@ wendy, meid hoe voel je je ? vind het knap van je dat je tot maandag kan wachten tot de echo. @ bloedverlies, het maakt mij eigenlijk niet echt onzeker dat meiden hier zeggen dat ze bloedverlies hebben... het is algemeen bekend dat veel vrouwen een mk krijgen, en ik weet dat die kans er voor mij ook in zit, dat maakt het niet anders als anderen tegen mij zeggen dat ze een mk hebben/krijgen.
ik heb met 7 weken een pretecho afgesproken en die wordt sowieso uitwendig gemaakt, zij zei ook zorg voor een goede volle blaas dan gaat het zeker lukken...dus wie weet valt het nog wel mee voor je.... enne succes morgen!!
Wendy wat ben je sterk zeg!!! Knap hoor dat je er zo in staat! Ben straks helemaal vergeten om de laatste dame met bloedverlies heel veel sterkte te wensen en te zeggen dat ik blijf duimen!! (sorry...)
Zo, heb weer alles bijgelezen, maar eigenlijk zijn alleen Luukske en Wen blijven hangen in mijn gedachten. Ik vind het ook zo moeilijk om te lezen, zeker omdat ik zelf weet wat het is en ik weet hoe zij zich nu voelen. Die onzekerheid is ook killing. Ik wil jullie iig heel veel sterkte wensen! Wen, wat ben je ontzettend sterk en positief zeg, ik denk niet dat ik mezelf weer zo snel zou kunnen "oprapen". Luukske: bruinverlies wil echt niks zeggen, de kans dat het nog gewoon goed zit is zeker aanwezig!! Blijf een beetje vertrouwen op je frummeltje hè!! @ Peace: kan je je foto niet uploaden? Met tinypic.com ofzo? Verder alles vergeten eigenlijk, hihi, maargoed op het belangrijkste heb ik gereageerd! Ga nu even lekker op de bank hangen met vriendlief. Tot morgen!!
Ga jij ook voor je afspraak met de vk een pretecho doen?? Ik zit daar ook over te twijfelen!! Is de kans groot dat ze iets zien of het hartje horen?
@ Peace: nog even snel, ik blijf hier spieken . Over de echo, ik had vorige keer (met de mk dus) een echo met 6 weken en 2 dagen en toen konden wij al een heel mooi vruchtje zien mét kloppend hartje. Was echt prachtig! Natuurlijk niet zo als een echo met een week of 10, dan herken je er echt al een baby'tje in, nu was 't meer een klein garnaaltje. Maar een kloppend hartje blijft gewoon mooi en zorgt natuurlijk ook voor wat geruststelling. Maar, ik geloof dat er ook veel echobureaus zijn niet geen echo doen voordat je je termijnecho hebt gehad, omdat zij geen slecht nieuws willen overbrengen. En dankje, nu ben ik echt weg (denk ik )!
niet bij een inwendige echo... een uitwendige echo moet je een volle blaas hebben... bij een inwendige echo zit een volle blaas juist in de weg.
Hier ook aangemeld bij moeders voor moeders. Voelt toch als een soort plicht, iedereen gun je het zwanger worden!
ja weet ik..... maar je kan beter een volle blaas hebben.... die is immers altijd makkelijker geleegd, mocht een uitwendige echo niet gaan.... als gevuld.....
Ja ik ga hem voor de afspraak met de vk doen....ik wacht wel tot ik 7 weken ben (eigen berekening) om te voorkomen dat ik niks zou zien als ik onverhoopt toch korter zwanger zou zijn.... maar dat kan bijna niet want ik teste op dag 27 al positief dus ik heb geen lange cyclus gehad deze keer. De echomevr gaf aan dat 7 weken ook de meest gunstige termijn is voor de 1e echo omdat dan het hartje zeker klopt (daar gaan we dus vanuit..) en je kunt al hele mooie plaatjes krijgen dan natuurlijk niet zoals met 10 weken maar goed als je dat van te voren bedenkt moet dat geen probleem zijn...dat hartje is gewoon magisch en daar gaan we voor!!! Anders ff afbeeldingen googlen op 7 weken echo zie je wat voorbeeldjes....
hmm zie nu dat je 4w+5 bent nu dan heb je de 1e echo bij de vk met bijna 8 weken??? da zou ik denk ik wel wachten tot de echo bij de vk.......ik mag pas met 10 weken nl voor de termijnecho...
@ Linda: Haha ja verslavend he!? M'n vriend heeft vandaag gebeld naar het (pret)echo-bureau en ze doen het wel met 7 weken, maar we hebben er niet bij gevraagd of je dan al bij de vk moet zijn geweest... Morgen mag vriendlief weer bellen Want het lijkt me idd wel geruststellend.. Maarja dat zegt dus ook niet altijd alles...Mag ik vragen hoe ver jij was toen het mis ging? @ Citroentje: Ja lijkt me ook echt magisch om dat te zien! Nog ff een nachtje over slapen en morgen miss een afspraak maken!
Ja er zit idd maar een week tussen, maar precies dat weekend hebben we een leuk feestje en dan vinden we het leuk om het bekend te maken. Mocht alles in orde zijn, natuurlijk wel vanalles in ons achterhoofd houdend.. We twijfelen nog erg over het wanneer bekend maken!
Als er niet bij is gezegt dat je eerst een echo bij de vk af moet wachten zullen ze het wel gewoon doen lijkt me....spannend! ben benieuwd wat je gaat doen...
haha ik snap hem! Gewoon doen dan! enne we hopen het met z'n allen niet maar het kan ook na 12 weken nog mis gaan....zekerheid heb je nooit wat dat betreft..... Wij willen het ook na deze echo vertellen. Let er wel op dat je niet het volle pond moet betalen (meeste echoburo's vragen zeker 50,- voor de pretecho) er zijn ook buro's die het voor minder doen tot 12 weken...
Vraag me toch af, wat ze vertellen bij zo'n vroege pretecho.... heb 4 3D pretecho's gehad, maar dan wel met 17,25,27,en 32 weken... maar bij de 17 weken wilde ze niet eens opmeten, omdat het dan medisch werd... Denk dat ze zichzelf indekte omdat ik mn 20 weken echo nog niet gehad had, na die 20 weken echo deden ze er niet moeilijk over..... Wat trouwens bij babyvieuw.... Zal de foto van 25 weken van zoontje eens in mn album plaatsen want die zijn echt uitzonderlijk mooi....!! (vond echoscopiste ook.... zo heb ik ze niet gezien bij anderen.. )