September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelique83

angelique83 Bekend lid

28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    haha ok... nee marvelon :p

Jawel gaat vast goedkomen... Maar aangezien mijn kleine erg actief is met kruipen en zijn eerste stapjes enzo zal het vast zwaar worden... maar aan andere kant een klein leeftijdsverschil vind ik wel leuker...

2. laico

laico Actief lid

22 okt 2009
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk 4 dagen voor mijn NOD, maar dat weet ik dus niet zeker. Ik had een test die 4 dagen van te voren kon testen en daarmee teste ik dus gisteren positief.
    Afgelopen maandag had ik ook getest met een digitale en die gaf niet zwanger aan (er was deze maand geen touw vast te knopen over hoe mijn cyclus verliep, vandaar). En gisteren heb ik getest, omdat ik een afspraak moest maken in het ziekenhuis ivm diverse bobbels in mijn borst. Hiervoor zou een echo gemaakt worden, maar dat mocht dus niet als ik zwanger zou zijn.
    Dus getest.... met de gedacht dat ik toch niet zwanger zou zijn, want ik voelde niks.
    Die bobbels in mijn borst zijn dus vermoedelijk opgezette klieren ivm de zwangerschap.

@Luuske: Oh Luuske, wat een verschrikkelijk nieuws meid :(. Heel veel sterkte en ik hoop ook dat je snel weer zwanger zult raken.
    Knuf..

@Angelique: Ik heb je zojuist gefelicieerd op het 'ik ben zwanger'topic :D. Van harte welkom!!

@Lizab: even over die tweelingen. Het gaat om de moeders kant, niet de vaders kant ;).

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Lieve meiden,
    Hier veel stress :( !!!
    Ik heb negatief getest vannochtend, dus huilend het ziekenhuis gebeld.
    Ik ga zo een bloedtest doen (half 12).
    Het ZH zei dat alles kan, ik moet eerst de bloedtest afwachten,
    Verder verlies ik geen bloed.Dus meiden willen jullie duimen????, ik zit de hele ochtend al te huilen ben nog nooit zo bang geweest! :(
    Ik snap er niks meer van :( dit wondertje MAG niet misgaan!Ik voel me zo onzeker.

4. Seth

Seth Niet meer actief

Ga hier voor je duimen meid..... en heel hard aan je denken.....
    Heel veel sterkte en succes.......!!!!!

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Mounia, veel sterkte!!!!

6. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    Ik ook !

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Dank je lieve meiden!
    Mijn man is ook behoorlijk in de stress, hij gaat kijken of hij eerder van het werk naar huis kan komen.
    Voor hem vind ik het eigenlijk nog het ergst, het is zo'n wonder dat ik zwanger ben geraakt van hem vanwege zijn ernstige zaadprobleem!

Hoe is het trouwens met Wen?

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Mounia: :( Nee toch... maar je had toch al een positieve test? Kan het niet zijn dat de test het niet goed aangeeft. Misschien nogmaals testen met een ander merk? Sterkte voor straks in het ziekenhuis!

9. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Ja ik had een posi test, de test die ik vandaag deed was idd van een ander merk, maar toch ben ik bang!

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@luukske: meid wat erg !!! ik hoop dat het spontaan op gang komt dit weekend zodat je geen curretage hoeft :(

@mounia, ik hoop dat alles gewoon goed is :(

@ buik smeren, ik weet het nog niet, ik heb bij mijn zoontje wel gesmeerd, maar zit toch onder de striemen :p

@ wendy, hoe gaat het met je ??

@nieuwe zwangeren, gefeliciteerd :D:D

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik hoop dat het aan het merk test ligt, de een is gevoeliger dan de ander. wel goed dat je nu een bloedtest krijgt, dan heb je zekerheid.

12. Seth

Seth Niet meer actief

Begrijp wat je bedoelt.......;)
    (ken het maar al te goed...)

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Mounia: ik hoop dat het gewoon aan de test ligt en dat je straks een positieve uitslag krijgt van de bloedtest. Succes en sterkte voor straks!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He dames,

Ik mag me hier ook melden. ik heb gisteren positief getest. Een broertjes of zusje voor onze mooie meid!!! Ben superblij

15. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    @Luuske..wat erg zeg alle sterkte toegewenst
    @Mounia ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed is en hopen dat het aan de test ligt!

@Smeren ik ga ook smeren :) niet veel geholpen tot nu toe maar ja voor mijn gevoel doe er ik dan wel iets aan

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Welkom Sann! :)

17. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Sann! en welkom :)

18. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    mijn zoontje is ook 8 maanden :)

19. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    @Luuske sterkte en een dikke knuffel voor jou

@ Mounia hopelijk ligt het gewoon aan die test, en ben je gewoon hartstikke zwanger succes in het ziekenhuis!!

@ yolanthe voor vanmiddag succes bij de echo en geniet ervan... je komt hem toch wel even showen???

nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd..

vandaag een spannende dag vorige keer ging het met 6 weken mis :(

20. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    idd spannend ktje
    Laten we ervan uit gaan dat alles goed gaat! :)

Deel Deze Pagina