Heb zkh dan ook veranderd in poliklinisch. Mannetje wil die 'rotzooi' niet in huis hebben Wat gaat het snel hier zeg, berichtjes! Ik lees alles, maar ga niet op alles reageren hoor @ MamaVan4 34 en dan al in verwachting van de 5e! wow, das toch gaaf?! 21 bij de eerste dus? Lijkt me echt heel leuk zo jong moeder zijn Morgen gyn bellen voor de 1e echo, ben beniewd wanneer we mogen komen 7wk, had ze toen gezegd, ligt eraan hoe zij rekenen. Heb nogal een onregelmatige cyclus gehad en heb de banner op de laatste datum gezet, kan t alleen maar meevallen! Zo, ga ook zo proberen lekker te slapen. Lig veel te veel wakker te dromen, voel me ook helemaal niet moe, maar ben t wel. Tis gewoon zo spannend allemaal! Truste meiden
grappig... hier dus precies hetzelfde verhaal.... 25 maart vriend leren kennen... 1 mei positieve test... heb een hoop gezeik gehad... was namelijk in november "weduwe"geworden.... dus tja... dan ga je flink.."over de tong".... heb er dus helemaal niet van kunnen genieten... heb ook geprobeerd het zolang mogelijk verborgen te houden...
Genieten vind ik ook moeilijk hoor! Je "hoort" tegenwoordig zoveel naars. Ik heb dat bij dochter ook altijd gehad, ik vond het pas leuk worden toen ik haar elke dag voelde. Maar zo gauw ik haar niet voelde was ik meteen angstig. Toen dochter er eenmaal was begon het echte genieten pas, ook al was ze in het begin erg ziek. Zo Linda jij was wel heel snel zwanger van je vriend! pfff 3 weken samen en dan al 5 weken zwanger. Man en ik zijn in maart alweer 9 jaar samen, ja we worden oud
Jezus wat schrijven jullie veel, ik weet niet of ik dat allemaal bij kan houden hoor. Site ziet er super uit!
@ Loekie: spannend voor jou dus! Ik ga ook morgen bellen. Maar voor jou is 't ook nog allemaal helemaal nieuw hè, extra van genieten dus, want voor je 't weet ben je 8 maanden verder. @ Seth: hee toevallig. Ik heb ook wel wat gezeik over me heen gehad (vooral omdat 't zo snel was en vanwege 't leeftijdsverschil, vriendlief is 11 jaar ouder), maar ook een heleboel leuke reacties. En iedereen zag al snel dat wij 't wel zouden gaan redden. Maar bij jou is 't dus nog een heel ander verhaal, wat moet dat een rottijd voor jou zijn geweest zeg! Hmm, sorry, weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen nu. @ Yolanthe: hihi, gaat lijstje opzoeken, ow 30 jaar, valt reuze mee . Hier was 't idd van de rappe, maar we zijn nog steeds heel gelukkig samen. En we waren 't er al snel over eens dat we 't kindje zouden houden, of de relatie nou goed zou gaan of niet, anders hadden we alles gewoon in overleg geregeld. Maar dat was dus allemaal niet nodig. Wanneer voelden jullie trouwens jullie andere kindjes (voor degene die al een kind/kinderen hebben dan hè)? Ik pas bij 21 weken, mijn placenta lag aan de voorkant, dan duurt 't altijd wat langer. Hoop niet dat ik nu weer zo lang moet wachten. Want zoals Yolanthe al zei: "dan begint 't genieten pas echt!"
@ Jane: dat wordt nog wat als alle September-mama's zich hebben gemeld. Er zullen er ongetwijfeld nog heel wat bijkomen . Maar als je af en toe een berichtje plaatst zijn wij ook al tevreden hoor. Sowieso haken er meestal wel wat mensen af na verloop van tijd.
@voelen.. zoon met 17w 3 dagen..... placenta voorkant dochter met 12w 3 dagen..... placenta voorkant.... Dacht dat het helemaal niet zo vroeg kon, maar een tweede schijn je al te kunnen gaan voelen vanaf 10 weken!!! ben benieuwd waar nu mn placenta ligt.... (zal wel weer voorkant zijn) en wanneer ik de kleine ga voelen...
(mn internet knalt er al heel de tijd uit... is hier wel vaker... dus als jullie me opeens kwijt zijn..... zucht.. )
Ik vind het zelf ook heel moeilijk om nu al te genieten, wat als schiet er telkens door mijn hoofd....Ik denk dat er pas rust in mijn hoofd is, zodra de 12 weken gepasseerd zijn.
Ik maak me nu bij de 2e zwangerschap meer zorgen als bij de 1e....maar probeer er wel van te genieten nu want nu ben ik gewoon zwanger en als het mis gaat is er toch helemaal niks wat je eraan kunt doen... Wij zijn in april al 12 jaar bij elkaar....pfff wat gaat de tijd toch snel! Ik voelde bij Tim rond de 20 weken zo af en toe een kriebeltje en ook bij mij lag de placenta aan de buikkant dus duurde idd langer. @Linda en Seth jeetje wat een snelle idd kan me voorstellen dat de verhalen niet mis zijn dan die er over je de ronde doen....
Citroentje... Ach mensen verzinnen gewoon graag een hoop verhalen.... hoeven ze niet aan hun eigen... sores te denken..... maar ach... heb er van geleerd...!! IK WIL EEN ECHO!!!!!! zo moest ik ff kwijt.... maarja dat duurt nog wel even.. voordat ik die krijg.....
Volgens mij lag de placenta bij dochter achter. Ik voelde haar voor het eerst rond 17/18 weken. En echt elke dag vanaf 21 weken. Vanaf dat moment hadden we echt contact: `s morgens bij het wakker worden 1 schop, `s middags rond 15 uur werd ze heel erg actief, na het avondeten ook weer en dan nog 1 schop met het slapen gaan. Zo ik ga mijn bed opzoeken morgen weer vroeg dag, zeker met al die sneeuw! Bah van mij had het niet gehoeven. Morgenavond vk! Spannend! Jij ook veel succes ktje! truste!
Hihi, ikke ook willen! Maare, heppie al gebeld dan? Anders weet je ook niet wanneer je mag hè. Voor 'tzelfde geld hebben ze 'n goeie bui en zeggen ze: kom volgende week maar langs. Zal wel niet, maar toch. Ik ga iig morgen bellen (heb ik nu volgens mij al 10 x gezegd) en proberen voor die week erna een afspraak te regelen, dan ben ik 6,5 week ongeveer (moet kunnen toch? ). Achja, gelukkig heb ik een leuke vk, die heel meelevend is!
@ Yolanthe: weltrusten. Stuur die sneeuw maar deze kant op dan. Hier is niks te zien en ik wil 't juist graag. Milan is dol op sleeën en dat gaan niet met 2 mm. sneeuw . Ik ga zo ook m'n bedje opzoeken. Milan wordt binnen nu en een half uur weer wakker, om zich vervolgens boven op mij te parkeren tot morgenvroeg .
hahahaha nee heb nog niet gebeld... maar komt omdat ik dan een datum weet... en het wellicht helemaal lang duurt.... denk trouwens dat ik echo pas rond 8 weken krijg... ofzo was vorige keer ook.... bel van de week wel... jij bent natuurlijk ook net iets verder...
Jaja, scheelt heel veel . Maar ik snap je wel hoor, ik ben ook bang dat de datum tegen gaat vallen en ik dus nog langer moet wachten dan ik nu denk. Maargoed, dan wil ik dat eigenlijk 't liefst ook maar zo snel mogelijk weten. @ Yolanthe en Ktje: succes morgen! En veel plezier natuurlijk Trusten dames!
ennuhh bedankt he... zit gelijk te twijfelen om morgen toch ook te bellen.... hahahaha heb de tijden dat ik kan bellen al opgezocht......
@Yolanthe en Ktje: sccs morgen en veel plezier! @Seth: Fijn om te weten dat ik niet de enige ben met de gedachte, ik zou nu ook al dolgraag een echo willen!!!
1 september - Mejojo - zoontje feb '09 20 jaar - fv - zkh 1 september - Loki09 - 1e kindje - 25 jaar - bv - thuis 1 september - Pisum - zoontje sept '08 - 28 jaar - bv - zkh 1 september - Wen1975 - 1e kindje - 34 jaar - bv - poliklinisch 1 september - Yolanthe - dochter dec '07-30 jaar - fv- zkh(medische indicatie) 1 september - vosje2000 - 2e kindje 2 september - ktje - dochter sept '08 - 30 jaar - bv - poliklinisch 3 september - marywoods-2e kindje - 31 jaar - bv/fv - zkh 3 september - sabineramp - 2e kindje 3 september - Hitchke - 1e kindje 3 september - Citroentje - zoontje dec '07 - 32 jaar - fv - thuis 4 september - Charpi - 1e kindje - 32 jaar - fv - poliklinisch 5 september - YasmineS - zoontje okt '07 5 september- Anja- 1e Kindje - 26 jaar - bv - zkh 5 september- MamaVan4- 5e Kindje - 34 jaar - fv - thuis 5 september - Sedese - 2e kindje - 24 jaar - fv - poliklinisch 6 september - Lizab - dochter jan '08 6 september - Linda86 - zoontje jul '08 - 23 jaar - bv - poliklinisch 7 september - setje - 2e kindje 7 september - Seth - zoon jan 07, docht. jan 09 - 30 jr - bv - ? 7 september - Jane1983 - 1e kindje - 26 jaar - bv - thuis 9 september - mmuisje - 1e kindje 9 september - Dara -1e kindje 26 jaar - bv/fv - thuis 9 september- Loekie1981 -1e kindje - 28 jaar - bv - poliklinisch 10 september- Kwebbelsnoes - 1e kindje - 27 jaar - bv - thuis 10 september - Peace - 1e kindje - 24 jaar - bv/fv? - thuis indien mogelijk 11 september - tassie221 - 1e kindje 14 september - Noukje - dochter sept '08 - 25 jaar - bv- zkh ? september - liesamber - 3e kindje Afspraken: 04 januari - ktje intake VK 04 januari - yolanthe intake VK 06 januari - Dara infogesprek HA met verwijzing VK 13 januari - mejojo gyn+echo 14 januari - mmuisje echo 18 januari - vosje2000 1e echo 19 januari - Loki09 intake VK 19 januari - sabineramp intake VK 22 januari - Anja Gyn+1e echo 25 januari - Pisum gyn + echo 25 januari - MaryWoods gyn +echo 25 januari - Citroentje intake VK 26 januari - Loki09 1ste echo 26 januari - Lizab intake VK 26 januari - Wen1975 intake VK 27 januari - Sedese 1ste echo 28 januari - Hitchke gyn 4 februari - Sedese intake VK 5 februari - Wen1975 1e echo 6 februari - Citroentje 1e echo 16 februari - sabineramp 1e echo Zo mezelf weer in het lijstje gezet en gelijk zkh veranderd in poliklinisch. @Vertellen Mijn ouders, broer en schoonvader weten het al. Onze vrienden vertellen we het pas na de 1e echo. @Site Mooie site zo... Misschien een idee om ook een kopje te maken wat er gedurende je zwangerschap allemaal gebeurd? Of evt andere handige info.. @Ktje en Yolanthe Veel plezier bij de vk morgen. Ik ga lekker slapen, vakantie is weer over dus mag morgen weer met frisse moed aan de slag.