kwebbel, jij mag al lekker vroeg zeg voor de echo....ben een beetje jaloers Ik moet nog dik een maand wachten. Heb net een 45 minuten bodyshake gedaan, het ging wel goed maar denk toch wel vaak als het maar goed gaat
1 september - Mejojo - zoontje feb '09 20 jaar - fv - zkh 1 september - Loki09 - 1e kindje - 25 jaar - bv - thuis 1 september - Pisum - zoontje sept '08 - 28 jaar - bv - zkh 1 september - Wen1975 - 1e kindje - 34 jaar - bv - zkh 1 september - Yolanthe - dochter dec '07-30 jaar - fv - zkh 1 september - Sjan - 1e Kindje - 24 jaar - bv - zkh 1 september - vosje2000 - zoontje maa '08 - 25 jaar - bv - zkh 2 september - ktje - dochter sept '08 - 30 jaar - bv - zkh 3 september - marywoods-2e kindje - 31 jaar - bv/fv - zkh 3 september - sabineramp - 2e kindje 3 september - Hitchke - 1e kindje 3 september - Citroentje - zoontje dec '07 - 32 jaar - fv - thuis 4 september - Charpi - 1e kindje - 32 jaar - fv - zkh 5 september- Miranke- 1e kindje- 32 jaar- fv- zkh 5 september - YasmineS - zoontje okt '07 - 27 jaar - bv - thuis 5 september - Anja- 1e Kindje - 26 jaar - fv - zkh 5 september - MamaVan4- 5e Kindje - 34 jaar - fv - thuis 5 september - Sedese - 2e kindje - 24 jaar - fv - zkh 6 september - Lizab - dochter jan '08 - 23 jaar - fv - zkh 6 september - Linda86 - zoontje jul '08 - 23 jaar - bv - zkh 6 september - wuppie - 3e kindje - 33 jaar - fv - thuis 7 september - setje - 2e kindje - 28 jaar - fv - zkh 7 september - Seth - zoon jan 07, docht. jan 09 - 30 jr - bv - ? 7 september - Jane1983 - 1e kindje - 26 jaar - bv - thuis 8 september - Luukske - 2e kindje - 31 jaar - bv - zkh 9 september - mmuisje - 1e kindje 27 jaar - bv - thuis 9 september - Dara -1e kindje 26 jaar - bv/fv - thuis 9 september - Loekie1981 -1e kindje - 28 jaar - bv - zkh 10 september - Kwebbelsnoes - 1e kindje - 27 jaar - bv - thuis 10 september - Peace - 1e kindje - 24 jaar - bv/fv? - thuis? 11 september - tassie221 - 1e kindje 12 september - marsab - 2e kindje (zoon sept '07)- 26 jaar - bv - thuis 14 september - Noukje - dochter sept '08 - 25 jaar - bv - zkh ? september - liesamber - 3e kindje 17 september - Daantje85 - 2de kindje - 25 jaar -bv/fv?- thuis Afspraken: 06 januari - Dara infogesprek HA 07 januari - Yolanthe 1e echo 11 januari - Luukske HCG prikken 11 januari - MamaVan4 intake vk 13 januari- Miranke 1e echo 13 januari - mejojo gyn+echo 13 januari - sjan 1e echo 13 januari - ktje 1e echo 14 januari - mmuisje echo 18 januari - vosje2000 1e echo 18 januari - Charpi gyn + 1e echo 19 januari - Loki09 intake VK 19 januari - Seth intake VK 19 januari - sabineramp intake VK 21 januari - sjan intake VK 21 januari - marsab 1e echo gyn 22 januari - Anja Gyn+1e echo 22 januari - Kwebbelsnoes Intake VK + 1e echo 22 januari - mmuisje Intake VK 25 januari - Pisum gyn + echo 25 januari - MaryWoods gyn +echo 25 januari - Citroentje intake VK 25 januari - Noukje gyn + echo 25 januari - Wuppie intake VK 26 januari - Loki09 1ste echo 26 januari - Lizab intake VK 26 januari - marsab 2e echo VK 26 januari - Wen1975 intake VK 27 januari - Sedese 1ste echo 27 januari - Dara intake VK 27 januari - Linda86 1ste echo 27 januari - Peace 1ste echo 28 januari - Hitchke gyn 1 februari - ktje Vk + 2e echo 3 februari - Linda86 intake VK 4 februari - Sedese intake VK 5 februari - Wen1975 1e echo 6 februari - Citroentje 1e echo 10 februari - Jane1983 intake + 1e echo 16 februari - sabineramp 1e echo lijst stond nu wel heel ver weg!
Wen veeeel sterkte meid! Ik hoop dat het niks ergs is!Ik duim voor je. Meiden graag wil ik ook aansluiten bij dit clubje, ik weet sinds gisteren (nou vannacht) dat ik zwanger ben en volgens mij berekening 9 september uitgerekend. Ik ben wel heel bang, ik voel/merk eigenlijk niks.En ik heb vlagen van ongikrampen. Liefs Mounia
Wendy: Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop heel hard dat je 'gevoel' niet klopt.... Veel kracht en sterkte voor jullie.....
Ook ik kom mij hierbij voegen.. 2e kerstdag posi getest en het begint nu langzaam tot ons door te dringen.. Het is zooo onwerkelijk allemaal.. Kijken nu al uit naar de 27ste, we krijgen dan de eerste echo bij 8,4.. Iedereen veel succes en geniet er van!!
nieuwe dames welkom en gefeliciteerd!!! koffie??? toevallig gister een boekje van de VK gekregen en daarin staat het volgende.. maximaal 300mg cafeïne per dag!! 1 kop koffie zit gemiddeld 80mg in uhhh ja wilde op zoveel dingen reageren maar me geheugen laat me in de steek, vergeef me... ohjaaa Seth al reactie gehad op je blog???
goedemorgen @Wen heeeeel veel sterkte..we duimen voor je @alle nieuwe zwangeren WELKOM en gefeliciteerd!! Het wordt gezellig druk hier! @koffie normaal op mn werk 3 a 4 per dag nu probeer ik het te beperken tot 1..wel lastig..heerlijke cappucino.. @ 9 maanden dagboek heb het bij mijn zoontje bijgehouden na de eerste echo. (maar toen kreeg ik mn echo met 6 wkn al ivm miskraam) Ik wacht nu weer tot na de eerste echo en ga er dan weer één bijhouden! @Seth is je blog al gelezen?
@ Linda ik zet mijn test in mn album, zal je nog even pb-en met link. Bedankt dat je onze site zo up-to-date wil houden!
@Hitchke ik zal je niet al te druk maken..ik heb ook nog weleens last van buikpijn..had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap..
Goedemorgen! Ben nu nog even aan 't werk, maar zo ga ik de foto's erop zetten (als 't lukt, hihi). Heb er al lekker veel ontvangen! Moet alleen die van mezelf nog fotograferen, dat vergeet ik steeds. @ nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Wat een gezellig clubje wordt 't al zeg! @ Sedese: thanks voor de koffie-informatie! Ga nu zeker niet meer dan 3 kopjes per dag drinken. Buikpijn heb ik ook nog steeds wel, af en toe steken, maar vooral krampen. Ik blijf 't eng vinden, maar vooralsnog geen bloedverlies.
@ Seth: ben eigenlijk ook wel benieuwd of je al een reactie hebt gehad. Wat lijkt mij dat spannend zeg. Krijg je straks telefoon van je moeder, heeft ze 't misschien nog helemaal niet gelezen, haha. Wel een hele leuke, originele manier. Alleen niks voor ons, want mijn moeder kan geen eens een computer aanzetten . Bij Milan hebben we een ehbo-doos gemaakt (eerste hulp bij oppassen) en daar allemaal baby-spulletjes ingedaan en dat gegeven met kerst. Bij de tweede hadden we Milan een shirtje aangedaan met op de voorkant: "ik ben stoer" en op de achterkant "want ik word grote broer". De achterkant zagen ze pas na een half uur ofzo, haha. Bij deze weet ik 't nog niet wat we gaan doen. Ik denk dat ik allemaal kleine cadeautjes ga kopen voor mijn moeder d'r verjaardag en dan op 't eind een fotolijstje met daarin de echofoto.
Meiden julie gaan me echt te hard....ik probeer mee te lezen en te schrijven, maar dit gaat me echt niet altijd lukken ben ik bang...