1 september - Mejojo - zoontje feb '09 20 jaar - fv - zkh 1 september - Loki09 - 1e kindje - 25 jaar - bv - thuis 1 september - Pisum - zoontje sept '08 - 28 jaar - bv - zkh 1 september - Wen1975 - 1e kindje - 34 jaar - bv - zkh 1 september - Yolanthe - dochter dec '07-30 jaar - fv - zkh 1 september - Sjan - 1e Kindje - 24 jaar - bv - zkh 1 september - vosje2000 - zoontje maa '08 - 25 jaar - bv - zkh 2 september - ktje - dochter sept '08 - 30 jaar - bv - zkh 3 september - marywoods-2e kindje - 31 jaar - bv/fv - zkh 3 september - sabineramp - 2e kindje 3 september - Hitchke - 1e kindje 3 september - Citroentje - zoontje dec '07 - 32 jaar - fv - thuis 4 september - Charpi - 1e kindje - 32 jaar - fv - zkh 5 september- Miranke- 1e kindje- 32 jaar- fv- zkh 5 september - YasmineS - zoontje okt '07 - 27 jaar - bv - thuis 5 september - Anja- 1e Kindje - 26 jaar - fv - zkh 5 september - MamaVan4- 5e Kindje - 34 jaar - fv - thuis 5 september - Sedese - 2e kindje - 24 jaar - fv - zkh 6 september - Lizab - dochter jan '08 - 23 jaar - fv - zkh 6 september - Linda86 - zoontje jul '08 - 23 jaar - bv - zkh 6 september - wuppie - 3e kindje - 33 jaar - fv - thuis 7 september - setje - 2e kindje - 28 jaar - fv - zkh 7 september - Seth - zoon jan 07, docht. jan 09 - 30 jr - bv - ? 7 september - Jane1983 - 1e kindje - 26 jaar - bv - thuis 8 september - Luukske - 2e kindje - 31 jaar - bv - zkh 9 september - mmuisje - 1e kindje 27 jaar - bv - thuis 9 september - Dara -1e kindje 26 jaar - bv/fv - thuis 9 september - Loekie1981 -1e kindje - 28 jaar - bv - zkh 10 september - Kwebbelsnoes - 1e kindje - 27 jaar - bv - thuis 10 september - Peace - 1e kindje - 24 jaar - bv/fv? - thuis? 11 september - tassie221 - 1e kindje 12 september - marsab - 2e kindje (zoon sept '07)- 26 jaar - bv - thuis 14 september - Noukje - dochter sept '08 - 25 jaar - bv - zkh ? september - liesamber - 3e kindje 17 september - Daantje85 - 2de kindje - 25 jaar -bv/fv?- thuis Afspraken: 06 januari - Dara infogesprek HA 07 januari - Yolanthe 1e echo 11 januari - Luukske HCG prikken 11 januari - MamaVan4 intake vk 13 januari- Miranke 1e echo 13 januari - mejojo gyn+echo 13 januari - sjan 1e echo 13 januari - ktje 1e echo 14 januari - mmuisje echo 18 januari - vosje2000 1e echo 18 januari - Charpi gyn + 1e echo 19 januari - Loki09 intake VK 19 januari - Seth intake VK 19 januari - sabineramp intake VK 21 januari - sjan intake VK 21 januari - marsab 1e echo gyn 22 januari - Anja Gyn+1e echo 22 januari - mmuisje Intake VK 25 januari - Pisum gyn + echo 25 januari - MaryWoods gyn +echo 25 januari - Citroentje intake VK 25 januari - Noukje gyn + echo 26 januari - Loki09 1ste echo 26 januari - Lizab intake VK 26 januari - marsab 2e echo VK 26 januari - Wen1975 intake VK 27 januari - Sedese 1ste echo 27 januari - Dara intake VK 27 januari - Linda86 1ste echo 27 januari - Peace 1ste echo 28 januari - Hitchke gyn 1 februari - ktje Vk + 2e echo 3 februari - Linda86 intake VK 4 februari - Sedese intake VK 5 februari - Wen1975 1e echo 6 februari - Citroentje 1e echo 16 februari - sabineramp 1e echo
Net gebeld mag 19de naar vk.... Zelfde vk als vorige keer... maar werkt nu samen... heb intake bij de "nieuwe"..... dus toch ff benieuwd....
fijn yolanthe dat je donderdag al voor een echo mag... marsab welkom en natuurlijk gefeliciteerd.. wuppie, gewoon de stoute schoenen aantrekken hoor
Een scherpe stekende/zeurende pijn ter hoogte van het schaambot wordt veroorzaakt door de banden (soort spiertjes) waar de baarmoeder mee vastzit aan het schaambod en de stuit. Door de groei van de baarmoeder kunnen die banden overrekt raken wat dit nare gevoel geeft. Het komt vooral vroeg in de zwangerschap voor. Vooral als je moe bent kun je hier last van hebben. Het is volkomen onschuldig en een warm bad of even liggen met een warme kruik op de zere plek doet wonderen. Het wordt vaak omschreven als een gevoel alsof je ongesteld moet worden. Veel vrouwen zijn bang dat het een eerste teken van een miskraam is. Gelukkig is dat meestal niet zo. Het is in de meeste gevallen juist een goed teken. De banden worden immers opgerekt door de groei van je baarmoeder. Veel zwangeren hebben er vooral vroeg in de zwangerschap last van. Later in de zwangerschap krijgen veel vrouwen last van pijn aan de zijkant van de buik die wordt veroorzaakt door de lange banden. Hierover lees je meer bij Bandenpijn.
oh dank je ktje... inderdaad die menst. pijn... is juist ook weer weggetrokken.. sorry hoor ben dan ook nog nooit zwanger geweest
geen probleem, heb het de eerste week ook gehad en maakte me ook doodongerust.. mocht je het toch niet vertrouwen gewoon even de vk/gyn bellen, voor je eigen gemoed...
hi meiden, ik vlieg ff snel langs! Ik hou jullie niet bij hoor!!! Heb zo'n zin om het aan iedereen te vertellen!!!! En ik wil ook een echo, maar het duurt nog zooooo lang!!!! Gister vk gebeld, maar daar hoef/kan ik niet heen. Als het goed is doet de gyn alle controles. was het maar vast 25 jan.....
Linda ik heb je een pb gestuurd met de linkjes naar mijn testen maar ik kan hem niet meer terug zien in mijn verzonden berichten. Mocht je mijn pb niet gehad hebben kun je de testen ook in m'n album vinden....
goeie morgen dames, hier een beroerde nacht achter de rug, heel de nacht misselijk, en net niet misselijk genoeg om te kunnen spugen, daarbij was zoonlief ook nog eens veel wakker en ben om half 5 maar een naar beneden gegaan met hem, om half 9 kon ik eindelijk nog even wat slapen. @ yolanthe, ooh wat goed zeg.. dat is nog maar 2 dagen wachten !! maar je kunt toch zeggen dat je naar de tandarts moet oid ? @ wuppie, ik zie dat je je stoute schoenen hebt aangetrokken goedzo @hitchke,is het gevoel al aan het afnemen ? maak je maar niet te druk hoor ( makkelijker gezegt als gedaan natuurlijk) logische hoor dat je je zorgen maakt, dat doen we al bij een 2e 3e (of meer) laat staan bij de eerste @ linda, ik heb geen idee hoe ik het in een linkje kan plaatsen ..??
Het hitchke, Niet te druk maken hoor meid! Ik heb het bij de eerste ook heel erg gehad. (zo veel pijn dat ik zelfs steeds moest gaan liggen) En dat bleek ook "gewoon" de groeipijn te zijn. Het komt vast goed. En als je je toch veel zorgen maakt kun je gewoon de vk bellen hoor! Ik kreeg toen een echo met 5 weken om me gerust te stellen.
Zo ben benieuwd.... heb het zojuist indirect aan mijn moeder bekend gemaakt via hyves.... ofja... ik heb eigenlijk geen hyves, maar aangezien mijn moeder vaak foto's bewerkt en pp plaatst... vond ze het vervelend om elke keer alles aan mij door te mailen..... Ze heeft toen verzocht of ik iig een account wilde aanmaken, onder een andere naam.... zodat ik haar foto's kon bekijken... ik heb dus als vrienden, alleen mn moeder, mn broer en zus.... heb nu een blog geschreven.... hahahaha ben benieuwd wanneer hier de telefoon gaat.... normaal zou ik het persoonlijk vertellen, maar aangezien mijn ouders niet in de buurt wonen.... en ik het niet door wilde bellen, maar voor deze keer zo gedaan... Tja bij de derde moet je toch wel origineel blijven..
ik ook..... Heb maar een foto geplaatst van een CB..... want anders geloofd ze het ook niet ook......
Leuk idee Seth..ben erg benieuwd hoe ze zullen reageren! zijn er nog meer dames zo misselijk? ik kan steeds net niet overgeven..