@Dayenne ook al zo`n vervelende en lastige situatie. Kom je wel bij je moeder over de vloer? Of wonen ze niet meer samen?
Tis maar goed dat zp er vandaag uit lag anders was ik nu nog niet bijgelezen Heel veel sterkte charpi, wat een vreselijk nieuws... @ namen: Wel wat heen enw eer geroepen maar daar wil ik mee wachten tot 14 weken eer we er serieus over gaan denken. Geld ook voor de rest van de dingen die jullie noemen zoals blije doos. Eerst even de enge periode uit zijn, dan ga ik echt genieten,... @ vertellen: Ouders en schoonouders weten het hier al sinds 4,5 week. Zodra ik 12 weken ben en de eerste echo goed is en het hartje luisteren n 12 wkn bij de VK mag iedereen het weten
och hij is wel lief... alleen nog jong he??!! Heb trouwens wel veel bekijks.... zo'n hond uitlaten MET kinderwagen en peuter op kiddyboard.... zal strakjes nog wel meer zijn... met dikke buik.... HIj gaat trouwens als hij 1 jaar is pas echt in de breedte groeien... ff showen...
achja.... beetje offtopic is het wel.... maar we moeten nu toch ook ff werken aan "teambuilding"..... zodat we straks beter elkaars handje vast kunnen houden en mee kunnen puffen......
vertellen: Wij gaan het morgen vertellen aan onze ouders. Namen. Gelukkig waren we al een tijdje over namen aan het nadenken haha....we hebben dus al een naam voor een jongen en voor een meisje.
haha Liza dat is ook wel spannend, hadden wij ook gehad als dochter toch zoontje was geweest. Zo ga nu echt naar bed, man is net wakker geworden en wil nu naar bed. Volg hem niet altijd hoor
Was net voor de terugkomavond...9 feb en op 15 feb de crematie...ik moet ook zeggen dat ik bij die avond ben geweest maar er echt helemaal niks meer van weet...ik heb het toen wel verteld trouwens maar we hebben het er niet echt over gehad toen. Ik ga denk ik ook maar kraam regelen na de pretecho als die goed is, kan dat maar gedaan hebben idd. Verder net wel ff alles gelezen maar er is weinig blijven hangen.... euh...ik zou ook gaan slapen he????? nou dan ga ik dat nu doen!
oh ja namen...hier al wel beide een lijstje, als we straks weten of het een zoon of een dochter is gaan we er serieus naar kijken, we hebben op zich wel dezelfde smaak dus ik zie er niet zo'n probleem in...
Hey meiden! bijna wilde ik al een september 2010 topic aanmaken toen ik jullie gelukkig zag staan. Gezellig! Ten eerste gefeliciteerd! Wat leuk dat we elkaar gezelschap kunnen gaan houden! Ik kan het nog niet echt geloven. Ik ben bijna 39 en ik ben in de 1e ronde zwanger geraakt. Vanzelfsprekend ben ik een beetje bang dat het mis gaat. Tot nu toe voelt het erg goed. Ik voelde me al heel snel ontzettend zwanger en heb 4 dagen voor mijn NOD positief getest - en het was niet echt een twijfelstreepje. Ik wacht nog even tot volgende wk voor ik de vk bel, want ik voel me een beetje lullig over die vroege test. Ik ben soms zo ongeduldig . Slaap lekker en tot later, Dominique
Gefeliciteerd Dominique! meteen in ronde 1 zwanger, wat leuk @ vertellen wij hebben het verteld aan ouders, schoonouders en aantal vrienden, verder wacht ik tot de eerste echo @Citroentje en Yolanthe wat een heftige verhalen.. @Wendy veel plezier met vertellen vandaag! @namen wij zijn er al uit meisje hadden we al jongen eigenlijk ook Hoe voelen jullie je deze ochtend? Denk dat ik vandaag toch maar binnen blijf met die kou die is voorspeld
1 september - Mejojo - zoontje feb '09 20 jaar - fv - zkh 1 september - Loki09 - 1e kindje - 25 jaar - bv - thuis 1 september - Pisum - zoontje sept '08 - 28 jaar - bv - zkh 1 september - Wen1975 - 1e kindje - 34 jaar - bv - zkh 1 september - Yolanthe - dochter dec '07-30 jaar - fv - zkh 1 september - Sjan - 1e Kindje - 24 jaar - bv - zkh 1 september - vosje2000 - zoontje maa '08 - 25 jaar - bv - zkh 2 september - ktje - dochter sept '08 - 30 jaar - bv - zkh 3 september - marywoods-2e kindje - 31 jaar - bv/fv - zkh 3 september - sabineramp - 2e kindje 3 september - Hitchke - 1e kindje 3 september - Citroentje - zoontje dec '07 - 32 jaar - fv - thuis 4 september - Charpi - 1e kindje - 32 jaar - fv - zkh 5 september- Miranke- 1e kindje- 32 jaar- fv- zkh 5 september - YasmineS - zoontje okt '07 - 27 jaar - bv - thuis 5 september - Anja- 1e Kindje - 26 jaar - fv - zkh 5 september - MamaVan4- 5e Kindje - 34 jaar - fv - thuis 5 september - Sedese - 2e kindje - 24 jaar - fv - zkh 6 september - Lizab - dochter jan '08 - 23 jaar - fv - zkh 6 september - Linda86 - zoontje jul '08 - 23 jaar - bv - zkh 6 september - wuppie - 3e kindje - 33 jaar - fv - thuis 7 september - setje - 2e kindje - 28 jaar - fv - zkh 7 september - Seth - zoon jan 07, docht. jan 09 - 30 jr - bv - ? 7 september - Jane1983 - 1e kindje - 26 jaar - bv - thuis 8 september - Luukske - 2e kindje - 31 jaar - bv - zkh 9 september - mmuisje - 1e kindje 27 jaar - bv - thuis 9 september - Dara -1e kindje 26 jaar - bv/fv - thuis 9 september - Loekie1981 -1e kindje - 28 jaar - bv - zkh 10 september - Kwebbelsnoes - 1e kindje - 27 jaar - bv - thuis 10 september - Peace - 1e kindje - 24 jaar - bv/fv? - thuis? 11 september - tassie221 - 1e kindje 12 september - marsab - 2e kindje (zoon sept '07)- 26 jaar - bv - thuis 14 september - Noukje - dochter sept '08 - 25 jaar - bv - zkh ? september - liesamber - 3e kindje 16 september - Wendy1983- 2e kindje - 26 jaar - bv- zkh 17 september - Daantje85 - 2de kindje - 25 jaar -bv/fv?- thuis 19 september-laico- zoontje februari '09-30 jaar - fv - kh of zkh Afspraken: 06 januari - Dara infogesprek HA 07 januari - Yolanthe 1e echo 11 januari - Luukske HCG prikken 11 januari - MamaVan4 intake vk 13 januari- Miranke 1e echo 13 januari - mejojo gyn+echo 13 januari - sjan 1e echo 13 januari - ktje 1e echo 14 januari - mmuisje echo 18 januari - vosje2000 1e echo 18 januari - Charpi gyn + 1e echo 19 januari - Loki09 intake VK 19 januari - Seth intake VK 19 januari - sabineramp intake VK 21 januari - sjan intake VK 21 januari - marsab 1e echo gyn 22 januari - Anja Gyn+1e echo 22 januari - Kwebbelsnoes Intake VK + 1e echo 22 januari - mmuisje Intake VK 25 januari - Pisum gyn + echo 25 januari - MaryWoods gyn +echo 25 januari - Citroentje intake VK 25 januari - Noukje gyn + echo 25 januari - Wuppie intake VK 26 januari - Loki09 1ste echo 26 januari - Lizab intake VK 26 januari - marsab 2e echo VK 26 januari - Wen1975 intake VK 27 januari - Sedese 1ste echo 27 januari - Dara intake VK 27 januari - Linda86 1ste echo 27 januari - Peace 1ste echo 28 januari - Hitchke gyn 1 februari - ktje Vk + 2e echo 3 februari - Linda86 intake VK 4 februari - Sedese intake VK 5 februari - Wen1975 1e echo 6 februari - Citroentje 1e echo 10 februari - Jane1983 intake + 1e echo 16 februari - sabineramp 1e echo
Nou mijn moeder kan dus ook niet haar mond houden!!! Ze heeft het al nu voor de tweede keer doorverteld ben zo kwaad. Ik snap niet dat ze niet het respect heeft om haar mond te houden....
Ik moet zeggen dat ik me eigenlijk best goed voel, heb bijna geen last van misselijkheid. Heb na het opstaan wel snel een honger gevoel. De blauwe aders op m'n borsten zijn de ene dag sterk aanwezig en de andere dag wat minder. Ook zijn m'n borsten iets voller en puntiger maar totaal niet gevoelig.
Dat is wel vervelend Cindy, ze moet inderdaad wel jullie keus respecteren als jullie het nog niet aan anderen willen vertellen.