September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Marsab: geeft niks hoor, als je je maar af en toe komt melden ;).

Ik weet niet of jij 't ook al wist, maar we hebben een eigen site:
    Voor alle september 2010 mama's van ZP

Dus als je je foto van je test even naar mij wilt pm-en (andere nieuwe dames ook!) kan ik die er ook bij zetten!

En nog een vraagje voor allemaal over de site:
    Ktje en ik hadden bedacht dat het misschien wel handig/leuk zou zijn om na de eerste echo's de testfoto te vervangen door de echo-foto, en later weer door een nieuwere echo en dan nog wat later (voor degene die dat willen) door een babyfoto. Dan houden we ook genoeg ruimte op de site voor andere dingen en dan maak je de hele ontwikkeling (van test tot baby ;)) mee. Vinden jullie dat leuk? Of gewoon liever testfoto's er ook op laten staan en dan echofoto's onder een ander kopje plaatsen?

Ik hoor 't wel weer!

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Meis een hele dikke knuffel voor jou, ik weet helaas hoe je je voelt en neem er de tijd voor om dit alles te verwerken!

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    grr. tot 2 keer toe text getypt, wis ik het scherm weer. nou ja, laatste poging.

Wen, ontzettend veel sterkte. Ik denk aan je.

@studeren en zwanger. Ik moest toen ik hoogzwanger was een aantal zware examens maken. Ik was hartstikke vergeetachtig en moeite met concentreren dus maakte me best zorgen. nergens voor nodig, met vlag en wimpel geslaagd samen met nog een collega. Echter de overige 11! waren gezakt. In ieder geval allemaal veel succes met tentamens/examens etc.

Het is wat vroeg, maar ik heb gister zulke leuke geboortekaartjes gezien. Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Illusions - 310 - BZ zus F als grote zus. :D Heb toch maar een proefexemplaar aangevraagd.

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik gebruik bij het vertellen denk ik het liedje van K3, die op de nieuwe cd staat: Hiep hiep hoera! Gaat over een nieuwe baby, die erbij komt! ;) Ik laat me zoontj erop dansen en "meezingen".

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    ehm. ik moet mijn testfoto nog steeds op de pc zetten. :S Ik Pb Linda even als dat gelukt is.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Liza dochter vindt het een heel mooi kaartje!

Ik heb geen foto gemaakt van de test, maar ik kan misschien beter morgen een echo sturen? Ik hoop dat ik er een foto van krijg. Kan natuurlijk ook een test foto maken nog.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Yolanthe: echofoto is misschien wel net zo handig ja, als je toch al morgen moet, haha. Spannend zeg! Alvast veel succes, voor als ik 't vanavond/morgen vergeet. 's Middags moest je toch hè?

@ Liza: ik zie 't wel verschijnen als 't lukt! Moet van die mij ook nog steeds een foto maken! Heel leuk kaartje trouwens! En lekker vroeg idd. Ik heb nog geen idee, eerst maar even afwachten of 't goed gaat en of 't een jongen of meisje wordt.

@ Marsab: leuk idee zeg! Zouden ze 't meteen doorhebben denk je? Of zouden ze denken dat je zoontje gewoon leuk aan 't dansen/zingen is? Mijn zoontje is daar nog wat te jong voor, dansen lukt wel, maar zingen niet, ik denk ook niet dat ze 't dan door zouden hebben, want hij danst heel vaak op k3, ze luisteren verder nooit naar de tekst volgens mij.

Ik bedenk me trouwens net dat we 't natuurlijk ook nog tegen mijn schoonouders en de opa en oma van mijn vriend moeten vertellen. Moeten we daar ook nog wat leuks voor verzinnen, pff!

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Goedemorgen!

Ik reageer ff op wat ik nog onthouden heb :p

@ Cindy & Mounia: welkom en gefeliciteerd!

@ werk: ik werk 24 uur per week (= 3dagen). En dat wil ik als alles goed gaat na de komst van onze tweede ook blijven doen.

@ Marsab: heel erg leuk en origineel zeg! Ben benieuwd of ze het door hebben.

9. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Wen: oh meisje toch ik hoop dat je het bij het verkeerde eind hebt en dat alles goed is met jullie wondertje. Ik duim voor je.
    Knuffel

10. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    Hey Wen,

Ik denk aan je hoor vandaag, hoop dat frummeltje zich goed vasthoudt...

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Heey Wen!

Weet niet of je dit nog leest, maar ik denk ook aan jullie. Weet je al iets meer? Ik hoop echt heel erg dat 't allemaal vals alarm was en dat jullie frummeltje er nog gewoon zit. *duimduimduim*

Sterkte iig!

12. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    PFFF dit moet verschrikkelijk zijn hé meiden... ik heb nog nooit echt angst gevoeld maar nu ik zwanger ben weet ik wat bang zijn is...

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ wendy ik hoop dat je ondertussen al meer weet en dat alles goed is met jullie hummeltje.

@ linda, ik heb al wel een foto in mijn album staan maar ik weet niet of die wel duidelijk genoeg is, mijn camera maakt niet zulke mooie foto's .... maaaar ik heb een nieuwe camera en heb een mooie foto van de testen van vorige week gemaakt, dus als ik die op de pc moet zetten vind ik het ook goed

@ studeren. knap hoor !! ik ben blij dat ik niet hoef/heb hoeven te studeren tijdens de zwangerschap,
    mijn zusje is 18 en die kan elk moment bevallen( 38 weken)
    en is tot aan haar verlof ook gewoon naar school gegaan

@seth... heb je al een reactie van je moeder gekregen ?

mijn mams is vandaag jarig, ik ga zo even naar het dorp een cadeautje halen uit naam van zoonlief.
    beide opa's en 1 oma is al jarig geweest en die drinken koffie, dus die hebben een mok gekregen met : de liefste opa van de wereld...
    mijn mams drinkt geen koffie...dus nog geen idee wat ik voor haar haal.

14. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Mejojo: foto was goed hoor, hij staat al op de site! :)

En wat spannend dat je zusje elk moment kan gaan bevallen! Leuk zeg, wel laten weten als 't zover is hè ;). Allebei jong mama trouwens! Zie mijn broertjes/zusjes voorlopig nog niet aan kinderen beginnen.

En gefeliciteerd met je moeder!! Moeilijk hè, cadeautjes!

15. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    @Linda test staat in mn album! Leuk idee hoor om test te vervangen door echo etc.
    @ Yolanthe spannend joh morgen al! ben heel benieuwd
    @ Mejojo spannend! dus je wordt bijna tante! en gefeliciteerd met je mams!
    @Hitchke hoe is het met je buikpijn?

@all hoe gaat het vandaag met jullie?
    Ik ben erg moe en misselijk

16. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    @Linda bedankt! zag mijn test al staan :)
    Heb je je afspraak trouwens nog kunnen verzetten?

17. Linda86

Linda86 VIP lid

De testfoto's staan op de site! Hoop dat ik niemand vergeten ben, anders hoor ik 't wel hè. Heb 't iig niet expres gedaan ;).

@ Sedese: ik was gisterenochtend een klein beetje misselijk, niet eens echt noemenswaardig en vandaag weer helemaal nergens last van. Grrr! Ik wil kwaaltjes, word hier echt onzeker van. Maarja, misselijk is natuurlijk ook niet alles.

Trouwens net nog even de vk gebeld en ik mag nu 20 jan. een echo, in 't ziekenhuis, ter geruststelling! Omdat ik anders tot 3 feb. moet wachten. Die echo blijft ook gewoon staan, als alles goed is. JEEJ! Nog maar 2 weekjes wachten.

We hebben die echo wel midden op de dag, dus we moeten 't nu alsnog eerder vertellen tegen mijn schoonouders, vriendlief moet vrij vragen en die werkt bij mijn schoonvader in 't bedrijf. Dat gaan we dus zaterdag doen, nu alleen nog even bedenken hoe, maar ik denk eigenlijk dat we er niks bijzonders mee gaan doen, want 't zijn nogal nuchtere mensen ;). Vorige keer was hun reactie: oké, eerst maar even de echo afwachten dan, om te kijken of alles goed zit. Haha, ze waren wel heel blij hoor!

18. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

haha ja indd ook jong mama :p alleen is zij onverwachts zwanger geworden, ze had bloedvergiftiging in haar voet en heeft Antibiotica gekregen, en tja.. dan weet je het wel....
    haar turkse vriend was er wat minder blij ... dat heeft volgens mij nog voor heel wat discussie's gezorgt.
    maar nu gaat alles goed die 2 en kijken ze er allebei enorm naar uit..... ze is het zwanger zijn ook nog niet echt zat :p

ik was blij dat ik een maand te vroeg bevallen ben :p ( had icp ) werd er echt gek van !!! al die jeuk...

@hitchke hoe gaat het vandaag met de buikpijn ?
    @ kwaaltjes nog steeds het zelfde.
    * misselijk
    *moe
    *emotioneel
    * hoofdpijn
    *sneller aangebrand
    * opgeblazen gevoel in de buik
    * gespannen buik
    *maagzuur bij prik of milk&fruit

19. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    fijn linda dat je eerder voor een echo mag, hopelijk vliegen die 2 weken om..

lizab leuk kaartje hoor, ben zelf meteen even ook aan het spieken op de site, prijs vind ik trouwens reuze meevallen. Heb ook geen idee wat kaartjes meestal kosten. Wat is een normale prijs???
    bij onze dochter hadden we nl de kaartjes voor niks, manlief werkte toen bij een drukker :D

voel me over het algemeen wel goed, gevoelige borsten en moe... gister en vanmorgen wat misselijk maar denk dat dat eerder van de honger was, na dat ik gegeten had was het over.
    buiten dat ik misselijk word van chocolade heb ik gister frieten gegeten en vond het echt smerig, nou ja zeg hahaha

trouwens mijn typvaardigheid laat me flink in de steek, hahaha ben iedere bericht aan het wijzigen omdat ik me toch vreemde dingen ben neer aan het zetten

20. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Beter Linda dat je nu de 20e mag! Scheelt weer een weekje!
    Ik een weekje later :)

haha inderdaad lekker nuchter als ze maar trots en blij zijn is het goed toch :D

Deel Deze Pagina