Ja is het iid. Ik heb een aantal jaren terug 4 jaar als zaterdaghulp bij de prenatal gewerkt en ben er helemaal verliefd op geworden! Je kunt er iid langer mee doen hoor maar gezien onze "luiheid" weet ik nu al dat de buggy toch echt praktische wordt na verloop van tijd en wij er dus hooguit een jaartje mee zullen doen en daarna makkelijk overstappen op de buggy. @kleinkinderen. Bij mijn kant zijn we de eerste en de ouders van mijn vriend zijn al 1 keer echt +1 keer aangetrouwd opa en oma. @vertellen: We proberen nu te plannen wanneer we het gaan vertellen. Echt heel vervelend!!!!! Ik ben er nog heel onzeker over vanwege mijn licht bloeding zaterdag en geloof er eigenlijk nog niet helemaal 100% in. Bovendien is mijn periode dus wat aan het dansen geweest waardoor ik niet exact kan pinpointen wanneer ik nu eigenlijk ongi had moeten worden.:x We hebben toch maar "eetdates" gemaakt met de opa's en oma's volgende week om het te vertellen.
Misschien kun je me wel een tip geven.... Wat is nou echt een handige buggy? We gebruiken hier nog veel de quinny en we hebben een buggy voor in de auto en om mee te nemen op vakantie maar die is al zo afgedankt...is trouwens een Titanium baby breeze maar hij is erg laag en niet echt stevig...eigenlijk dus gewoon een miskoop gedaan daarmee. Aangezien we dus in april weer op reis gaan willen we kijken voor een goede degelijke buggy om mee te nemen. We zitten zelf te denken aan een maclaren nu..techno ofzo
heb vanddaag een avonddiesnt gehad en ben net thuis, gedouched en omgekleed... @vertellen; we willen wachten tot we de 3 mnd voorbijzijn omdat ik me dan beter voel om het te vertellen en zeker weten dat alles goed zit. @kleinkinderen, voor me schoonoduers wordt dit de 7e kleinkind en voor me ouders de 2e kleindkind, mijn zoontje was ook de 1e kleinkind. @echo, veel plezier morgen ben benieuwd nar jullie verhalen en de fotos van de echo's... ik ben vandaag minder misselijk maar het is nog wel aanweizig, me borsten zijn wel zwaar en de aderen zijn nu ook echt duidelijk te zien...
wendy veel succes morgen met de echo!!! Duim voor je dat er toch nog een lief beebje zit... Volgens mij is dat morgen toch de enigste met een echo?? de rest heeft hem woensdag al ik me niet vergis mamavan4(10.15) mejojo(10.30) ktje(10.45) miranke en sjan
ik moet even me ei kwijt meiden... ik zit op een ander forum voor fotobewerkingen... ik had een topic geopent met de titel eindelijk zwanger... ik heb 6 cyclussen gehad met clomid voor i kzwanger werd, in totaal waren we 1 1/2 jaar bezig om zwanger te raken, bij me zoontje was het 2 jaar en ook hormonen geslikt en geprikt, kijk operatie gehad. Ik heb haarverlies sins ik 2008 ben gestopt met de pil, ik moest op dieet om beter zwanger te raken, etc. etc.... wat zegt zei.... Dan vind ik niet dat je dan eindelijk zwanger neer had moeten zetten Ik vind dat behoorlijk rottig overkomen. Mijn arts zei altijd dat rond een jaar/ander half jaar heel normaal is. Wij zijn ruim 3 jaar bezig geweest om zwanger te raken van onze dochter.. Ik kan hier best pissig om worden hoe leuk ik het ook voor jullie vind.. Ik voelde me echt beledigd...ik zei dit... snap niet dat je hier pissig om kan worden...ik weet ook over jullie verleden om zwanger te raken, ik heb pcos en met me zoontje heeft het 2 jaar geduurt om zwanger te raken, operatie gehad, 2 x iui gehad ect... ik vind het wel beledigend over komen, ik heb een ziekte waar je zonder medicatie moeilijk kan zwanger raken, daarbij heb ik me haar verloren, moest ik op dieeet om beter zwanger te raken etc. de ene ervaard het anders dan de andere... als jij met de 1e ivf gelijk zwanger was geweest dan ga ik toch ook neit zeggen dat ik daar pissig over ben? omdat ik geen ivf had ik voel me echt beledigd...en vind dit niet kunnen
Zat iid aan de macLaren te denken. In die tijd waren dat wel het duurste maar ook de beste buggies. Als en ik zeg als er al een terug kwam dat was er een hele goede afwikkeling met de leverancier. Moet wel ff bijzeggen dat het alweer 4 jaar geleden is dat ik daar heb gewerkt en het erg hard is gegaan met de ontwikkeling. TIP: Wat erg fijn is is dat het zitje ook goed plat naar beneden kan zodat je kindje nog wat kan gaan slapen. Er zit aardig wat verschil in.
wat raar zeg dat iemand zo reageert ktje wel leuk dat we allemaal zo vlak achter elkaar moeten... net of zijn we bij dezelfde... MvM komt hier morgen... zal blij zijn als de test gedaan is... maar wat nou als mijn oudste thuis is (sneeuwvrij!!) die weet het namelijk nog niet
donderdag komt bij mij mvm...ik moet alleen de flessen ergens ander brengen, ze kunnen ze niet ophalen...
mamavan4 hoe oud is je oudste misschien even voor UUHHH suiker sturen naar de buurvrouw of zo Ja leuk he zo allemaal na elkaar Karagoz: ja vreemd dat iemand zo kan reageren... eerst zo'n bot berichtje neer zetten en dan wel zeggen hoe leuk ze het voor jullie vind.. Niks van aantrekken hoor!! Denk aan jezelf en jullie wondertje
@Ktje Dank je wel... zoals je ziet ben ik nog wakker, kan niet slapen. Zie zo op tegen die echo, maar meer omdat ik niet weet wat ik kan verwachten. Ik bedoel hoe zo'n inwendige echo in zijn werk gaat... Maar goed, laat het maar op me af komen, uiteindelijk zal het wel meevallen, hoop ik.
Goedemorgen iedereen! @Karagoz : idd wel raar dat iemand zo reageert! @Iedereen die een echo deze week krijgt, veel plezier en ook succes voor degene die het nodig hebben. Over MvM: ik ga ook meedoen, maar ga me pas aanmelden als ik van de week ofzo een knaltest heb gehad! Want als ik nu niet zelf zwanger was geraakt, had ik met behulp van gonal-f en pregnyl zwanger moeten raken (wat overigens dus nu nog bij me thuis in de koelkast ligt...) Over buggy's en kinderwagens gesproken, ben al een tijdje verliefd op de Mutsy en nou zag ik een tijdje terug dat ze een paarse hebben!!! Die kan toch ook wel voor als het een jongentje is? Pfffffffffff, heb geen crackers in huis, dus zit net een rijstewafel naar binnen te werken, maar word er alleen maar misselijker van, gezellig he hihi. Vanmiddag maar even naar de supermarkt als het niet te glad is buiten, om crackers te halen. Heb gisteravond mijn thermometer maar verstopt, zodat ik niet meer ga tempen 's ochtends, anders maak ik mezelf alleen maar gek Fijne dag verder!
@Karagoz Wat super vervelend voor je zo'n reactie, ik denk een wijze gedachte, dat mensen die onterecht problemen maken, zelf problemen hebben of ergens mee zitten en die afreageren op anderen. Dus hier een super gefeliciteerd dat je eindelijk zwanger bent meid want in jouw beleving zijn het de juiste en oprechte woorden die JIJ voelt. En ik zie en begrijp zeker wat jouw eindelijk voor jou betekend. @Wen1975 ontzettend veel sterkte en succes met je echo vandaag Aan de rest van de mamma's gefeliciteerd en ook sterkte met misselijkheid, pijntjes, onzekerheid en vooral een fijne week met onze kleintjes in onze warme buiken met dit super koude weer Ik heb gelukkig erg weinig last van misselijkheid, maar begin wel erg moe te worden, steeds meer. Zag in de vorige berichtjes ook al waarom ik ineens 5 uur s'ochtends wakker word. Ook had ik weer een paniekje toen ik wakker werd, en mijn borsten niet meer pijn deden, maar een kwartiertje later stonden ze weer heerlijk op scherp
Goedemorgen dames, Wat gaan jullie snel, ik kan het allemaal niet bijhouden. @ Wen: heel veel sterkte en succes vandaag met je echo, het zal een dubbel gevoel voor je zijn..
@ wendy, ik denk aan je en ik duim voor je ... een inwendige echo is niet zo erg hoor, het voelt heel even raar maar het doet geen pijn. @ karagoz, niks van aan trekken, je mag er best van balen dat je haarverlies hebt !! nou, we hebben weer een beroerde nacht gehad haha nou eigenlijk manlief zoonlief werd om kwart voor 3 wakker en om half 5 klaar wakker, gelukkig gaat manlief er bijna altijd uit,zodat ik kan blijven liggen. maar ik moet over een uurtje weg naar het cb, zoonlief krijgt zijn 4e enting, vind dat wegen daar altijd zo leuk kan ik weer zien hoe goed hij gegroeit is @linda, ik zag gister een topic over buikjes NA de bevalling, daar had jij ook een foto geplaatst van 3 dagen na de bevalling, jeetje wat was jij meteen weer slank zeg !! ( oh nog even gauw, manlief dacht vanochtend heeel lief te zijn,mij even gauw een paar beschuitjes en crackertjes maken zodat ik ngo even kon blijven liggen en de misselijkheid kon laten "zakken" maakte hij het met rookvlees ( vind ik normaal heel lekker hoor) maar nu werd ik er alleen maar misselijker van ) heb er maar niets van gezegd... vond het gewoon zo lief )
goedemorgen allemaal, Ben weer lekker misselijk en me borsten lijkt wel een maat gegroeid en ze zijn ook zo warm... ik heb wel een redelijke nacht gehad, was wel weer vroeg wakker maar dat is altijd met me zoontje, die kom om half 8 al met de mededeling dat het tijd is om uit bed te gaan...hahaha zometeen beginnen met het huishouden en vanmiddag gaat me zoontje weer naar de psz...fijne dag meiden @echo...veel plezier straks