Wendy, succes met het wachten de komende dagen...maandag lijkt nog zo ver weg maar goed dat je in overleg hiervoor gekozen hebt dan heb je waarschijnlijk meteen duidelijkheid en als je nu een echo zou laten doen heb dat misschien nog niet....Sterkte iig!!
Hier nog een zwangere.. Ik heb vorige week donderdag positief getest. Vandaag de 3de positive test gehad dus durf ik me hier nu wel aan te melden. Wel nog steeds erg nerveus en ben blij als we de eerste 3mnd voorbij zijn. Ik ben Marieke, 31 jr en zwanger van de 2de. Ik heb een dochter uit mijn vorige relatie van 8 jaar. Mijn vriend is 33 en dit wordt zijn eerste, al ziet hij mijn dochter als zijn eigen, we zijn 5 jaar samen. Volgens de berekeningen zou ik nu 4,5 wk zwanger kunnen zijn maar omdat ik nog niet weet hoe mijn cyclus liep weet ik dat niet helemaal zeker. De vermoedelijke bevaldatum is als alles goed gaat rond 12 sept. Precies 2 wk. na mijn dochter haar verjaardag dus ze krijgt een leuk verjaardagscadeautje, ze wil al zo lang een broertje of zusje (liefst een zusje). Ze weet nog niet dat ik zwanger ben want dat vind ik nog te vroeg. Nou ik ga eens even bijlezen bij jullie.
Marieke... Welkom hier....!!! heb hier trouwens zoontje ook nog niet ingelicht... idd te vroeg... en deze keer kan hij ook echt praten.... hij wilde de vorige keer een zusje... heeft hij ook gehad... nu wil hij echter niets... uhhhh toen ik bevallen was van mn zoontje... lag er een vrouw die bevallen was van haar tweede..... haar oudste zoontje (jr of 4/5) kwam kijken...... en toen hij wist dat het een jongen was... liep hij kwaad weg... hij wilde geen broertje, maar een zusje....
Hallo meiden! @ Bevalling: mijn eerste bevalling is ook niet zo heel goed verlopen. Mijn dochter lag in een stuit dus we moesten met 10 cm (vk wou niet komen..) nog de auto in om naar het ziekenhuis te rijden. Daar aangekomen mocht ik kiezen uit een keizersnee of een natuurlijke bevalling. De gyn heeft me een natuurlijke bevalling aangeraden. En uiteindelijk is onze dochter ook via de natuurlijke weg geboren. @ Marieke: welkom!! @ Seth: haha daar zal je zoontje blij mee zijn dat je weer zwanger bent
Marieke, welkom Seth, dat is ook een mooi verhaal. hahaha. @tweelingen, we merken het wel. Grappige is dat ik hier op het forum ook eens gependeld ben voor een tweeling.
Welkom marieke! @ Zwanger voelen: Ik voel me wel degelijk zwanger. Ben al de hele dag kei misselijk Heb het er graag voor over hoor, maar ben wel een beetje bang voor het werk aangezien ik mn mond moet houden voorlopig en dat zal niet meevallen als ik zo misselijk ben.. Nouja we zien wel..
dit keer moest ik 8 pagina's ofzo bijlezen !! @ wendy, ik zie dat je 11 jan je eerste echo hebt, dat worden lange dagen meid, ik duim voor je dat mee valt en je hummeltje veilig in je buik zit, verlies je ook echt stolsels bloed? ik snap wel dat je je aan het indekken bent en van het ergste uitgaat, maar ik hoop heel erg voor je dat het mee valt. * dikke knuf voor jou * @ seth hahaha hoe zou hij nu reageren dat hij weer een broertje of zusje krijgt misschien wel allebei @ tweeling hier word juist gezegt dat het van vaders kant moet af komen en het een generatie overslaat. ik heb dus verhoogde kans. @ zwanger voelen... hier voel ik me ontzettend zwanger :S mag wel wat minder voel me zoooo beroerd.
Hoi meiden!! Ik denk dat ik me hier kan gaan aanmelden . Vanmorgen 2 testjes gedaan en mooie streep. Niet superrood, dus waarschijnlijk heb ik net voor mijn NOD getest. Wilde eigenlijk alleen even testen, omdat ik een afspraak moest maken in het ziekenhuis, maar dat mocht alleen als ik niet zwanger zou zijn. Nou had ik nergens last van, dus dacht...laat ik even testen en dan kan ik bellen voor de afspraak. Nou....ik wist niet wat ik zag . Was pas de 3de poging, dus ik was blij verrast. Ik heb trouwens al een zoontje van 11 maanden, dus voor mij is dit het 2de kindje (als het zich goed vast blijft houden), maar wel de 3de zwangerschap.
Bruin bloed is inderdaad oud bloed...... maarja.. je schrikt er wel door... Hopelijk gewoon een late innestelingsbloeding ofzo.... Sterkte.... knuffel...
@ Luukske: alleen wat oud/ donkerbruin bloed of ook helderrood? Ik duim voor je dat het niets ernstigs is!