September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

geen zorgen maken hoor, bij zoonlief heb ik nog gerookt,elke dag op vakantie medium biefstuk gegeten met roquefort kaassaus etc etc,
    toen ik met 7 weken bij de gyn kwam heb ik ook gezegt dat ik me zorgen maakte, dit was niet nodig want het kindje leeft dan nog niet van jou maar van de dooier ofzoiets, en krijgt dus nog niets van jou binnen. dit gebeurt met 6 a 7 weken ... en soms zelfs pasbij 12 weken
    maar zobiezo dus tot 6 weken... geen zorgen om maken !!

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dank je wel voor je reactie mejojo

3. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @geslacht, wij willen graag weten wat het word maar wij willen het verder geheim houden voor de familie en vrienden.

@vakantie, ik denk niet dat wij van de zomer echt op vakantie gaan. Ik denk dat we lekker in en om huis blijven en hooguit een dagje weg. Waarschijnlijk gaan we in het voorjaar nog een weekje er tussenuit.

Hier alles oke, veel misselijk en de boobs worden steeds gevoeliger. Vermoeidheid komt hier steeds vaker opzetten, gisteren een verjaardag en om half 12 zat ik echt als een zombie voor me uit te staren. Ik was op.
    Fijne zondag vandaag,

4. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    goede middag

even een vlug berichtje, voor de dames die me gepb hebben lijst is up-to date(oh zie nu net dat ik nog 1 pb heb)

Maar schoonouders komen zo en hebben besloten om het te gaan vertellen(mocht het mis gaan kunnen we wel wat steun gebruiken) en manlief blijft maar zeuren haha, wat ook meespeelt is dat we het anders woe na de echo wilde vertellen maar dat schoonmoeder dan weg moet en het dus dan een bezoekje zal zijn van 1 kwartier is natuurlijk ook een beetje sneu..

nou ga me kleine madam haar shirtje aantrekken... ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het zien..

(heb niks bijgelezen dus kan even nergens antwoord op geven)

5. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Geprobeerd een beetje bij te lezen maar is wel veel zeg! leuk leuk leuk!

Ktje, misschien een beetje stomme vraag maar wat betekend fv/bv. Wat spannend dat je het straks gaat vertellen, als ik denk aan vertellen begint mijn hart al flink te kloppen, haha.

Marieke: wel leuk toch dat je nu 4 echo's krijgt! Kon je op de echo van 8 weken ook echt al wat zien of niet? Was dit een vaginale echo of een gewone?

Mejojo: wat een rotnacht heb jij gehad! ppff... en wat een kwaaltjes heb jij! getver. Ik heb tot nu toe alleen veel pijn in mijn onderrug, s'morgens een heel leeg/misselijk gevoel maar als ik wat eet is dat gelukkig weg! Hoop dat je je snel wat beter voelt!

Vertellen: Wij willen het gaat vertellen bij een week of 10, zijn nu druk aan het verzinnen hoe wel het op een originele manier kunnen vertellen.

Namen: Daar zijn we nog niet echt mee bezig eigenlijk al hebben we het afgelopen jaar best wel eens wat naar elkaar geroepen maar nog niet echt serieus over gehad.

Geslacht weten: Denk dat wij het wel willen weten maar ook hier hebben we het nog niet echt over gehad.

Vraag: Ik heb twee kruidvat testen gedaan maar ze lijken niet echt donkerder te worden ook heb ik een test gedaan van clearblue met indicatie hoeveel weken je bent. Als ik nu over 2 weken week een clearblue doe met indicatie moet er naar mijn idee staat 3+ weken, als dit er niet staat is de kans dan groot dat het kindje niet meer leeft? Ga straks denk nog een kruidvat test halen en kijken of het streepje al donkerder is?!

Las net op een topic waar al 6 meiden een miskraam hebben gehad, ik word er behoorlijk onzeker van.

Fijne zondag en tot snel

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Bv/Fv betekent borstvoeding/flesvoeding

Niet te veel lezen wil weleens helpen! En ik las hier pas een mooie zin: als het goed zit dan zit het goed.

Testen: die van clearblue ken ik zelf niet maar ik heb weleens gehoord dat je deze indicator niet al te serieus moet nemen.

Ik heb er eentje van de kruidvat gedaan en die werd meteen superplus, maar ik was dan ook al 3 weken overtijd. Dus ja hij moet wel donkerder worden.

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik had met dag 26 een test gedaan van clearbleu en die gaf niet zwanger aan en een andere test ook negatief, dag 34 een test gedaan en die gaf positief aan...

maar wist gewoon zeker dat ik zwanger want ik ben al meer dan 2 weken erg misselijk

8. Seth

Seth Niet meer actief

Goeiemiddag....
    vandaag hier ff bijkomen van gisteren...... moeeeeee......

Verder alles ok....

Geslacht:
    Weet nog niet of we dit wel willen weten...
    Eerste keer wisten we het... en toen wisten anderen dat we het wisten... en gingen echt irritant zitten vissen...
    bij tweede wisten we het maar hebben we volgehouden dat we het niet wisten... dus geen vissers....

en nu... heb ik echt allemaal nog niet over nagedacht....

klussen..
    wij hebben hier gewoon al paar keer geklust... eerste keer vond ik ff eng... omdat ik vorige keer die vmk weer had....
    merk wel mn eerste zwangerschapssymptoom weer......
    ben weer goed nauw....

mopperde de vorige keer dat het maar sadistisch is...
    het gat juist kleiner maken, als er een kind uit moet... :D

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Dankje ktje nee had niemand gpbt.
    :D

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Seth gewoon zeggen tegen iedereen dat je het niet wilde weten of dat hij/zij het niet wilde laten zien. Dat heb ik bij dochter gezegd.

Ktje spannend! En hoe lang duurde het voordat ze het zagen?

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Dames,

wat praten jullie veel zeg! ;)

hebben we al een lijst/ site ofzo?

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  14. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle nieuwe zwangeren: Welkom en gefelicteerd!

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    De site is echt super!

Ben net ff wat rondjes wezen schaatsen, ik hoef alleen de voordeur uit te lopen en dan hoek naar rechts en dan sta ik al op het ijs. Was echt heerlijk om ff te doen, vorig jaar had ik niet kunnen denken dat we dit jaar weer konden schaatsen

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik kan niet schaatsen hihi

Ben wel van de week keihard gevallen buiten, overal lag toen een dikke laag ijs, omdat het de avond ervoor geregend had.

Hebben jullie trouwens ook zo last van steken?

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ schaatsen... heerlijk joh !!

@ steken.. ja hier ook last van... schijnt niet erg te zijn dus ik maak me maar geen zorgen :p

@ ktje, ik ben benieuwd hoe ze reageerden :p

@ dames die woensdag een echo hebben.. hoelaat hebben jullie de echo ? ben echt zooooo benieuwd naar dit frummeltje ben nu al bezig met : morgen kan ik zeggen dat ik morgen kan ik zeggen dat ik morgen de echo krijg haha :p ( is het nog te vatten ? :p)
    ik heb gelukkig al redelijk vroeg de echo ( 10.30 )

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Seth gister helemaal vergeten maar van harte met je dochters 1e verjaardag!!

Peace ja hier al wel vakantieplannen, we gaan in april voor 4 weken naar amerika.
    Eerst 3 dagen New York en dan door naar Las Vegas vanuit daar hebben we een auto en gaan we
    door Bryce canyon, de Grand canyon, via Palm Springs naar LA en San fransisco....
    Hoop dat ik het allemaal ga trekken dan....we hebben deze reis begin dec geboekt zo van...we zien wel
    of ik dan al zwanger ben (duurde nl even voordat het raak was) hahaha nu ben ik dan al 20 weken..oeps...
    En hier ook een opgezette buik al, broeken zitten 's avonds zeker te strak, overdag gaat het nog wel.

Marsab..he ook naar Amerika, waar is dat WK?

Alien graag gedaan!

Ook weer wat nieuwe zwangeren zie ik, gefeliciteerd!

Marieke3 dat veel regelen valt wel mee hoor om als ongetrouwde vader dezelfde rechten te hebben,
    je gaat eerst naar de gemeente voor de erkenning..is een bezoekje van een kwartiertje, dan krijg je
    formulieren mee voor het gezag die stuur je na de geboorte op naar het kantongerecht en dan krijg je vanzelf
    bericht thuis dat het geregeld is....valt dus wel mee vond ik (tenminste zo gaat het hier..)

En Ktje zagen ze het snel??

Blackeyedgirl hier ook last van steken...soms zo erg dat ik denk dat het niet goed zit maar ja zoals
    al meer is geschreven hier als het goed zit, zit het goed...

Hier niks te melden eigenlijk...saai he??

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik had gister nog wat last van steekjes, afwisselen van rechts tot links. Verder voel ik me niet anders dan anders

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Fijn om te horen dat het er bij hoort,
    hier steken, af en toe misselijk en zware boobies :D

@citroentje, wat gaaf naar amerika!!!
    wij hebben nog geen vakantie gepland. Alleen een paar dagen in december al vrijgenomen, vanwege onze 5-jarige trouwdag.
    Maar nog niets geboekt.

Site ziet er idd heel leuk uit!
    Heb al gepbd om mijn datum door te geven.
    Volgens FF ben ik uitgerekend op 17-09-2010!

Deel Deze Pagina