed laat afnemen ofzo vraag ik dat gewoon . Ik hoop dat ik ook wat meer borsten krijg . Heb maar een A maatje . De sensitests zijn de midstreams (die met hartjes indicator) bij mij donkerder dan de KV, maar wel een wat 'gehobbelder' lijntje (zie mijn fotoalbum)
Tamar , mensen van 28 augustus zijn leuk hoor hihihi. Mijn moeder was van mij rond de 21e september uitgerekend en ik ben de 28e augustus gekomen, als deze ronde aan zou slaan zou ik rond de 22e zijn uitgerekend, erg toevallig. Meiden hoe voelen jullie je??? Wat lief dat jullie een plaatsje vrijhouden
Wat spannend Elif! Zit je al lang in de MMM? Ik zal hard voor je duimen dat het de 27ste helemaal goed gaat!
slaapt zoonlief eindelijk tot 6 uur !! kan ik niet slapen omdat ik last heb van de kies en omdat manlief snurkt... heb om half 5 net maar weer eens een test gedaan, hij is nog niet ingedroogt, maar lijkt heeel iets lichter te zijn... of dat nou komt omdat de andere lijntjes al paars zijn.... ik weet het niet, hier iig nog geen ongi, dus dat is wel goed... nu hopen dat morgen of overmorgen de test wel donkerder wordt ...
dames... september al weer! jullie nemen het stokje van ons over, zijn wij niet meer de groentjes. Gefeliciteerd!!!