@Jane, ja ze is erg moelijk!!! Ze vertelt dus alles door over eventuele problemen enz...soms best moeilijk!!! Maar ja ik wilde het graag vertellen maar eigenlijk ha ik het iedereen moeten vertellen behalve haar!!! Ik heb ook nergens last van moet ik zeggen. Maakt me soms best wel onzeker. Wel ook die honger, die heb ik s`nachts al hahaha...ja en veel plassen. Gister wel iets zeurderig gevoel, en mijn borsten groeien en mijn tepels zijn donkerder. Maar bij mijn dochter had ik volgens mij ook niet gelijk allemaal kwaaltjes..maar ergens wil ik ze nu wel hebben.....of niet hahaha
1 september - Mejojo - zoontje feb '09 20 jaar - fv - zkh 1 september - Loki09 - 1e kindje - 25 jaar - bv - thuis 1 september - Pisum - zoontje sept '08 - 28 jaar - bv - zkh 1 september - Wen1975 - 1e kindje - 34 jaar - bv - zkh 1 september - Yolanthe - dochter dec '07-30 jaar - fv - zkh 1 september - Sjan - 1e Kindje - 24 jaar - bv - zkh 1 september - vosje2000 - zoontje maa '08 - 25 jaar - bv - zkh 2 september - ktje - dochter sept '08 - 30 jaar - bv - zkh 3 september - marywoods-2e kindje - 31 jaar - bv/fv - zkh 3 september - sabineramp - 2e kindje 3 september - Hitchke - 1e kindje 3 september - Citroentje - zoontje dec '07 - 32 jaar - fv - thuis 4 september - Charpi - 1e kindje - 32 jaar - fv - zkh 5 september- Miranke- 1e kindje- 32 jaar- fv- zkh 5 september - YasmineS - zoontje okt '07 - 27 jaar - bv - thuis 5 september - Anja- 1e Kindje - 26 jaar - fv - zkh 5 september - MamaVan4- 5e Kindje - 34 jaar - fv - thuis 5 september - Sedese - 2e kindje - 24 jaar - fv - zkh 6 september - Lizab - dochter jan '08 - 23 jaar - fv - zkh 6 september - Linda86 - zoontje jul '08 - 23 jaar - bv - zkh 6 september - wuppie - 3e kindje - 33 jaar - fv - thuis 7 september - setje - 2e kindje - 28 jaar - fv - zkh 7 september - Seth - zoon jan 07, docht. jan 09 - 30 jr - bv - ? 7 september - Jane1983 - 1e kindje - 26 jaar - bv - thuis 8 september - Luukske - 2e kindje - 31 jaar - bv - zkh 9 september - mmuisje - 1e kindje 27 jaar - bv - thuis 9 september - Dara -1e kindje 26 jaar - bv/fv - thuis 9 september - Loekie1981 -1e kindje - 28 jaar - bv - zkh 10 september - Kwebbelsnoes - 1e kindje - 27 jaar - bv - thuis 10 september - Peace - 1e kindje - 24 jaar - bv/fv? - thuis? 11 september - tassie221 - 1e kindje - 27 jaar - bv - poliklinisch 12 september - marsab - 2e kindje (zoon sept '07)- 26 jaar - bv - thuis 14 september - Noukje - dochter sept '08 - 25 jaar - bv - zkh ? september - liesamber - 3e kindje 16 september - Wendy1983- 2e kindje - 26 jaar - bv- zkh 17 september - Daantje85 - 2de kindje - 25 jaar -bv/fv?- thuis 19 september-laico- zoontje februari '09-30 jaar - fv - kh of zkh Afspraken: 06 januari - Dara infogesprek HA 07 januari - Yolanthe 1e echo 11 januari - Luukske HCG prikken 11 januari - MamaVan4 intake vk 13 januari- Miranke 1e echo 13 januari - mejojo gyn+echo 13 januari - sjan 1e echo 13 januari - ktje 1e echo 14 januari - mmuisje echo 18 januari - vosje2000 1e echo 18 januari - Charpi gyn + 1e echo 19 januari - Loki09 intake VK 19 januari - Seth intake VK 19 januari - sabineramp intake VK 21 januari - sjan intake VK 21 januari - marsab 1e echo gyn 22 januari - Anja Gyn+1e echo 22 januari - Kwebbelsnoes Intake VK + 1e echo 22 januari - mmuisje Intake VK 25 januari - Pisum gyn + echo 25 januari - MaryWoods gyn +echo 25 januari - Citroentje intake VK 25 januari - Noukje gyn + echo 25 januari - Wuppie intake VK 26 januari - Loki09 1ste echo 26 januari - Lizab intake VK 26 januari - marsab 2e echo VK 26 januari - Wen1975 intake VK 27 januari - Sedese 1ste echo 27 januari - Tassie221 1ste echo 27 januari - Dara intake VK 27 januari - Linda86 1ste echo 27 januari - Peace 1ste echo 28 januari - Hitchke gyn 1 februari - ktje Vk + 2e echo 1 februari - Tassie221 intake VK 3 februari - Linda86 intake VK 4 februari - Sedese intake VK 5 februari - Wen1975 1e echo 6 februari - Citroentje 1e echo 10 februari - Jane1983 intake + 1e echo 16 februari - sabineramp 1e echo Zo, ik heb mezelf met al mijn afspraken en gegevens toegevoegd. Nieuwe meiden gefeliciteerd!!!! @ vertellen, mijn ouders weten het. De overigen mensen en familie horen het pas bij de 12 weken. @namen, die hebben we al. Deze namen hebben we uitgekozen bij de vorige zw. Helaas heeft het toen niet zo mogen zijn. Fijne dag vandaag, ik hoop dat iedereen de sneeuwval overleefd.
@Cindy het liefst wou ik de kwaaltjes voor gewoon heel even per dag hebben zodat je een bevestiging hebt dat het goed zit. Maar we mogen dus van geluk spreken dat we nergens last van hebben. Bloedverlies heb ik ook helemaal niet gehad. Ik zat gister ff op internet te googlen en toen kwam ik de Belly Dopler tegen. Dat apparaatje kun je huren per maand en dan kun je zelf naar het hartje van je kindje luisteren. Bellytalk heten ze op internet. Hebben mensen hier ervaring mee? Lijkt me wel een hele geruststelling om af en toe het hartje te kunnen horen.
Jeeetje Cindy, wat vervelend zeg!! Ik snap best dat je moeder ook trots is om t te vertellen, maar is inderdaad niet echt respectvol naar jullie toe! Weet nu de hele familie het door je moeder?
Nou ik belde haar op en vroeg dus al heb je het al doorverteld....zegt ze ook zo leuk..nee..maar ik hoorde aan haar stem van wel dus!! Na lang doorvragen zei ze dat ze het aan de schoonmoeder van mijn broer had doorverteld. Nou zij hoefde het echt nog niet te weten dit wilde ik pas laten weten na de echo snap je? Het gaat ook gewoon om het principe ze vertelt altijd alles aan anderen. Ze kletst met mij over mijn broers, over dingen die mij niks aangaan. Maar dan echt gemene dingen he? Ze vertlet gewoon gevoelige dingen aan vriendinnen die ik niet kan?! KIjk als ze nu dit met trots had doorvertelt snap ik nog wel aar het is niet de eerste keer en dan is het genoeg op een gegeven moment.. Dus nu weet de hele familie van mijn schoonzus het al terwijl onze families nog van niks weten en onze naaste vrienden enzz...snap je wat ik bedoel
@ Nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd en welkom!! @ kwaaltjes: Ik was vanochtend met opstaan wel een beetje misselijk en geen trek in ontbijt, wat ik normaal wel heb. Gespannen en grotere borsten, gevoelige tepels en verder gerommel in mijn buik. @ Jane : dat lijkt me idd wel wat dat apparaatje. Nog geen ervaring mee! @ Sneeuw: En is er bij jullie al wat gevallen? Hier verwachten ze het eind ochtend/begin middag.. Zo maar snel op gaan schieten met boodschappen doen!
@ Cindy: Ja ik begrijp je frustatie heel goed. Je zou op deze manier idd niks meer tegen haar vertellen. Wel zonde, maar wel haar eigen schuld. Wel erg vervelend voor jou dat je niets in vertrouwen tegen je moeder kunt vertellen.. Rustig aan, denk aan je beebje!!
ja precies ik kan dus echt niks vertellen tegen mijn moeder en dat doet soms echt pijn...kan er een boek over schrijven..toen ik zei dat ik pas 5 weekjes was...nou dan pas maar op want er kan een hoop gebueren!!!! En vorig keer verloor ik bruine afscheiding in het begin van min zwschap, bel ik haar op kreeg ik te horen dat het bij haar miskraam ook zo begon...nou dat is een geruststelling MAAR ik wil lekker genieten van mijn zwschap..
Wooow mooie hond zeg!! Als wij "later" (Hopelijk volgend jaar haha) een groter huis met tuin hebben willen we ook graag een hond..Ras zijn we nog niet over uit..Maar denk Golden Retriever of Berner Senner (hoe schrijf je dat?)
Cindy niet leuk van je moeder, ik zou heel boos zijn op haar! Mijn moeder wil het heel graag vertellen zeker omdat een vriendin van haar net heeft verteld dat ze weer oma wordt. Maar ze houdt haar mond dicht totdat ik zeg dat het mag. @Citroentje ik heb er toen niets van mee gekregen en man wist het zich ook niet te herinneren. Wat een ongelooflijke zware tijd heb jij achter de rug zo net na de geboorte van Tim. Welkom aan de nieuwste dames!
@ Cindy: ja dat schiet inderdaad niet op! Gelukkig kan je lekker je hart luchten op het forum.. Ik zou zeggen niks meer tegen haar vertellen, hoe moeilijk dat ook is en lekker proberen te genieten van je zwangerschap!!
hier heeft het vannacht al gesneeuwd en nu nog een beetje!!! Wij moeten maandag onze schoonmoeder op het vliegtuig gaan zetten in schiphol en we wonen in het zuiden!!! Maar gelukkig gaan we morgen naar familie slapen die in de buurt wonen van schiphol....
Ja ik vind dit forum ook onwijs fijn!! Even geen geheimzinnig gedoe hahah Owjee nou maar goed dat je al op tijd vertrekt dan naar Schiphol!! Ik ga gauw opschieten en boodschappen doen voordat het hier ook gaat sneeuwen! Tot vanmiddag/vanavond ! X
Hier kun je tenminste erover praten heerlijk, want je kunt er verder alleen over praten met man/vriend. Die wordt lichtelijk gestoord van mij als ik voor de 5de keer vraag of je al iets ziet.
hahaha ja maar alles begrijpen die mannen ook weer niet he? Ze willen wel maar ze zijn tenslotte mannen!!! Als ik me weer eens druk maak omdat ik niet zoveel krampjes enz heb snapt hij het niet!!! Eigenlijk gwoon hartstikke goed hij heeft zoiets van maak je niet druk!!
@Alle nieuwe zwangeren: Welkom en gefeliciteerd, geniet van jullie zwangerschap! @Cindy: Ik kan me voorstellen dat je deze actie van je moeder erg vervelend vindt. Ik zou het zelf ook niet kunnen waarderen, zeker als je al gevraagd heb om van het prachtige nieuws nog geen wereldnieuws te maken. Vertellen: We wilden eerst wachten tot de 1e echo, maar vertellen het na onze eerste afspraak bij de VK 27 jan (ben dan op 1 dag na 8 weken). Symtomen: Hier ook aanwezig, maar niet op een vervelende manier. @Iedereen: Een fijne dag en wees voorzichtig als je naar buiten gaat!
ja het gaat om het respecteren idd..en als het nu alleen met dit was maar ja!!! Over de klachtjes....Maar ze zeggen ook als je niet misselijk bent heb je grote kans dat je meer last hebt van honger hebben, noudat heb ik dus!!! Maar het is nog zo vroeg wie weet wat ik over 2 dagen voel!!!
Even kijken of het mij ook lukt met een ticker. Daarna even douchen en boodschappen doen. Hier geen sneeuw maar wel harde wind waardoor alle sneeuw rond waait.