wen75 heeft een hyves opgericht. De naam weet ik zo niet precies, iets met september 2010 erin natuurlijk. Ik was ook nog geen lid geworden omdat uit de naam wel heel duidelijk blijkt dat het een zwangerschap betreft. Ik vind dat nog niet zo handig. Ik weet ook niet of Wendy nog iets doet met de hyves omdat ze zelf heel waarschijnlijk een mk heeft gehad.
Hier ook steken, heel irritant af en toe, vooral bij het opstaan. Hahaha, Citroentje, Ik vertel je uitleg aan mijn vriend zegt ie 'we gaan wel op maandagochtend ff naar het gemeentehuis (dat zeg ik steeds, laten we nou maar gratis trouwen dan is het huis ook meteen goed geregeld en dat vind hij niet leuk, gratis trouwen dan he). Nu wil hij opeens wel. Moest zo lachen... ik zei meteen.. is dit een verkapte manier van ten huwelijk vragen? Hij meende het ook nog. Ben benieuwd. Oh wat spannend al die Amerika verhalen, Lijkt me super om daarheen te gaan
hey hey hey iedereen is hier ook nog een plaatsje voor mij??? gisteren positief getest en zou dus volgens de 40 weken uitgerekend zijn voor 16 september maandag of dinsdag ga ik bloed laten nemen en dan erna eens bellen voor afspraakje bij de gyn.
Haha maar dan moet je 2 keer naar de gemeente want dan ga je ook eerst in ondertrouw..is nog meer gedoe
zoooo dames.. schoonpapa zag het eigenlijk al binnen 1 minuut, schoonmoeders meteen in tranen. en heeft wel honderd keer gevraagd of het echt waar is...?? zijn net dolgelukkig de deur uit, en zal me niks verwonderen als die richting babywinkel rijden... ik hoorde ze fluisteren tegen mekaar over kadoootjes haha.. Mejojo ik heb de echo om 10.45 ook lekker vroeg en ben ook al aan het denken nog maar 3 nachtjes slapen!!!
Poeh, jullie kletsen wel een boel zeg. Hier gaat alles prima. Vind eht wel spannend of het allemaal goed blijft gaan. Voor Ivy is het 3 keer mis gegaan en die angst blijft er toch in zitten merk ik. Ik lees dat jullie allemaal al een afspraak bij de vk hebben staan. de vorige keer zat ik bij de gyn vanwege de miskramen en had dus pas bij 13 weken de intake met de vk. Met hoeveel weken ga je ongeveer naar de vk en krijg je dan gelijk een echo?
sann:sorry geen verstand van verloskundigen, ik weet niet wanneer je een eerste afspraak e.d. hebt. loop zelf bij de gyn. ktje, wat fijn dat ze zo reageerden !! helemaal blij met nog een kleinkind op komst
Leuk dat je schoonouders zo reageerde ktje! Afspraak bij vk: meestal zo rond de 8 weken. Je krijgt dan vaak een formulier mee om een afspraak te maken voor de echo. Maar sommige praktijken hebben zelf een echo apparaat.
Sjan ja verschillende dames hebben de eerste echo woensdag spannend... hoe laat moet jij?? ja leuk en dat terwijl het hun 5e kleinkind word haha vonden dat er weer een kleintje mocht komen, en dat terwijl nr 4 pas vanaf mei is hahaha
Voor mijn schoonouders wordt het alweer kleinkind 7, maar ze vinden het nog altijd even leuk! En gelukkig maar he?!
Na een uur bijgelezen te hebben (1 dag niet geweest ) @Nieuwe meiden: Welkom en super proficiat! @bloeding: het is nu gelukkig helemaal weg! Hoera en wat een grote opluchting!! Lief dat jullie allemaal zo meedenken! Nu op naar een onbezorgde zwangerschap! @Namen en andere babystuff: Mag ik het nog niet over hebben tot 6mnd zwangerschap...volgens vriendlief. NOT ben nu al aan het browsen voor de bugaboo die ik heeeeeeelgraaaag wil hebben Zal hem misschien pas. Uiterlijk met 6mnd kopen) @Geslacht: ik wil het al heel graag weten! Vrienlief wil er dus de komende 6mnd niet over nadenken.... @Vakantie: we hadden een weekje griekeland in de planning staan en trouwen op 10-10. Denk dat we de vakantie ergens van het voorjaar doen of gaan skieen of zo. Het trouwen....tja dat gaat niet door...gelukkig niets voor geregeld... @slapen: slaap op het moment ook wat slechter. Ben al vroeg wakker. Heb gister lopen malen over werk...ben net afgestudeerd en kan nog geen baan vinden...nu dus helemaal weinig hoop op De meeste doen de 1e geloof ik vanaf een week of 7-10. Als je eerder een mk heb gehad kan het wel eerder ook een keer dacht ik @zwangerschapstest. Denk dat de test nooit zo donker kan worden als de teststreep. Dat is puur hcg en je urine kan dat nooit zijn. Heb vandaag nog een gedaan en het streeepje was ong gelijk (rozig van kleur, ong 40-50% verzadiging tov de 100% teststreep) Oh ben zo blij dat het weer goed gaat!
nr 7 al hihi..beetje rond dezelfde leeftijd of veel verschil ja hier zitten ze redelijk dicht bij mekaar of ja 3 dan.. eentje is nu 3 die van ons 15 maanden eentje 12 maanden en eentje 8maanden dan heeft me schoonbroertje nog geen kindjes maar die willen misschien volgend jaar,dus wie weet
jinne1982 voor die kinderwagen zou ik toch wat eerder gaan daar kan wel eens een lange levertijd op zitten. Dames met 2e kindje wat doen jullie?? Duowagen?? Ik twijfel nog dochterlief is dan bijna 2 als de beeb geboren word
Het oudste klein kind is al bijna 10 dus een groot leeftijdsverschil. Dochter scheelt 3,5 jaar met degene boven haar. Ze spelen wel leuk met haar als we allemaal bij elkaar zijn. Dus dat is wel gezellig. Dochter er baby schelen straks 2 jaar en 8 mnd. Wij kopen geen duowagen. Ik heb wel een plankje voor haar. Verder hebben we een fietskar dus daar kunnen ze ook samen in. Jinne controle streep en + kunnen wel even donker worden hoor! Maar ik was op de dag van testen al 3 weken overtijd! Hij werd meteen superdonker. Inmiddels is hij nog net zo donker alleen vergeeld. Heb die van dochter ook nog, die is ook vergeeld.