@ wendy1975: ik hoop echt zo voor je dat alles goed zit, @ nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd @ mounia,jeetje wat een verhaal zeg, je zou toch zeggen dat een HA beter moet weten ik hoop dat de test positief is.
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/85599-januari-2009-mamas-5.html lisab trouwens ook... ik had toen trouwens een andere gebruikersnaam...
Jeetje, wat een nare en verdrietige berichten zeg... Luukske, Kwebbelsnoes heel veel sterkte meiden. Hoop snel weer betere berichten te lezen van jullie. Mounia en Wen1975, veel succes nog met wachten, hoop op goede berichten voor jullie! Zal aan jullie denken hoor. En voor de nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd!! Yolanthe, hoe was het vanmiddag?
Ik lees af en toe wel mee hoor, maar begin hem toch een beetje te knijpen. Deze en volgende week zijn toch belangrijke weken en als het goed is moet deze week het hartje gaan kloppen. Ik wordt echt gek van onzekerheid....
@Luukse en Kwebbelsnoes: Ik wens jullie heel veel sterkte, ik denk aan jullie... @Mounia en Wen: Sterkte en succes met het afwachten. @Sedese: ik krijg mijn 1e echo met 12 weken, de datum wordt pas geprikt op de dag van de intake bij de VK (27 januari, dan ben ik ong. 8 weken). @Alle nieuwe zwangeren: Welkom dames en geniet van jullie zwangerschap!
Jane, wel vertrouwen blijven houden in je eigen lichaam en je kleintje... En probeer toch te genieten want dat je zwanger bent is toch het mooiste wat er is. Liefs Wendy
@Mounia en Wendy Sterkte en succes met afwachten. Mounia ik had de rest van je verhaal even gelezen bij een ander topic en potver3 zeg... Morgen echt naar het zh en die bloedproef eisen, wat een stelletje prutsers!! wendy trouwens lief hoe je de juiste woorden vind om iemand weer op te peppen, vooral in jou situatie... meisje respect yolanthe we kunnen wel wat positief nieuws gebruiken...
Tja ik weet het maar het is gewoon realiteit dat het toch mis kan gaan....echt heel stom want heb daar eigenlijk helemaal eerder helemaal niet bij stil gestaan. Heb zojuist toch nog even een testje gedaan......kon het niet laten aangezien ik ze toch nog had liggen. De test is zo duidelijk als het maar zijn kan, maar ik zal blij zijn als ik de eerste echo heb gehad. Dat doen ze hier pas bij 10 weken.....
Wendy weet je zeker dat ze al naar het hartje luisteren met 9 weken? Bij mijn vorige zwangerschap probeerden ze het na 11,5 week en dat lukt nog niet toen waardoor ik ontzettend gestrest was. Normaal proberen ze het pas bij 12 weken. Echo was goed, kindje is ontzettend klein en 7,5 week oud. Het hartje klopte heel mooi. Over 3 weken mag ik terug komen voor een nieuwe echo en een gesprek bij de gynaecoloog. Het werd inwendig omdat er uitwendig niet veel te zien was nog.
Gelukkig was alles goed! bij mijn zoontje kon de vk met 9 weken het hartje horen. Maar dat is zeker niet altijd het geval.
Ik heb een beetje bijgelezen, maar wil alleen even reageren op de verdrietige berichten. Meiden, heel veel sterkte. Ik weet hoe het voelt, ik heb het eind november ook meegemaakt! liefs Lisette
Zo even gelezen wat er allemaal vandaag weer is geschreven. Weer een paar slechte berichten er tussen. Sterkte voor jullie meiden! En ik zag gelukkig ook wat positiefs nieuws: weer een paar nieuwe dames hier. Gefeliciteerd hoor! Hoe plaatst je een echo hier? Of geef je door voor de site. Moet je hem ook ergens uploaden of hoeft dat niet?
oef.... wat fijn zeg..!!!! 7,5 week oud... dan bedoel je 5,5 week vanaf bevruchting... ?? Hebben ze je datum nog aangepast of niet? (IK wil ook!!!!)
@jane, zoo die test is lekker duidelijk @yolanthe, wat fijn dat je echo goed was !! en dat je het hartje hebt horen kloppen ben benieuwd naar de foto... ik wil ook heeeel graag een echo, moet tot woensdag wachten, de hele tijd loop ik te zeggen hoe goed deze zwangerschap voelt etc etc... maar vorige keer had ik met 6w2d een mk, en dat ben ik morgen ook... dus voel me toch wel een beetje nerveus
Ja kindje is 7w4d dus 5wk vanaf de bevruchting. Ik ben uitgerekend op 22 augustus, denk dat ik weer 2 weken overtijd ga lopen, dan kom ik uit op 5 september. Ergens tussen 22 aug en 5 sept dus
wat goed yolanthe, nu hopen dat we je allemaal mogen volgen met een mooie echo... mejojo zal aan je denken morgen... ik weet hoe het voelt had het vandaag ook... pff ga lekker vroeg naar bed dan is deze vreselijke dag voorbij