Ktje: Awie... Ik ga hard voor je duimen dat alles gewoon goed gaat! Dat moet gewoon! Hier was het helemaal super vanavond. Beide ouders zijn dol blij en konden het echt nergens anders meer over hebben (blijer dan ik volgensmij, ik ben nog veel te bang dat het fout gaat en mag niet zo blij zijn van mezelf ter bescherming ofzo.... ). Ppff wat zou ik graag de 12 weken voorbij zijn!!!
Hallo allemaal, Ook ik mag me bij jullie voegen als jullie dit goed vinden. Ik heb vandaag positief getest, wat een mooi kerstcadeau he? Ik ben uitgerekend op 01-09-2010. Groetjes Wendy
ktje : hoe voel je je nu ? buikkrampen al wat minder ? probeer een beetje afleiding te vinden, dan ben je er niet zo mee bezig of het wel of niet mis zou gaan, ( makkelijker gezegt dan gedaan ik weet het !! ) vind het zelf ook moeilijk om er niet aan te denken. loki09: ooh wat leuk !! haha is toch juist leuk als je ouders zo reageren weten je schoonouders het ook al ? reageerden die net zo ?? nou,jullie kerst is iig helemaal geslaagd toch wendy1975: van harte gefeliciteerd !!! en natuurlijk vinden we het goed dat je je bij ons aansluit het is zeker een heel mooi kerstcadeau !!!
vanochtend trouwens weer een testje gedaan ( heb me gister echt moeten inhouden ) maar volgens mij krijg ik eindelijk ( 3 dagen na nod) mijn knal test hij is nog net niet even donker als de controle lijn maar het scheelt niet veel !! bovenste is van donderdag onderste van vanochtend
volgens mij zijn die tests van Kruidvat altijd vrij licht (dacht ik hoor). zou me geen zorgen maken. @ktje: hoe gaat het nu?? @wendy: welkom! gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd @loki: kan ik me helemaal voorstellen hoor! ik heb ook zo'n soort zelfbeschermingsgevoel.
Morgen! Mejojo: Buikpijn weg? Test is super hoor!! Schoonouders waren erbij, we hadden voor hun 4e gekookt Wen: Gefeliciteerd! Heerlijk zo op eerste kerstdag!!
goede morgen dames, naar verwachting goed geslapen. en buikpijn is zo goed als weg (maak me natuurlijk toch ongerust maar hopelijk zijn het gewoon mijn darmen geweest) Loki: zijn de zakdoekjes nodig geweest??? haha Mejojo: sow die knalt er idd vanaf Wendy: gefeliciteerd en welkom!!!
@Ktje ik ben ook heel benieuwd hoe het is met je! Ik hoop dat alles goed is hoor! @Wendy ook al zo`n mooi kerstcadeau! Gefeliciteerd. @Mejojo ja dat is een overtuigende streep! Mijne is ook zo knalpositief. De + kwam meteen heel duidelijk erop te staan. Schoonouders weten het ook al en zijn er blij en verrast. Moesten het wel zeggen want er stond gerookte zalm op het menu. Mijn ouders vertellen we het ook vandaag, ook daar staat gerookte zalm op het menu. Pff kan gerookte zalm niet gewoon uit de kerstmenu`s geschrapt worden?! Ik had iets leuks willen doen met dochter als we een goede echo hadden gehad. Ook ik ben onzeker hoor! Denk dat iedereen dat wel heeft. Ik ga het liefst steeds controleren op het toilet of er niets is. Ik was ook zo onzeker bij dochter, vond het pas leuk worden toen ik haar elke dag kon voelen en zo contact had met haar. Ik heb weinig klachten behalve dat ik moe ben en een beetje misselijk gevoel heb ik. Precies hetzelfde als bij dochter.
loki09: ooh dat is mooi dat schoonouders er bij waren, is toch altijd leuk als schoonouders ook zo reageren ktje: gelukkig heb je goed geslapen en is de buikpijn weg yolanthe: haha ja dan moet je het haast wel vertellen hé als er gerookte zalm op het menu staat wel jammer dat je plannetje nu weg is ik hoop dat mijn schoonouders deze keer ook wat enthousiaster zijn, bij mijn zoontje reageerden ze dat ze nog te jong waren voor opa en oma en dat het voor hun niet hoeft,en bij mijn miskraam vorige maand van: oh nou het overvalt een beetje en het moet maar weer. bij mijn zoontje was ik trouwens helemaal niet onzeker, ik heb 1 test gedaan toen ik 10 dagen overtijd was ( kon niet eerder testen) en die knalde er gewoon van af, ik vertrouwde het helemaal, heb nooit weer getest. maar nu de miskraam van vorige maand maakt me bij deze zwangerschap toch wel onzeker, er zijn zoveel miskramen maar je denkt al gauw : dat overkomt mij niet... en nu het me toch is overkomen maakt het me wat onzekerder bij deze.
Bedankt voor het welkom allemaal. Ik heb het gisteren gelijk aan mijn moeder en broer verteld. Die kwamen hier eten en kon natuurlijk mijn mond niet houden. Champagne opengeknald om het te vieren. Mijn moeder en broer waren allebei echt superblij en verrast. Mijn vader die verwacht het helemaal niet, dus die ga ik in een rompertje met "mijn grootste sponsor is opa" geven. Kijken of het kwartje bij hem valt. Hahaha
Bekijk bijlage 39300 Mejojo - 2e kindje - 1 september Loki09 - 1e kindje- 1 september Pisum - 2e kindje - 1 september Wen1975 - 1e kindje - 1 september ktje - 2e kindje - 2 september marywoods - 2e kindje - 3 september Afspraken: 4 januari: ktje intake VK 19 januari: Loki09 intake VK 25 januari: Pisum gyn + echo 26 januari: Loki09 1ste echo Ik heb mezelf even in het lijstje erbij gezet.
Bekijk bijlage 39301 Mejojo - 2e kindje - 1 september Loki09 - 1e kindje- 1 september Pisum - 2e kindje - 1 september Wen1975 - 1e kindje - 1 september Yolanthe - 2e kindje - ? september ktje - 2e kindje - 2 september marywoods - 2e kindje - 3 september Afspraken: 4 januari: ktje intake VK 19 januari: Loki09 intake VK 25 januari: Pisum gyn + echo 26 januari: Loki09 1ste echo dames ik heb jullie erbij gezet, weet alleen niet alle gegevens van jullie
1 september is goed vertegenwoordigd dames, hihi.. Iedereen op familiebezoek vandaag?? Wij wel, gelukkig wat afleiding. Pisum: ben je aan het werk vandaag??
Dames, ik kom hier even meegluren. Ik heb gister met Eerste Kerstdag positief getest, een dag te vroeg. Het mooiste Kerstcadeau ever ! Ik ben uitgerekend op 4 september 2010. Maar ik wil nog niet op het lijstje, niet zolang een echo niet bevestigd heeft dat alles goed is. Ik heb nl. in september een MA/curretage gehad en ik vond het destijds heel pijnlijk om me te moeten "afmelden" bij de april 2010 mama's. Ik zal over 3 wkn een echo krijgen, gelukkig al heel snel, overmorgen maar zo snel mogelijk de VK bellen voor een afspraak!
toch welkom krokodieltje en gefeliciteerd!! begrijp als je nog niet op het lijstje wilt... is geen probleem. We zetten je gewoon erop als jij die goeie echo hebt gehad..
Hallo meiden, Ook ik kan me bij jullie aansluiten denk ik. Gister licht posi test gehad (KV) en morgen nog een keer testen om meer duidelijkheid te krijgen. Ben dan 6 september uitgerekend van ons 2e kindje.
Ik kom me ook aanmelden bij jullie, ik heb donderdag (3 dagen voor NOD) en vanmorgen positief getest. De lijntjes waren vanmorgen wel iets donkerder als donderdag, maar niet zoveel. Het is vandaag nog 1 dag voor NOD, dus ik hoop maar dat het gewoon goed blijft gaan. Dit word ons 2e kindje ( 1e is van oktober 2008, een meisje), we zijn in de 1e ronde na het stoppen met de pil zwanger geworden, en ik ben volgens de calculator 3 september uitgerekend. Alle andere meiden van harte gefeliciteerd, en hopenlijk word september 2010 ons wondertje geboren!
komen steeds meer dames bij: van harte gefeliciteerd allemaal krokodieltje: snappen we hoor, je komt gewoon op de lijst wanneer je een mooie echo hebt gehad.iig wel van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. vandaag geen fam. bezoek, manlief is werken, ik ben maar lekker wezen zwemmen met mijn zusje en mijn nichtje. ( en zoonlief natuurlijk ) nu breng ik hem zo even naar bed, denk dat hij wel moe is van het chloor water.
Bekijk bijlage 39338 Mejojo - 2e kindje - 1 september Loki09 - 1e kindje- 1 september Pisum - 2e kindje - 1 september Wen1975 - 1e kindje - 1 september Yolanthe - 2e kindje - ? september ktje - 2e kindje - 2 september marywoods - 2e kindje - 3 september sabineramp - 2e kindje - 3 september lizab - 2e kindje - 6 september Afspraken: 4 januari: ktje intake VK 19 januari: Loki09 intake VK 25 januari: Pisum gyn + echo 26 januari: Loki09 1ste echo dames ik heb jullie erbij gezet, welkom en natuurlijk gefeliciteerd!!!
Van harte gefeliciteerd, Krokodieltje, Lizab en Sabine! 1 september is idd goed vertegenwoordigd. Maandag ga ik de verloskundige bellen voor een afspraak. Ben eerlijk gezegd wel benieuwd wanneer die zal zijn.