September 2010 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat moest ik weer een hoop bijlezen haha....

Wij zijn vanmiddag naar het rouw centrum geweest om bij opa te gaan kijken. Hij lag er mooi bij.

Afspraak verloskundige: Ik zal morgen eens bellen. Vorige keer bij mijn zoontje ben ik voor de eerste keer geweest bij 9 weken.

Wij hebben het gisteren verteld tegen de familie. Iedereen was super enthousiast!!

Alle nieuwe meiden WELKOM!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nee had de gewone van de kruidvat die van 2 voor 12 euro. Daar krijg je een + bij.

3. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    @ Cintroentje, ja idd 2 keer naar de gemeente maar het scheelt weer in het opmaken van het testament, dat moeten we nu nl. nog steeds regelen. We hebben samen een huis gekocht maar we zijn niet elkaars erfgenamen... Er staat niks op papier mocht een van ons heen gaan.
    En... we krijgen 4 vrije dagen hahaha.

Hier worden mijn ouders voor de 2de keer grootouders. Mijn broertjes en zusjes zijn veel jonger als ik dus dat zal nog wel een tijd duren hopelijk voordat daar kids gaan komen. Helaas geen grootouders aan de andere kant. Daar zij al diverse neefjes en nichtjes, de oudste is net zo oud als ik. Mijn vriend is een nakomertje.

Volgens mij is het handiger als je een plankje aan je wagen doet als er ruim 2 jaar tussen de kids zit. Daarmee zie ik de moeders op mijn werk ook binnenkomen. Da's praktischer dan een duo wagen want die zijn heel onhandig met sturen ed.

Hier ook een donkerdere streep dan de teststreep hoor en toen was ik 3 dgn overtijd.

Jinne, met mijn dochter waren we ook met een maand of 6 spullen gaan kopen en toen zaten we met een levertijd van 8-10 wkn, uiteindelijk moesten er nog spullen terug omdat die niet goed waren en toen zaten we met een half af kamertje toen mijn dochter kwam (bij de babydump in Utrecht).
    Dit keer ga ik wat eerder kijken.

Wat een leuke reacties van je schoonouders ktje!

4. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ga hem sowieso niet nieuw halen......heb je die prijzen gezien??? Echt belachelijk voor een wagen waar je hooguit maar een jaar mee doet. Nee, ga hem dan gewoon tweedehands ergens halen ;)

5. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    mejojo, ik heb mijn echo om kwart over 10 lekker vroeg dus,...

ik zou op nog iets reageren maar weet het niet meer, ben zo moe.. denk dat ik maar ff een uurtje ga liggen

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ ktje, wij nemen wel een duowagen, wij gaan denk ik voor de koelstra flexxo twin, zoonlief is dan net anderhalf en ik doe echt alles lopend dus een duowagen is dan wel handig,

@ aantal kleinkinderen, voor schoonouders wordt dit de 2e voor mijn ouders de 4e (3e kant elk moment komen :D:D)

@ spulletjes, bij zoonlief hadden we met 9 weken de kinderkamer 2ehands gekocht ( 200euro super mooie white wash kinderkamer die moesten we gewoon hebben :p) en met 12 weken de wandelwagen nieuw bij babypark en met 17 weken was echt alles klaar :p

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden,

heb eind sept/ begin okt eeen mk gehad, dus hier durf ik ook nog niet voluit blij te zijn, manlief wil pas over een paar weken het vertellen aan alle ouders.

Voor mijn ouders is dit dan de 1e, zijn ouders krijgen de 1e ergens deze maand, dus dan zijn wij de 2e :D

8. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Is dat dan niet meteen een combiwagen? dwz onderstel, reiswieg en wandelwagen inzet.
    Dan doe je er wel langer mee hoor (Tim is 2 en zit nog in de wandelwagen inzet dan wel van de quiny buzz maar goed da's alleen het merk zeg maar)

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ktje wat een leuke reactie van je schoonouders!
    Wij gaan ook geen duowagen kopen, Tim is als de baby er is 2 jaar en 8 maanden en ik verwacht dat hij dan wel een flink stuk zelf kan lopen en anders op een plankje kan meerijden. Als we met z'n 4en de stad ingaan ofzo kunnen we altijd voor hem de kleine buggy meenemen die hebben we toch 1

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    enne over hoeveelheid kleinkinderen...tja voor mijn ouders wordt dit het 3e kleinkind maar helaas hebben ze er niks meer aan. Voor m'n schoonouders wordt het de 2e....en ik verwacht binnenkort ook geen andere babies daar eerlijk gezegt...Zwager en schoonzus hebben nl beide geen partner dus voorlopig zullen ze het met die van ons moeten doen.

11. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    oh jee, ik probeer al de berichten wel bij te houden maar het lukt met niet echt, moest nu ook vanaf pagina 158 lezen......
    maar goed, voel me misselijk,mijn buik trekt, ben erg moe, wat erg lastig is met twee kleine kinderen in huis. Ik hou me maar voor dat het na 12 weken beter zal gaan.......... en dan denk ik nog maar niet aan de verbouwing die half maart gaat starten......
    Voor alle nieuwkomers, WELKOM, gefeliciteerd en suc6 met lezen!
    gr.
    wup

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma, mijn schoonouders zijn sinds 10 juli 2009 opa en oma geworden van kleindochter

Net ff uit eten geweest met z'n tweetjes, wel moeilijk hoor want ben gek op carpaccio en biefstuk dus nu maar wat anders geprobeerd

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Hallo!

Ik kom alleen even melden dat ik nog leef. Heb even geen tijd (Milan is ziek en ligt nu te drinken bij mij). Bijlezen ga ik zo even doen, maar reageren pas morgenavond weer (hoop ik!).

Ik heb weer heel wat pb-tjes gehad, dat wordt allemaal woensdag verwerkt op de site!!

Groetjes!

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Nog even snel, ik heb alles vluchtig doorgelezen, dus nog even reageren op wat ik onthouden heb.

@ nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! :D
    @ vakantieplannen: wij gaan van 't jaar denk ik niet. We gaan normaal meestal in september, maar dat komt nu sowieso niet uit. We zouden eigenlijk ook nog in december gaan skiën met een hele groep (ook met veel kinderen), maar met een kindje van een paar maanden oud zie ik dat niet zitten, dus wij hebben afgebeld. Achja, volgend jaar maar weer.
    @ Aantal kleinkinderen: hier aan allebei de kanten de 2e (Milan de eerste). Vriend is enigst kind en ik ben thuis de oudste (mijn zusjes zijn 22 en 20 en mijn broertjes 21 en 19 en ik dus 23).
    @ Klachten: nog niks
    @ Duowagen: doen wij niet. Milan is dan 25 maanden, dus denk niet dat 't dan nog nodig is en anders hebben we er nog snel genoeg eentje gekocht. Ik gebruik ook heel vaak de draagdoek, dus denk ik dat ik dan de baby in de draagdoek doe en Milan in de buggy of de baby in de kinderwagen en Milan in de draagdoek.
    @ Geslacht: wij willen 't wel weten, ik hou niet zo van uniseks spulletjes. En ik ben helemaal gek op roze, dus als 't een meisje wordt ga ik helemaal los ;).

Verder heb ik niks onthouden, sorry!! Tot snellie! :)

15. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    #1815 mmuisje, 10 jan 2010
    Laatst bewerkt: 10 jan 2010
    Ook weer even een berichtje plaatsen, ben weer redelijk bijgelezen...
    @ alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!

@geslacht, willen we niet weten :) Vind de verrassing wel leuk!

@ouders / schoonouders, beide hebben nu nog geen kleinkinderen maar wat ik al eerder vertelde m'n zus is 6 / 7 weekjes eerder uitgerekend en schoonzusje (vriendin van m'n zwager dus voor schoonouders) 3 weken ongeveer voor mij uitgerekend :)
    Dus wordt voor beide de tweede dan!

@vakantieplannen, nog niet echt, manlief wil eigenlijk nog naar new york voordat ie 31 wordt (oktober) haha maar we kijken wel. We hebben in oktober nog een grote reis gemaakt dus ik vind het niet erg om een jaar niet te gaan.

@allemaal, posten jullie nou ook nog in andere onderwerpen? Ik kan het hier niet eens bijhouden met lezen enzo dat ik eigenlijk nergens anders meer kijk, nou ja af en toe wel maar met name hier...

Wen1975, succes morgen, duim duim duim!

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik ben geen lid/meeschrijver-lezer op bijv november2007 mama`s. Ik was hier toen ik zwanger was van dochter nog niet. Ik ben hier pas later gekomen.

Wel post ik regelmatig bij baby/dreumes en peuter/kleuter en soms bij uitzet etc.

Als ik een dag weg ben geweest heb ik hier ook een hoop op bij te lezen. Maar als ik een hele dag thuis ben dan heb ik tijd genoeg tussendoor.

17. Seth

Seth Niet meer actief

Wil even snel diegene die morgen een echo hebben succes wensen.... en veel plezier...
    Toch een beetje dubbel zo'n echo......

Morgenochtend komt mvm hier... dus "mag" ik iig weer testen... :)

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden met een echo morgen succes.

en Seth veel plezier met MVM. Idd leuk om weer even te testen. MvM komt bij mij op 18 jan.

Kleinkinderen: Onze kleine Jesse was de eerste aan beide kanten en onze tweede wordt ook weer de tweede aan beide kanten :D

19. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @kleinkinderen, voor mijn ouders is het hun eerste kleinkind. Ik ben dan ook de oudste. De ouders van mijn man leven beide niet meer, als ze nog geleefd zouden hebben zou dit hun 4e kleinkind zijn.

@slapen, 's avonds veel slapen op de bank en ook op bed lig ik en ben meteen weg. 's Ochtends vroeg wakker.

Fijne avond en alvast weltrusten voor straks. Ga nu lekker tv kijken.

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wen heel veel succes morgen, ik denk aan je.

MVM komt hier 19 januari, ze hadden het erg druk en aangezien ik die dag BHV heb tot 15.00 komen ze om 16.00 uur. Hoef ik er ook geen vrij voor te nemen. Ben op die dag van precies 7 weken zwanger. Ben benieuwd hoe die test is.

Deel Deze Pagina